groen wordt blauw......GSXR1000K5

Ik bedoel wel Klompmakers die was voor 3 jaar geleden nog titelkandidaat heeft toen een erg ongeluk gehad op Assen dijbeen gebroken in iets ingewikkelds met zijn enkel.
Bij Thijssen heb ik hem wel eens gesproken zijn vader was er toen ook bij, de man van de kaarten.
 
Voor Villie,Peter komt uit Pesse.
Blond half lang haar en na 1 biertje een kop als een biet
Maar een super gozer of niet Arno????????????
 
Ik heb een vermoeden dat de kampioen van 2004 het zwaar gaat krijgen in 2005 *D
Suzuki timmert flink aan de weg! Vobis cup etc. en waarschijnlijk wordt er naast het EK Juniorstock een Suzuki 750 klasse aan het WKSB en WKSS toegevoegd en de kampioen van 2004 is hiervoor druk in onderhandeling........ ;)
 
Mooi geregeld Arno, veel succes. Alleen over de bandenkeuze zou ik toch nog eens een nachtje slapen ;) .

Gaan we uitgebreid testen cq vergelijken,ik wil de beste banden die er zijn en weet dat ze in o.a amerika waanzinnig hard gaan met de Pilots...
 
Gaan we uitgebreid testen cq vergelijken,ik wil de beste banden die er zijn en weet dat ze in o.a amerika waanzinnig hard gaan met de Pilots...
Vooral die achterband is erg goed en houd lang zijn grip. Die voorband vondt Mile niet zo best.....de band had moeite met de hobbels op Almeria. Hij heeft daar 3sets getest.
Gaat de SC veranderen voor 2005 :? Anders lijkt mij de racetec super. Schijnt veel grip te geven en stuurt erg goed!
 
Tenzij zich redbull of iets dergelijks als hoofdsponsor aanbiedt...word tie zwart....ongeveer in de stijl van de "Black edition" K5!
 
Iemand handig in fotosjoppen en zin om een black edition soes om te toveren in Superstock trim??

* rode nummerplaten met startnr 5
* sponsornamen in wit erop;
- Apezho
- Silkolene
- MJK
- Arai
- Yoshimura
- Michelin

Iemand die dit kan/wil doen?

Grtzzzzzz Arno #5
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan