GRIND op slingweg (N468) Schipluiden -> Maaslan

KawaZX-R

MF veteraan
8 apr 2004
4.373
0
Reeuwijk
Ik reed net op de trapfiets over deze weg en direct na het stenen bruggetje tussen schipluiden en maasland, in de richting maasland ligt ongezond wel grind op de weg. Ze zijn daar blijbaar een zijweg aan het vernieuwen en vonden het nodig hun grind te bevaren op de doorgaande weg.
Dit is slecht te zien omdat het bruggetje iets omhoog loopt en in een bocht zit.
 
Ik reed net op de trapfiets over deze weg en direct na het stenen bruggetje tussen schipluiden en maasland, in de richting maasland ligt ongezond wel grind op de weg. Ze zijn daar blijbaar een zijweg aan het vernieuwen en vonden het nodig hun grind te bevaren op de doorgaande weg.
Dit is slecht te zien omdat het bruggetje iets omhoog loopt en in een bocht zit.
Als je nou eens de plaatselijke wegbeheerder hiervan in kennis stelt, of desnoods de plaatselijke politie..??
 
Als je nou eens de plaatselijke wegbeheerder hiervan in kennis stelt, of desnoods de plaatselijke politie..??
Ik was daarvoor gepaseerd door een pliesiemotor dus ik neem aan dat die dat wel ff doorgeeft. Reste mij alleen nog om het hier ff te melden want dat zal hij/zij waarschijnlijk niet doen ;)
 
Ik was daarvoor gepaseerd door een pliesiemotor dus ik neem aan dat die dat wel ff doorgeeft. Reste mij alleen nog om het hier ff te melden want dat zal hij/zij waarschijnlijk niet doen ;)
|( Zet dat dan in je openingspost, rund, hoef ik mezelf niet belachelijk te maken met m'n opmerking :P





















PS Let op de :+ ;)
 
Dat grind is natuurlijk wel de Jus van het motorrijden.

Daarnaast als die weg beheerder op de hoogte is gesteld en na een uur hebben ze er nog niet aan gedaan (opgeruimd of waarschuwingsborden) ga je toch gewoon ff met je motor met kuipschade in de berm liggen?

Dan kan je de wegbeheerder namelijk wel succesvol aansprakelijk stellen :} :}
 
:^
best een link dijkje
worden ook nog wel eens bochten afgesneden door koekblikkers
en dan dat smalle betonnen bruggetje

Inderdaad, om dan nog maar niet te spreken van de grote groepen oude dikke zwetende mannen in veel te strak zittende lycra-pakjes van de zelfde sponsor, die hun echt niet sponsort. Oftewel: wielrenners (die denken dat de weg alleen van hun is :r

[me]__SVDirk__ die dacht dat die weg alleen voor motorrijders is..[/me]
 
Yep, kom daar ook regelmatig. Link bruggetje, zeker nu er grind ligt. Ik zag ze van de week al bezig aan de oprit naar een erf.

Van de week waren ze ook aan het lasergunnen bij aankomst in Maasland in de 30km zone. Je zal maar niet opletten, iedereen rijdt daar harder dan 30.
 
Terug
Bovenaan Onderaan