Groentje met een 9R

Vonky

MF veteraan
19 jul 2004
4.970
0
Ossendrecht
Beste Mensen van Motor-Forum!

Ik ben de trotse eigenaar van een zx-9r uit '95. MIJN EERSTE EIGEN MOTOR!!!

Ik moet hem alleen nog invoeren. Ik heb hem uit Duitsland gehaald. Ben er nu druk mee bezig want 10 aug moet ik naar de RDW.

Ik hoop veel plezier te hebben hier met nog meer Motor gekken als ik.



full
 
Als je er zo mee gaat rondrijden ben je eg wel meer hardcore dan die duitse streetfighters 8-)

Kheb wel een vraagje. Ben naar een moto gaan kijken om te kopen. Was een Gsxf 750...Heb em uiteindelijk laten staan omdat hij (onder meer) roest had op de uitlaatpijpen voorin het blok. Nu zie ik dat bij jouw fiets ook. Hoeveel roest is teveel roest???

Thx
 
Ben er nog druk mee bezig. zaten wat kleine krasjes op. heb de kappen weg gebracht om ze weg te werken.

EN HET WORD ABSOLUUT GEEN NAKED-BIKE!!

Kon gewoon nog niet wachten om me bij dit groepje mafkezen te aan te sluiten.
 
Ik vindt het eerlijk gezegd nog wel meevallen. Die pijpen van mij roesten wat meer denk ik zo.

(Te veel roest is als je er doorheen kan prikken. :? )
 
Roest? zolang je er geen gat in kan tikken is het goed. Roesten doet een voorpijp toch altijd. Tis geen bewerkt metaal.
 
Ben er nog druk mee bezig. zaten wat kleine krasjes op. heb de kappen weg gebracht om ze weg te werken.

Dan ga je wel grondig te werk. Ben je trouwens niet bang dat je tank zo op de grond flikkert ? Beetje zonde, zijn je kappen terug kan je de tank wegbrengen.
 
Die viel nie zo snel, ik was hem een beurt aan het geven (bougies vervangen) zo zag hij er zaterdag uit nu staat hij er zo bij. ben al het gaas aan het grijs spuiten.


full
 
goede keuze joh. Ik hoop dat dit groentje veel plezier aan zijn bike gaat beleven. Ik ben er dik tevreden over
 
Mooi hoor. ziet er superstrak uit.

maar doe wel voorzichtig. het is wel een 900cc fietsje. ik weet niet op wat voor motoren je nog meer gereden hebt, maar deze gaat met hele rappe sprongen vooruit. (en omhoog als je dat leuk vindt)
 
Terug
Bovenaan Onderaan