groet,groet,groet,groet,groet......

Alf

MF veteraan
17 jan 2004
1.231
0
Ben vanavond naar de huisarts gerend met een rsi pols van het groeten.Dacht vanmiddag ga 's een stukkie rijie.Was zoveel motorrijdend verkeer op de weg dat koppele niet meer mogelijk was.Stel voor om tussen de maanden april en november het groeten af te schaffen.Misschien kunnen handelaren groethandjes op de markt brengen die je op de spiegel kunt klemmen voor de notoire groeter.Tot november groet ik dus echt niet meer.

Groeten
 
full
 
Als je verkeerskennis in orde is, krijg je misschien de duim van die tuinkabouter van 'wegmisbruikers'. Kun je die gebruiken voor te zwaaien.
Maar tot die tijd, blijven oefenen en blijven zwaaien :+
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P
 
Ben vanavond naar de huisarts gerend met een rsi pols van het groeten.Dacht vanmiddag ga 's een stukkie rijie.Was zoveel motorrijdend verkeer op de weg dat koppele niet meer mogelijk was.Stel voor om tussen de maanden april en november het groeten af te schaffen.Misschien kunnen handelaren groethandjes op de markt brengen die je op de spiegel kunt klemmen voor de notoire groeter.Tot november groet ik dus echt niet meer.

Groeten

Nou, er zijn vast weer een hele hoop "motorrijders" die daar zeker geen last van hebben B|
Vandaag weer zat tegengekomen die keken alsof ik wat raars deed als ik groette B|
 
ik heb een derde hand me handschoen aan mijn linkerpols gemaakt zodat ik ook groet als ik het vergeet..
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P

Volgens mij overal slecht vertegenwoordigd. Ben vandaag meegeweest met een tourtocht. Was de enigste met een MF stikker :(

Wel veel Kawa's :}

Heb btw geen mf-ers gespot vandaag. Ja 1 dan, zonder sticker. In eigen persoon.
 
Vandaag 170km afgelegd waarvan zeker 100km met het handje omhoog 8-)
Ben je vandaag een zilveren Deauville samen met een oranje Harley Davidson Sportster tegen gekomen (Phillipsdam, Brouwershaven, Zeelandbrug, Goes, Oesterdam) dan waren wij dat. ;)
 
Vandaag ook veel motorrijders tegenkomen toen ik een stukje rijden, dus veel gezwaaid, en er hebben er ook veel terug gezwaaid!
Moet niet afgeschaft worden hoor, is juist leuk!!!!
 
Die zwaaien naar mij wel hoor 8-)
Dan ben jij zeker zo'n irri mannetje op een All/Off road die zich te goed voelt om je hand op te steken B|

Of een badkuip racer met een superioriteits gevoel :r

of een brommer rijder, die zwaaien echt bijna nooit :(

blijft lachûh van die zwaai topics :+
 
Ik heb vandaag niet gezwaaid.

en ik zag dat het goed was. gelukkig rij ik bmw en rekenen de meeste erop dat ik niet zwaai. voor de zekerheid reed ik in een T-shirt, dan voorkom je weer dat bmw rijders naar je gaan zwaaien. })

t'is best ingewikkeld hoor allemaal :?
 
:^ en natuurlijk die arrogante kwallen op toer-motoren :(

Ho,ho niet alle toer-motorrijders over 1 kammetje scheren he!
Wij hebbe de hele middag onze handjes lam gezwaaid.
Hier in Twente groeten wij iedereen, zelfs Harley's *D *D *D *D

Waren heel veel motoren op de weg naar Tante Sien in Vasse maar geen MF-sticker gezien '(
 
Dan ben jij zeker zo'n irri mannetje op een All/Off road die zich te goed voelt om je hand op te steken B|

Of een badkuip racer met een superioriteits gevoel :r

of een brommer rijder, die zwaaien echt bijna nooit :(

blijft lachûh van die zwaai topics :+
Leuk he! Vooroordelen :+

We liggen 's nachts niet wakker omdat er iemand niet naar ons gezwaaid heeft, toch??
 
Leuk he! Vooroordelen :+

We liggen 's nachts niet wakker omdat er iemand niet naar ons gezwaaid heeft, toch??

Nog geen minuut... zelfs niet als er zo'n schaap op 2 wielen en meer als 50cc verbrandingsmotor je dom zit aan te gapen als je 'm groet... zelfs dan maak ik me er niet druk om... immers, ik heb gedaan wat ik kon :P :+
 
Nog geen minuut... zelfs niet als er zo'n schaap op 2 wielen en meer als 50cc verbrandingsmotor je dom zit aan te gapen als je 'm groet... zelfs dan maak ik me er niet druk om... immers, ik heb gedaan wat ik kon :P :+
Toch nog wel een terrasje gepakt he?!
 
Nou, er zijn vast weer een hele hoop "motorrijders" die daar zeker geen last van hebben B|
Vandaag weer zat tegengekomen die keken alsof ik wat raars deed als ik groette B|

|( |( IS HET OOK!!!!
Leer nou toch eens....Je rijdt op een BMW, dan hoef je niet mete naar dat gepeupel te zwaaien, exclusieve en superieur, daar gaat het om.
Gaat hij dat weer lopen verkloten |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan