Groeneachtige vloeistof....ben benieuwd

Dr. Sideburn

Die hard MF'er
1 nov 2004
457
0
Schoonhoven
Een aantal weken terug heb ik delen van mijn blok gespoten en mijn reserve gemaakt. Sindsdien vind ik af en toe, onregelmatig dus, een heel klein plasje vloeistof, daar waar het kan blijven liggen op het motorblok. Hoeveelheid verschilt en het verschijnt heel soms. Het is ongeveer ejaculatiehoeveelheid van de gemiddelde man. 8-) . Sorry, maar nu weet iedereen over hoeveel ik het heb. Het is géén remvloeistof. Iemand idee? zoveel vloeistoffen zijn er niet. Ik heb gedacht aan benzine. Ook omdat ik mijn laatste tank 15 miles minder mee reed. Alweer maarrrrr benzine wordt niet groenachtig volgens mij. Ik kan ruiken wat ik wil, maar heb slechte neus. Een benzinegeur heeft het niet echt. De vloeistof blijft in tegenstelling tot water, waar het wel een vermengeling mee kan zijn, best een tijdje liggen.
 
Ik weet niet hoeveel een gemiddelde ejaculatie is maar als je ieder keer een vol koffiekopje verliest aan koelvloeistof dan is je vooraad zo op
 
Daarom, mijn peil blijft gewoon gelijk van mijn vloeistof. Ik heb het toevallig vanochtend schoongemaakt, dus kan nu niet proeven. Misschien morgen. Dan vergelijk ik het even met de koelvloeistof. Zal vast even vies zijn, maar ja. Leven in tijden van onzekerheid is ook niks. Geen benzine dus? vond het wel iets frappant dat ik minder lang met een tank deed, 15 mile minder. Maar dat wijt ik meer aan agressiever rijgedrag denk ik, en koude weer waarbij ik mn choke langer open laat staan. Meer ideeën altijd welkom....
 
misschien een domme vraag:

proef is. eventje vinger erin en proefen en meteen mond spoelen..

smaakt het heel zoet is het koelvloeistof...


was dat grappig bedoeld? *D *D *D ik kan er wel om lachen...

Ga RUIKENNN, als je het dan niet weet steek je vinger erin en wrijf een beetje, koelvloeistof voelt droog aan, en troef...

Olie glijdt lekker door..

En benzine had je alwel geroken :)
 
Jezus wat een adviesen, mijn scheikunde leraar zou jullie de huid vol hebben gescholden, ff proeven!!! |( . Straks is het accuzuur oid B| . Je kan beter eerst constanteren waar het vandaan druppelt. Oftewel op welke plek het exact onder je bike ligt. Het is idd overigens wel zeer waarschijnlijk KVS, dus controleer vooral rond je pakkingen & controleer op een abnormale KVS afname.
 
Jezus wat een adviesen, mijn scheikunde leraar zou jullie de huid vol hebben gescholden, ff proeven!!! |( . Straks is het accuzuur oid B| . Je kan beter eerst constanteren waar het vandaan druppelt. Oftewel op welke plek het exact onder je bike ligt. Het is idd overigens wel zeer waarschijnlijk KVS, dus controleer vooral rond je pakkingen & controleer op een abnormale KVS afname.

Je scheikunde leraar heeft je nooit zwavelzuur laten zien :? Geen knalgas gemaakt :? Slechte leraar, dus die moet zijn bek houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan