groepsfoto moto73

Spykes

MF veteraan
9 feb 2003
7.706
86
Tilburg
Voor diegene die de moto73 niet hebben gelezen. Daar staat dus een artikeltje van onze 25 kW meeting in Amerfoort in van afgelopen seizoen. Meeting was uiteraard erg gezellig en ik kan dan ook niet wachten tot de volgende (28 maart in Utrecht). Het heeft ff geduurd maar het artikel was er dan eindelijk. Bij deze dan ook ff de groepsfoto! Vond het wel leuk om die ff aan iedereen te laten zien.

full


Voor de grote versie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/w.nijboer/opening.JPG met dank aan Corona-Shorty :}
 
Laatst bewerkt:
mooie foto...
die rijder helemaal rechts, lijkt wel een mtx(?) of is dat een Honda XL?
 
Heb het gelezen ja,begreep er uit dat de helft zowa toch te "zwaar" rondrijd :9~
Best een leuk artikel
 
Is dit zo'n probleem voor de mensen die net hun rijbewijs gehaald hebben :? Ik heb ut zelf niet meegemaakt. Ik heb zelf eerst een mito 125 gehad om wat te raggen / in te komen terwijl ik meteen al zwaar mocht. Vond ik absoluut geen straf. Maar da's misschien ook omdat ik wist dat ik zo zwaarder kon rijden (om maar even antwoord te geven op mijn eigen vraag :P )
 
Leuk artikel, heb het even in de trein naar Noorderslag gelezen.

Wat me inderdaad opviel was dat erg weinig mensen hun fiets goed op kenteken hadden.
Als ik dan zo de reaktie van de woordvoerder van Centraal beheer lees dan ben je niet verzekerd als de machine niet op >25KW staat. Snap dan niet waarom ze de vermogensuitdraai wél accepteren om de boel in dekking te nemen.

Laten de verzekering dan ook álle papieren vragen en eerlijk zijn, op deze manier riekt het naar premie trekken terwijl ze weten dat ze bij een ongeval nooit uit hoeven te keren. Blijkbaar hebben de maatschappijen geen idee dat het allemaal jonge gasten zijn die niet staan te wachten op een claim van een paar ton omdat de verzekering ook maar "aannam" dat alles in orde was mbt het kenteken. Makelaars en verzekeraars kunnen er wat van in Nederland....
 
Leuk artikel, heb het even in de trein naar Noorderslag gelezen.

Wat me inderdaad opviel was dat erg weinig mensen hun fiets goed op kenteken hadden.
Als ik dan zo de reaktie van de woordvoerder van Centraal beheer lees dan ben je niet verzekerd als de machine niet op >25KW staat. Snap dan niet waarom ze de vermogensuitdraai wél accepteren om de boel in dekking te nemen.

Laten de verzekering dan ook álle papieren vragen en eerlijk zijn, op deze manier riekt het naar premie trekken terwijl ze weten dat ze bij een ongeval nooit uit hoeven te keren. Blijkbaar hebben de maatschappijen geen idee dat het allemaal jonge gasten zijn die niet staan te wachten op een claim van een paar ton omdat de verzekering ook maar "aannam" dat alles in orde was mbt het kenteken. Makelaars en verzekeraars kunnen er wat van in Nederland....

Daarom is het ook belangrijk dat je ervoor zorgt dat je zwart-op-wit heb staan dat ze genoegen nemen met een uitdraai en dat ze bij een eventueel ongeval WEL uitkeren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan