Groet door autobestuurders ?

joviaan

MF'er
13 aug 2001
58
0
friesland
Automobilisten die motorrijders groeten: wordt dat eigenlijk gedaan en hoe dan ? Ik veronderstel dat met je lichten knipperen verkeerd kan worden begrepen. Met een sticker misschien ?
 
wordt niet gedaan :)
dalijk kan je als motard wel blijven zwaaien.

En als je dan toch iets wil doen: ogen open en plaats maken.. meer hoeft dat niet te zijn ;)
 
ow word wel gedaan hoor. hebben we ook met z'n alle in de auto gedaan.allemaal hand omhoog.had de gezicht van die motor rydeer moeten zien :9
 
Oh, wordt vast wel een keer gedaan. Als ik in een auto zit (als bestuurder) moet ik me ook inhouden.

Het is zo'n gewoonte om te groeten, en ik rij vrijwel niet in een auto, dan je vanzelf je hand opsteekt. Gelukkig (?) heb ik het op tijd door dus ik kan het vermijden.

Overigens heb ik als ik op de motor zit nog nooit een automobilist zien groeten. Meestal is het te donker in zo'n auto en zijn ze te snel weer verdwenen. Als ze stil staan let ik alleen maar op het gezicht (ik zie je ogen, dus ik hoop dat je me gezien hebt).

 
Heb als ik in de auto zit ook wel eens de neiging om motorrijders te gaan groeten. Verder nog nooit echt gedaan en het is me ook nog nooit opgevallen dat autorijders mij gingen groeten als ik op de motor voorbij kwam rijden.
 
heb zelf ook al 2 maal per ongeluk gezwaaid uit gewoonte. pas toen ik die motorrijder zo debiel zag kijken van \"wat krijgt die debiel nu?\" had ik door dat ik in de auto zat...
 
Enigste groet die automobilsten kennen is deze :j .

Nog nooit meegemaakt dat een automobilist zwaait naar een motorrijder en maar goed ook.
 
Ach de kans is groot dat het dus een motorrijder betreft die in de verkeerde biotoop zit.

De meeste proberen het inderdaad te vermijden want het ziet er nu eenmaal niet uit als een automobilist groet.
 
Ach de kans is groot dat het dus een motorrijder betreft die in de verkeerde biotoop zit.

De meeste proberen het inderdaad te vermijden want het ziet er nu eenmaal niet uit als een automobilist groet.

Ik groet nooit in de auto :) Hou liever me fikken aan het stuur. Op de motor groet ik alleen naar alles wat niet op een chopper rijd, die groeten toch nooit terug.
 
Ja, dat gebeurt wel eens per ongeluk. Je zit in ene keer achter het stuur van een auto (die heb ik zelf niet meer namelijk) en er komt een motorrijder voorbij. En voordat je het weet steek je enthousiast de hand omhoog. Ach, wel leuk die reactie\'s... je ziet degene op die 2 wieltjes denken: ?????
 
JK: ik groet naar elke motor die ik tegenkom, dus zou ik het ook wel leuk vinden als je toch ff teruggroet als ik op m\'n choppertje voorbij kom tuffen.. ;)

Grtz Elja
 
JK: ik groet naar elke motor die ik tegenkom, dus zou ik het ook wel leuk vinden als je toch ff teruggroet als ik op m\'n choppertje voorbij kom tuffen.. ;)

Grtz Elja
Hoewel ik meestal geen choppers groet doe ik dat wel als zij beginnen te wuiven, dus als ik je ooit tegenkom dan moet jij beginnen met zwaaien. :P
 
JK: ik groet naar elke motor die ik tegenkom, dus zou ik het ook wel leuk vinden als je toch ff teruggroet als ik op m\'n choppertje voorbij kom tuffen.. ;)

Grtz Elja

Als ze een paardestaart onder een helm zien wapperen zwaaien ze zeker wel 2 keer zo hard? :)
 
Als ze een paardestaart onder een helm zien wapperen zwaaien ze zeker wel 2 keer zo hard? :)

Mijn vriendin groet netjes een motorrijder bij het stoplicht krijgt ze meteen een knipoog terug. Mannen krijgen meteen last van hun oerinstincten.
Nee, ze wil niets van je :j
Ach, tis wel goed voor d\'r ego ;)
 
Stond vandaag weer eens ouderwets i/d file op de A50 en was, zoals gewoonlijk, weer eens lief voor motorrijders.... Met rechts rijden verder naar rechts, met links rijden verder naar links.... Heb diverse groeten gehad van dankbare motorrijders & groet dan ook terug... :)

Heb ook wel eens i/d auto \'gewoon\' motorrijders gegroet, krijg je meestal een reactie van \'wat mot je, l*l\' (omdat ze denken dat je niet groet maar betuttelt), of een \'huh???\' reactie....
Zelfs een keer de vraag gehad van een biker of ik soms een bekende van die bikert was...
Groeten vanuit het blik brengt meestal dus alleen verwarring of agressie & doe ik dus niet, behalve als ik word gegroet...
 
Ik zwaai wel naar auto\'s als ik zie dat ze goed opzij gaan omdat ze zien dat er een motorrijder aankomt in de file (jawel, sommigen kijken wel in hun spiegels).
Denk trouwens dat er meestal een motorrijder achter het stuur zit...

Ik groet trouwens ook nog steeds naar motorrijders in t-shirt en zo, al hoor ik steeds meer mensen, en heb ik zelf ook wel het gevoel om dat maar niet meer te doen. Mensen die zo motorrijden zijn zich schijnbaar niet echt bewust wat motorrijden inhoudt.
 
Als ze zien dat ik in mijn motorjekkie (wat pak je dat jekkie makkelijk van de kapstok he?) in de auto zit krijg ik wel eens een vage groet, maar de Motor-forum-auto-sticker die Orph aan het maken is moet daar dus verandering in brengen!


[edit]

Oh.......
een oud topic

[/edit]
 
Als ze zien dat ik in mijn motorjekkie (wat pak je dat jekkie makkelijk van de kapstok he?) in de auto zit krijg ik wel eens een vage groet, maar de Motor-forum-auto-sticker die Orph aan het maken is moet daar dus verandering in brengen!


[edit]

Oh.......
een oud topic

[/edit]


Oud hoe bedoel je oud, uit 2001 |(

saai he ROB RD z'on zaterdag met alleen maar regen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan