groen wordt blauw......GSXR1000K5

Zeg...who the f... is "baksteen"dat hij mijn topic over mijn site zomaar op slot gooit....bijdehandje, thuis weinig te vertellen waarschijnlijk.

Als mijn posts hier mbt het racen in het onk niet langer gewenst zijn hoor ik dat graag...
:} Precies, terug open dat topic! :(
 
Hey Arno, easy naast de baan en fast op de baan he ;)

Stuur even een mailtje naar 1 van de moderators of kom wat vaker op Motormaf want daar is het veel relaxter.

Heb voor je ff een mailtje naar baksteen verstuurd. Hopelijk komt et goed.
 
Laatst bewerkt:
Hey Arno, easy naast de baan en fast op de baan he ;)

Stuur even een mailtje naar 1 van de moderators of kom wat vaker op Motormaf want daar is het veel relaxter.

Heb voor je ff een mailtje naar baksteen verstuurd. Hopelijk komt et goed.

Hey Fast Ferry,

Ze hebben je nick gepikt in de nieuwe motor,heb je het gezien??

Enne...bedankt.

Grtzz
 
Hey Arno, easy naast de baan en fast op de baan he ;)

Stuur even een mailtje naar 1 van de moderators of kom wat vaker op Motormaf want daar is het veel relaxter.

Heb voor je ff een mailtje naar baksteen verstuurd. Hopelijk komt et goed.

Sorry...ietwat last van een te hoog testetaron denk ik haha
 
Goed geregeld Ferry, ze hebben de titel "Fast Forward" aan de ZX6R '05 test gegeven.
Zal hij er ook zoéén moeten kopen }) Dus Ferry.... sparen, of Motor ff bellen dat ze zo'n ding doneren in ruil voor het gebruik van je naam ;)
 
Geld is er wel hoor maar eerst ff het huis. Moet de complete inrichting kopen vandaar. Blijft geen geld over voor een nieuwe maar wel voor een paar zac wedstrijdjes in de zomer. De nieuwe 6 loopt als een speer.

Maar wat een stelletje hufters om mijn naam te gebruiken. Ik zal ze een mail sturen en om een schadevergoeding vragen. Wordvervolgd
 
Geld is er wel hoor maar eerst ff het huis. Moet de complete inrichting kopen vandaar. Blijft geen geld over voor een nieuwe maar wel voor een paar zac wedstrijdjes in de zomer. De nieuwe 6 loopt als een speer.

Maar wat een stelletje hufters om mijn naam te gebruiken. Ik zal ze een mail sturen en om een schadevergoeding vragen. Wordvervolgd

Staat ook op mijn radio... heb ik nu ook een probleem? :+
 
Op donderdag 04 november 2004 22:30 schreef @rno#rr het volgende:
Door Mark Hoegee opgebouwd en getuned, dus uiteraard zonder de spiegels,verlichting,en met wat Yoshimura onderdelen erop.

Marc Hoegee is daar absoluut het juiste adres voor, momenteel wordt mijn Hayabusa identiek tot Yoshimura X-1 getuned :9~


SonicBoom zit nog in overweging, om daar een voortgang topic over te openen :?
 
De GSXR gaat voorzien worden van Dunlops! 8-)

Een samenwerking van Benjan, Profile Tyre Centre Nout en Dunlop Nederland zorgt ervoor dat ik de beschikking krijg over de allerbeste banden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan