Groeppies

BikeLife_GXS

BikeLife_GXS
7 sep 2021
35
11
Rotterdam
Facebook
Instagram
Beste Motorriders,

Ik rijd nu ongeveer 4 maanden en ik heb het erg naar me zin. Ik zou het helemaal chill vinden als ik motorvrienden van mijn leeftijd kan vinden, ik ben 19 jaar. Ook vraag ik me wel af of er diverse events plaatsvinden en of ik daarvoor in verschillende motorgroepen gedropt kan worden.

Ikzelf rijd een 125cc, dus als daar een groep voor bestaat zou dat helemaaal top zijn, maar kom gerust door met alle linkjes voor motorgroepen waaraan ik kan deelenemen.

Alle plekken in het land zijn welkom (graag wel vermelden welke omgeving de ge groep voor gemaakt is).
 
Je kunt ook eens kijken of er in jouw buurt een goede doelen club is (hier in het noorden hebben we CS-Riders en indo-melati), daar zitten allemaal verschillende mensen bij en via hun kun je weer achter andere adresjes komen.
Maar voor de meesten maakt het niet uit hoe oud iemand is, wat voor motor iemand heeft. Je moet mensen vinden die op dezelfde manier van het rijden houden (de ene toert liever en een ander racet liever, de ene stopt om de 30 minuten en een andere om de 2 uur).

succes
 
Je kunt ook eens kijken of er in jouw buurt een goede doelen club is (hier in het noorden hebben we CS-Riders en indo-melati), daar zitten allemaal verschillende mensen bij en via hun kun je weer achter andere adresjes komen.
Maar voor de meesten maakt het niet uit hoe oud iemand is, wat voor motor iemand heeft. Je moet mensen vinden die op dezelfde manier van het rijden houden (de ene toert liever en een ander racet liever, de ene stopt om de 30 minuten en een andere om de 2 uur).

succes
Thanks! Zal ik doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan