groen wordt blauw......GSXR1000K5

trouwens...wie van jullie kan de mf mods ervan overtuigen dat ik echt niet langer door het mf leven kan gaan als arnozx10r...arnogsxr mocht niet, maar haal dan in ieder geval dat zx10r weg en maak er gewoon arno van...pleasssssseee??????
 
trouwens...wie van jullie kan de mf mods ervan overtuigen dat ik echt niet langer door het mf leven kan gaan als arnozx10r...arnogsxr mocht niet, maar haal dan in ieder geval dat zx10r weg en maak er gewoon arno van...pleasssssseee??????

Misschien mag Arnogsx-r wel :? ;)
 
Waarom mag ArnoGSXR dan niet? Raar verhaal!

Enneh, als Superfrog Jarno terug is van oefening zal ik hem eens lekker inwrijven dat een van zijn favorieten overstapt van Kawa naar Suzuki! })
 
Gefeliciteerd meneer Visscher,

Wel een beetje ver rijden naar Giessen, en uit je ouwe buurtje. Weet je verder ook iets van de Ulftse ontwikkelingen. Hier bedoel ik mee de geruchten stroom van Swen , ik las dat Rene Winkel bij Mile gaat rijden en Branko ook? Wordt nog laggen dan Swen en Rene , Rene reed Swen er nog af tijdens de E.K.

Nouw Goed Goan,
 
Gefeliciteerd meneer Visscher,

Wel een beetje ver rijden naar Giessen, en uit je ouwe buurtje. Weet je verder ook iets van de Ulftse ontwikkelingen. Hier bedoel ik mee de geruchten stroom van Swen , ik las dat Rene Winkel bij Mile gaat rijden en Branko ook? Wordt nog laggen dan Swen en Rene , Rene reed Swen er nog af tijdens de E.K.

Nouw Goed Goan,

vwb Swen: http://www.swen74.nl/
 
Naar mijn mening heeft ie inderdaad niet veel KUNNEN trainen. In het start team op Honda Had ie meer En persoonlijkere begeleiding.
Trainingen in onk is zowiezo weinig kijk maar eens naar omliggende landen zoals, IDM.
 
Naar mijn mening heeft ie inderdaad niet veel KUNNEN trainen. In het start team op Honda Had ie meer En persoonlijkere begeleiding.
Trainingen in onk is zowiezo weinig kijk maar eens naar omliggende landen zoals, IDM.
Tijdens een ONK is er bijna geen ruimte om te trainen. Swen probeerde nog een contract te krijgen bij Docshop als voorrijder om zo meer kilometers te maken. Denk dat er wel de mogelijkheid was bij Pajic. Vos en Mile zijn 2 keer naar Sweden geweest en Duitsland 1-2 keer. Swen ook duitsland waar je meer rijdt in de IDM en e doet weer extra ervaring en ritme op.
 
Tijdens een ONK is er bijna geen ruimte om te trainen. Swen probeerde nog een contract te krijgen bij Docshop als voorrijder om zo meer kilometers te maken. Denk dat er wel de mogelijkheid was bij Pajic. Vos en Mile zijn 2 keer naar Sweden geweest en Duitsland 1-2 keer. Swen ook duitsland waar je meer rijdt in de IDM en e doet weer extra ervaring en ritme op.

Idd...die mogelijkheid was er zeker...het heeft niet aan de mogelijkheden gelegen die het team gegeven heeft, en de begeleiding van Mile was top maar Mile kan erg hard zijn en daar moet je tegen kunnen...
 
Probeer je hier mee te sugereren dat Swen een zwakke rijder is?
Is dit niet erg makkelijk of denk ik nu erg kort door de bocht?
Bij het laatste nk laat ie op dinsdag Branko op Swen motor trainen en alles op zijn idee afstellen. En waar en hoe was Swen's motor op vrijdag?
 
Probeer je hier mee te sugereren dat Swen een zwakke rijder is?
Is dit niet erg makkelijk of denk ik nu erg kort door de bocht?
Bij het laatste nk laat ie op dinsdag Branko op Swen motor trainen en alles op zijn idee afstellen. En waar en hoe was Swen's motor op vrijdag?

ik had hier een reaktie geplaatst maar heb die toch maar weer verwijderd...ik weet wat ik weet en dat vind ik voldoende ;)

we gaan het zien in 2005!
 
Laatst bewerkt:
en Mr. van Steenbergen dan? O-) word dat dan niet automatisch je teamgenoot???

Nee, die rijdt in het team van JJ, het Suzuki Nederland Team, ik rij in mijn eigen team met ondersteuning van Suzuki en Marc Hoegee maar heb verders zelf alles in eigen hand, het rijden in een team met 3 of meer rijders heb ik wel gezien, 2 rijders is wat mij betreft echt max, maar komend seizoen ben ik enige rijder in het team en dat idee bevalt me erg goed, ik heb kundige mensen om me heen en wat de voorbereiding betreft...we komen ijzersterk voor de dag in 2005, dat kan ik garanderen :)
 
Nee, die rijdt in het team van JJ, het Suzuki Nederland Team, ik rij in mijn eigen team met ondersteuning van Suzuki en Marc Hoegee maar heb verders zelf alles in eigen hand, het rijden in een team met 3 of meer rijders heb ik wel gezien, 2 rijders is wat mij betreft echt max, maar komend seizoen ben ik enige rijder in het team en dat idee bevalt me erg goed, ik heb kundige mensen om me heen en wat de voorbereiding betreft...we komen ijzersterk voor de dag in 2005, dat kan ik garanderen :)
Nu ik dit zo leest ging het niet zo lekker dit jaar bij mile :? .....te druk ;)

Was de ZX10 een tegenvaller wat betreft een juiste setup te vinden :?

Ik heb een vermoeden dat de kampioen van 2004 het zwaar gaat krijgen in 2005 *D
 
Veel succes Arno, ik denk dat je met de soefsoekie meer kans maakt op podium plaatsen dan met de ZX10R, die is wel wreed maar volgens mij een onmogelijk ding om mee te rijden waar het gaat om het voorwiel aan de grond te houden.Wat heb je dan aan vermogen. In alle races dit jaar viel mij op dat die dingen allemaal wilden wheelien. En met de soefsoekie heb je volgens mij gewoon de beste superstock voor dit moment. Die ouwe was al zo goed wat moet dit dan wel niet worden. Het wordt toch eens tijd voor een kampioenschapstitel..... ;)

zie je wel, ik mocht het natuurlijk alleen niet hardop zeggen. :X ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan