Groeten agent??

Waarom zou je niet zwaaien naar motoragenten? Omdat die lui ervoor betááld worden terwijl wij ons scheel betalen om te kunnen rijden of omdat zij ons erop wijzen dat wij niet onschendbaar zijn? Is niet zwaaien dan niet eigenlijk bekennen dat je niet fatsoenlijk kunt rijden?

Baksteen weet niet wie Prinsje is maar vind 'm al wel vast aardig..... :+ :}
 
Sorry, ff een oud topic omhoog schoppen omdat ik ff iets kwijt wil...
Ik heb de laatste tijd weer geprobeerd of ik teruggegroet werd door die &*$*&$$@@%$-wouten op de motor, maar NEE HOOR! Ik snap niet dat er mensen zijn die beweren dat ze teruggegroet worden... Voor mij blijven het gewoon EIKELS die (bijna; ik ken ook een uitzondering) iedereen er aan naaien waar het kan en ze hebben niet eens het fatsoen om terug te groeten.
Zo dat ben ik ook weer kwijt...

:)

Je moet je middelvinger INtrekken als je groet, dan groeten ze vanzelf terug O-)
 
gewoon doen, is toch ook een motorrijder. Mijn ervaring is tot nu toe niet slecht geweest, toen ik aan de kant gezet werd was dat terrecht en ik heb toen alleen een gesprekje gehad over waarom ik geattendeerd werd op mijn minder verantwoorde snelheid :) en bij (na) een alcohol controle waar ook motoragenten stonden om de "doorrijders terug te halen" werd ik door een van hen geattendeerd op de snelheidscontrole even verderop (na de alcoholcontrole) :}

Ik blijf dus gewoon zwaaien, ze doen tenslotte gewoon hun werk en zoals bij alle functies zijn er altijd een paar streber, maar dat laat onveranderd dat het gewoon motorrijders zijn die van hun hobby :] hun baan heben gemaakt.
 
BIG SMILE :) opzetten en vriendelijk zwaaien. dat doet echt wonderen ! :]
Heeft geen enkele zin, ik heb een Schubert Concept en met dat binnenvizier zie je mijn smoel niet meer :+

MAAR... het ongelooflijke is gebeurd :P Vanmiddag om half 6 reed ik hier vlakbij door een dorp en ik kom daar een motoragentje tegen. Ik besloot om het toch nog maar es te proberen en ja hoorrrrrrrr... hij groette terug :X Niet te geloven, de wonderen zijn de wereld dus nog niet uit ;)
 
Deze week ook nog ff uitgeprobeerd en hij zwaaide gewoon terug hoor, maar ik heb nog nooit gehad dat een motorwaut als eerste zwaaide.

Moet je in de winter er één tegenkomen...kans is groot dat hij als eerste zwaait (is dan blij dat hij net zo'n sukkel als hij tegenkomt :P )
 
Ik groet nog steeds altijd terug hoor.....En stop bij pechgevallen enz enz en groet ook nog wel eens als 1e. Geeft niets als je zo verbaasd bent dat je vergeet terug te zwaaien hoor. :+ ;)

hee, baksteen...
bij welk korps zit je? Dan zal ik de stickers ff proberen te spotten!
(of raak ik hiermee de privacy?)
 
Ik groet altijd iedere motorrijder, dus ook motoragenten. (Tenzij ik druk met het verkeer bezig ben.) Mijn ervaring is dat ze meestal wel teruggroeten.
 
Als ik je zie groet ik je, en of men terug zwaait vind ik niet interesant, IK ben een motorrijder, en die zwaait. Ik zal ook stoppen als ik je langs de kant van de weg ziet staan, ook dat hoort bij het motorrijden. Niets is mooier om aan een motoragent te vragen (hij druk bezig met een bekeuring) Heb je pech, kan ik je helpen? O-)
 
LOL

ik groet motorwauten liever dan motorscooters...
1: ik heb respect voor die gasten en ben een beetje jaloers op die gasten die lang agent zijn geweest om daarna in de baas zijn tijd motor te mogen rijden .... ;)

2: de kans dat een motorwout teruggroet is een stuk groter al groeten er nog steeds erg weinig terug en zeker niet als ze aan de kant staan(ook al zien ze me groeten)

in het buitenland doe ik het ook altijd soms zie je die agenten vreemd opkijken en na het voorbij gaan ook nog even omkijken. :)
 
Ik zou gewoon groeten. Zo kun je controleren of ze bij de politie nog steeds met mensen werken of al op robots overgeschakeld zijn :-)
 
Baksteen weet niet wie Prinsje is maar vind 'm al wel vast aardig..... :+ :}
Prinsje kent Baksteen ook niet, waarschijnlijk rijd ik te suf om je in functie te treffen. :Z

Maar soms benijd ik jullie toch wel 'n beetje, de hele dag rondrijden en er nog voor betaald krijgen ook. En die opleiding die jullie hebben genoten zou ik ook wel willen volgen, standraard rijlessen en CBR-examen zijn een leuk basisbeginsel en ééof twee VRO-cursussen zijn ook zeker nuttig maar vallen nog steeds in het niet bij jullie training. :} :}

Maarreh... Ik ben nog op zoek naar platte koffers voor mijn R1100 en nieuw zijn die krengen nogal aan de prijs (het blijft BMW natuurlijk), worden er wel eens afgeschreven setjes van de hand gedaan? ;)
 
Baksteen weet niet wie Prinsje is maar vind 'm al wel vast aardig..... :+ :}

Hey Baksteen,
Ben jij zelf motoragent??? Vast een veel gestelde vraag :Z

Ik zwaai meestal wel, alleen niet als ik zelf net aan het optrekken ben. Op de snelweg wordt er over het algemeen ook minder tot niet gezwaaid, dan heb ik de handen ook aan het stuur :]
 
Laatst bewerkt:
Ik groet altijd en overal naar alles op twee of drie wielen met een motor.
Het overkomt me zelfs geregeld dat ik uit gewoonte groet vanuit het open raampje van het busje waar ik beroepshalve soms de weg mee op moet. De meeste groeten terug, de blauwe gestreepte inclusief! 8-) Het is zelfs al gebeurd dat ik 'verkeerdelijk' een scootertje groet.

<Off-topic mode on> Laatst stond ik aan een stoplicht met naast mij een opgefokt 25cc-caminootje met een grijnsend gedraaid baseballpetje erop. Die gast wilde voorwaar racen en speelde met z'n gas alsof z'n leven er van af hing.
Ik, de koelte zelf, geef een draai aan het gas wanneer het groen wordt om tiental meter verder opeens pijnlijk te snappen dat ik em aan het vorige verkeerslicht verkeerdelijk in z'n off positie gezet heb ipv in Reserve. :o
Aan het volgende licht gewoon m'n duim in de lucht naar die knul, waarop ie spontaan zegt dat ie nog aan het sparen is voor een echte motor! Opnieuw thumbs up voor die knul. Niks geen arrogantie of leedvermaak. Ik denk zelfs dat ie zich effe 'part of the group' voelde. Volgens mij wordt dat een prima MF'er... En dat kan niet gezegd worden van al dat groene grijns smurkend gespuis in hun passerende koekblikken :r <Off-topic mode off>

Gegroet 8-)

 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan