groen wordt blauw......GSXR1000K5

@rno#rr

Die hard MF'er
16 feb 2003
926
0
Maastricht
Het word Suzuki in 2005, na lang praten,wikken en wegen heb ik besloten om het kawakamp te verlaten en ik was meer dan welkom bij Suzuki,ik krijg 2 GSXR1000's tot mijn beschikking, door Mark Hoegee opgebouwd en getuned, dus uiteraard zonder de spiegels,verlichting,en met wat Yoshimura en wp onderdelen erop (oa ander design demper :+ ),zoals het er nu naar uitziet ga ik met Michelins rijden.
full
 
Gefeliciteerd met je keuze!!! Veel succes het nieuwe seizoen!

(overigens wel jammer...ik zie Kawa graag van voren en je deed het zeker niet verkeerd (understatement) op dat groene monster!)
 
Het word Suzuki in 2005, na lang praten,wikken en wegen heb ik besloten om het kawakamp te verlaten en ik was meer dan welkom bij Suzuki,ik krijg 2 GSXR1000's tot mijn beschikking, door Mark Hoegee opgebouwd en getuned, dus uiteraard zonder de spiegels,verlichting,en met wat Yoshimura en wp onderdelen erop (oa ander design demper :+ ),zoals het er nu naar uitziet ga ik met Michelins rijden.
(Afbeelding)

ziet er goed uit man...
suc6 voor 2005
 
NEEEEEEE!!!! Overloper! :(
















:+ ..maar goed, de gixxer heeft zich wel bewezen natuurlijk! *D (..hoewel de 2005 versie wel nieuw is..)
Jammer Arno, dat je niet meer op een Kawasaki zult racen, maar heel veel suc6 volgend seizoen.. ;)
 
Allereerst gefeliciteerd, heel tof voor je. Klinkt allemaal heel profi. Jammer dat er een goede rijder minder op een kawa rijdt.

Succes
 
Wat maak ie me nah dan?.......zomaar zonder aankondiging geag zeggen?

Nee...goeie keus hoor. gezien de prestaties een denk ik logische keuze alhoewel het nog even afwachten is wat de nieuwe soes gaat doen volgend jaar...
Succes enne...schroom niet om zo af en toe je groene hart eens te laten spreken...of eh...is dat NU al blauw gekleurd??? :?
 
Mooi dat je volgend seizoen aan de slag kan!
Maar. o.k. Suzuki, wat met het overige?
- welk team/ omgeven door?
- welk kampioenschap?
- Sponsoring?
- alleen of teammaat?
- Waarom en wat zijn je doelstellingen? (korte/lange termijn).
Succes in elk geval ;)
 
Mooi dat je volgend seizoen aan de slag kan!
Maar. o.k. Suzuki, wat met het overige?
- welk team/ omgeven door?
- welk kampioenschap?
- Sponsoring?
- alleen of teammaat?
- Waarom en wat zijn je doelstellingen? (korte/lange termijn).
Succes in elk geval ;)
ONK en sponsoring zal al rond zijn gezien zijn definitieve overstap. Hij wil natuurlijk kampioen superstock worden en dat kan alleen op het allerbeste materiaal en helemaal super 2 fietsen :}
Ik weet zeker dat Arno kampioen kan worden als alles meezit!

Jammer dat je weg gaat bij Mile maar dit is voor jou gezien het materiaal de beste keus. Die 2005 Suzuki zal heel goed zijn. Als enige wordt ie vernieuwd in 2005 dus weer het nieuwste materiaal. Kan ook niet wachten op de 1e races.

Michelins zijn top banden.
Succes!
 
Mooi dat je volgend seizoen aan de slag kan!
Maar. o.k. Suzuki, wat met het overige?
- welk team/ omgeven door?
- welk kampioenschap?
- Sponsoring?
- alleen of teammaat?
- Waarom en wat zijn je doelstellingen? (korte/lange termijn).
Succes in elk geval ;)

- nieuw team, zelfde mensen die me de laatste jaren ook bij kawa hielpen
- ONK,WK endurance/SBK Assen
- Suzuki,Michelin,Aphezo,MJK,Arai,Silkolene..meer volgen op korte termijn
- Alleen
- Ik denk dat Suzuki me kan geven wat ik wil, namelijk materiaal waarmee ik
races kan winnen, doelstelling is Nederlands kampioen worden ;)

De lat ligt dus hoog maar ik geloof dat het erin zit, aan mijn inzet en motivatie zal het in ieder geval niet liggen,en ik ben ervan overtuigd dat de nieuwe Soes een winnaar is.
 
Hey Lieffie,

Gefeliciteerd met DE Suzuki deal!! :]
Weet zeker dat je alles eruit gaat halen wat er in zit, en reken maar dat ik naast je sta *D

En nou rijen met die soes
xxxjes je Boeffie O-)
 
- nieuw team, zelfde mensen die me de laatste jaren ook bij kawa hielpen
- ONK,WK endurance/SBK Assen
- Suzuki,Michelin,Aphezo,MJK,Arai,Silkolene..meer volgen op korte termijn
- Alleen
- Ik denk dat Suzuki me kan geven wat ik wil, namelijk materiaal waarmee ik
races kan winnen, doelstelling is Nederlands kampioen worden ;)

De lat ligt dus hoog maar ik geloof dat het erin zit, aan mijn inzet en motivatie zal het in ieder geval niet liggen,en ik ben ervan overtuigd dat de nieuwe Soes een winnaar is.
Alle succes toegewenst, als ik toch nog iets mag toevoegen uit eigen ervaring ( weliswaar uit de autoracerij): mijn beste resultaten heb ik gehaald door voorbereiding en een professionele teamstructuur, geeft een curve zonder uitschieters maar ik kon punten pakken!Een goede teammanager/structuur is onbetaalbaar, rijden op emoties kost punten!Maak eens een analyse waarom je vorig jaar niet hebt bereikt wat je wilde en waarom de huidige kampioen is wat ie is!( jeetje, ik lijk wel op......) O-)
 
Laatst bewerkt:
Overloperd :P

maar toch veel succes in 2005 8-)

moet je (weer ;) ) je nick veranderen, misschien eentje waar niet het type motor inzit waar je mee rijdt
 
Veel succes Arno, ik denk dat je met de soefsoekie meer kans maakt op podium plaatsen dan met de ZX10R, die is wel wreed maar volgens mij een onmogelijk ding om mee te rijden waar het gaat om het voorwiel aan de grond te houden.Wat heb je dan aan vermogen. In alle races dit jaar viel mij op dat die dingen allemaal wilden wheelien. En met de soefsoekie heb je volgens mij gewoon de beste superstock voor dit moment. Die ouwe was al zo goed wat moet dit dan wel niet worden. Het wordt toch eens tijd voor een kampioenschapstitel..... ;)
 
Alle succes toegewenst, als ik toch nog iets mag toevoegen uit eigen ervaring ( weliswaar uit de autoracerij): mijn beste resultaten heb ik gehaald door voorbereiding en een professionele teamstructuur, geeft een curve zonder uitschieters maar ik kon punten pakken!Een goede teammanager/structuur is onbetaalbaar, rijden op emoties kost punten!Maak eens een analyse waarom je vorig jaar niet hebt bereikt wat je wilde en waarom de huidige kampioen is wat ie is!( jeetje, ik lijk wel op......) O-)

e.e.a hebben we dus gedaan en vandaar de weloverwogen keuze voor Suzuki,en ik heb echt een geweldige teamstructuurchefmanager in de vorm van mijn bloedeigen broer,student aan de hts en net als ik zeer gedreven en gemotiveerd!komt goed ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan