GroenLinks wil 40km/h zones

Mja, nog even en je betaalt parkeerbelasting op je eigen oprit en in je eigen garage. Je mag alleen gebruik maken van je voertuig als zij zeggen wanneer. Bij overtreding volgt een boete of gevangenisstraf

Politiek zuigt :r
 
Snap al die boomknuffelaars best wel... die een hekel hebben aan lui met vervoersmiddelen die die idioten zelf niet kunnen betalen.

(Groen) Links zuigt... :r
 
:+ effe stoken

Jullie heben ze toch verkozen???? O-)


Als ik op zulke mongolen stem mag je me opsluiten :(


Overigens heeft een van die groenlinksmiepjes niet 2 SUV's op de oprit staan ?
Had ik in een of ander blad gelezen. (Waren zogenaamd van manlief ja ja ..... :r )
 
:^ :+

Overigens:
30 in woonwijken
50 op doorgaande wegen
70 op grote uitvalswegen

zouden imho de snelheden in de bbk mogen zijn.

oh ja, Groen Links zuigt :)

1 km per uur in woonwijken
2 km per uur op doorgaande wegen
3 km per uur op grote uitvalswegen

dan kunnen de voetgangers je eindelijk rechts voorbijsteken (als ze tenminste hun knipperlichten aansteken.)
 
Paul Rosenmoller dan, die zag ik laatst in z'n eigen programma in zo'n dikke SUV rijden.....hypocriet gedoe. Oke, hij is uit de politiek, maar dan hoef je toch niet meteen weer normaal te doen :?
 
Dan heeft Rosemuller tenminste niet zo'n zieke geest als die Nijmeegse politicus die die dingen wou verbieden omdat ze zogenaamd gevaarlijk zouden gaan, waarbij gevaarlijk niets anders betekent als afgunst... Hulde voor Rosemuller dus!

40km-zones vind ik op zich okee, maar dan wel in de gebieden waar 50 km/u gevaar oplevert, zoals bijvoorbeeld in drukke straten met veel kinderen, scholen, enz. Verder vind ik het argument van milieu-onvriendelijk bull-shit. Laat ze dan lekker tig boompjes plaatsen die de C02 omzetting in O2. Want vergeet niet: de natuur kan niet zonder onze uitlaatgassen!
 
Dan heeft Rosemuller tenminste niet zo'n zieke geest als die Nijmeegse politicus die die dingen wou verbieden omdat ze zogenaamd gevaarlijk zouden gaan, waarbij gevaarlijk niets anders betekent als afgunst... Hulde voor Rosemuller dus!

40km-zones vind ik op zich okee, maar dan wel in de gebieden waar 50 km/u gevaar oplevert, zoals bijvoorbeeld in drukke straten met veel kinderen, scholen, enz. Verder vind ik het argument van milieu-onvriendelijk bull-shit. Laat ze dan lekker tig boompjes plaatsen die de C02 omzetting in O2. Want vergeet niet: de natuur kan niet zonder onze uitlaatgassen!
Omdat de natuur niet zonder onze uitlaatgassen kan zorgen ze er voor dat we gewoon 2 versnellingen lager gaan rijden en per gereden kilometer meer uitstoot hebben :z
 
Omdat de natuur niet zonder onze uitlaatgassen kan zorgen ze er voor dat we gewoon 2 versnellingen lager gaan rijden en per gereden kilometer meer uitstoot hebben :z

Waardoor we eerder weg moeten en langer onderweg zijn en we zo een natuurlijk evenwicht creëren vanwege de hogere uitstoot en, en, en... :+

Kunnen ze Groen SLinks niet verbieden???
 
Paul Rosenmoller dan, die zag ik laatst in z'n eigen programma in zo'n dikke SUV rijden.....hypocriet gedoe. Oke, hij is uit de politiek, maar dan hoef je toch niet meteen weer normaal te doen :?
Komt vaker voor... In de kamer ageren tegen de zelverrijking van mensen in het bedrijfsleven. En dan, zodra je uit de kamer bent, jezelf zoveel mogelijk commissariaten en andere goedbetaalde baantjes zien te regelen.
 
waar komen toch al die stemmen vandaan voor hen??
Ik vrees het volgend kabinet. Die wordt linkser dan links.
De tijd van bezinning. Iedereen heeft hetzelfde inkomen. SPstemmers zien al hun spaargeld verdeeld worden samen met de kampers die geen werk hebben en dus recht hebben op evenveel als de werkende SPstemmer. Overal 10km/uurzone snelweg niet uitgezonderd. Extra veel geld naar gezondheidszorg want wat is nu een operatie van €500.000 als die mevrouw van 90 nog extra half jaar kan blijven leven? En mensen mogen allemaal met 55 stoppen met werken als ze willen met natuurlijk behoud van alle inkomsten :+

Die stemmen komen van mensen die het niet eerlijk vinden dat iemand met een hogere opleiding en ambitienivo meer verdiend ;)
 
De tijd van bezinning. Iedereen heeft hetzelfde inkomen. SPstemmers zien al hun spaargeld verdeeld worden samen met de kampers die geen werk hebben en dus recht hebben op evenveel als de werkende SPstemmer. Overal 10km/uurzone snelweg niet uitgezonderd. Extra veel geld naar gezondheidszorg want wat is nu een operatie van €500.000 als die mevrouw van 90 nog extra half jaar kan blijven leven? En mensen mogen allemaal met 55 stoppen met werken als ze willen met natuurlijk behoud van alle inkomsten :+

Die stemmen komen van mensen die het niet eerlijk vinden dat iemand met een hogere opleiding en ambitienivo meer verdiend ;)

:Z

You hebt you duidelijk verdiept in de partijprogramma's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan