Groene ZX-9R (2004) MS-HZ-24 gestolen uit Eindhoven

fiRe6

MF'er
11 dec 2006
227
0
Deurne (Noord Brabant)
Al de 2e motor die van me gestolen wordt.
Dit keer op woensdag 21 juli, omstreeks 18.30 uur in Blixembosch Oost.
Er zijn 3 mannen gezien die onder de carpoort hebben staat rommelen bij de motor en er vervolgens mee weg zijn gelopen.
Op wat grotere afstand van het huis hebben ze de motor op een of andere wijze weten te starten en zijn daarna nog een keer gesignaleerd bij de Albert Heijn in Blixembosch.

Ik hoor graag als iemand iets gezien heeft, maar heb er een zwaar hoofd in.

Ben er zoals jullie begrijpen redelijk zuur van... t was echt een schatje!

Kenmerken:
Laser Hotcam (Titanium demper)
Getint Puig kuipruitje met ZX-9R erop
Valbeschermers, zwart van Puig, afgewerkt met logo's van ZX-9R
Groene hugger

Kenteken: MS-HZ-24


item.JPG


meer fotos volgen zsm

Motor groet,

fiRe6
 
Laatst bewerkt:
Was vorige week nog in Eindhoven, bood mijn tante aan om te blijven pitten daar omdat er storm was. Kon ik mijn brommer wel voor het huis neerzetten aan de tongelrese straat...... heb de storm maar getrotseerd :')

Tot nu toe las je niet zo heel veel over diefstallen in Eindhoven, maar misschien dat Nijmegen helemaal leeggeroofd is en dat ze iets anders zoeken '( -O-
 
Da's kötdt zeg! En dan nog weten dat Blixembosch een van de veiligste wijken van Eindhoven heet te zijn. Zeker die rondhangers van naast de apotheek geweest? Kielhalen en door het zout rollen dat tuig.
Ik hoop dat je hem terugkrijgt en anders succes met de afwiikkeling met je verzekeraar, ik hoop dat 'ie tegen diefstal verzekerd is tenminste.
 
Da's kötdt zeg! En dan nog weten dat Blixembosch een van de veiligste wijken van Eindhoven heet te zijn. Zeker die rondhangers van naast de apotheek geweest? Kielhalen en door het zout rollen dat tuig.
Ik hoop dat je hem terugkrijgt en anders succes met de afwiikkeling met je verzekeraar, ik hoop dat 'ie tegen diefstal verzekerd is tenminste.

Ik snap dat "veilige wijken" nooit zo goed. Ze komen vaak gewoon met een busje langs. Alsof ze dan denken "uh oh, dit schijnt een veilige wijk te zijn, misschien moeten we maar eens ergens anders gaan stelen".

Je motor buiten laten staan vergroot het risico tot diefstal gewoon.
 
Ik reed vanochtend rond 8:15 op de A27 en A59 richting Breda (kwam van de A2 af) en daar heb ik op een aanhanger, achter een gele Citroen Berlingo, een motor gezien die hier heel erg op leek, ook met zon groen huggertje. Ik vond het vreemd omdat de motor met maar 1 spanband om het balhoofd vast zat, en op de standaard stond. Lijkt me dat je een motor wel iets beter vast zet. Ook zat er geen kenteken op de motor. Dat wil uiteraard niet zeggen dat het jouw motor was, maar ik meld het toch maar even.

dit type auto dus, maar dan in het geel:
citroen-berlingo-1.jpg
 
Tering jantje, klote man! Nou niet mij van m'n fiets af schoppen!!!

(heb wel 'n leuke brommer voor je te koop ;))
 
Update:

vandaag om omstreeks 18.00 uur is de motor naar waarschijnlijkheid gespot in de binnenstad van Eindhoven.. Op de Fellenooord (weg Noord van het station) van het station richting Boschdijk / PSV Stadion.

Mensen uit deze omgeving misschien ook iets opgevallen?

nerveuze motorgroet,

fiRe6
 
Hmm, ik woon zelf net naast de bunker. Er komen hier regelmatig motoren met hoge snelheid vanaf de Fellenoord de Montgommerylaan op. Zal vanavond op het balkon wel opletten of ik een ninja langs zie komen.
 
@ ouideaux:
Bedankt voor de mededeling, gezien de melding die ik vandaag kreeg lijkt me de kans inmiddels iets kleiner.. de oplettendheid wordt evengoed enorm gewaardeerd!

@ alle andere oplettende MF'ers:
tnx for keeping an eye open!

motorgroet,

fiRe6
 
Hoe staat het met deze machine? Nog niets terug gevonden? Of heeft de verzekering al betaald?
 
Terug
Bovenaan Onderaan