Groeten jullie ook motoragenten?

15 apr 2004
151
0
Jaja ik weet het, motoragenten zijn ook maar mensen, maar ik groet ze nooit.
En jullie? Waarom wel or waarom niet?
 
bye.gif
 
Ik groet ze wel, alleen groeten ze bijna nooit terug... Verder groet ik zo ongeveer alles wat 2 wielen en legaal meer dan 50cc heeft. Meen me btw te herinneren dat hier al eens een topic over is geweest?
 
ik groette ze vroeger wel eens, maar ze zwaaien niet terug.
dus nu niet meer
 
Waarom groet jij zelf niet, vertel dat er zelf ook ff bij dan!

Ik groet!
Waarom? waarom niet? Omdat het motorrijders zijn.
 
jah hoor. ik groet alle motorrijders. ook motoragenten. je weet nooit of het Baksteen is of niet :P

sommige agenten zwaaien wel terug, sommige niet. wat dat betreft zijn het net mensen ;) . ik heb ook wel eens gezien dat de agent 'begon' met zwaaien.
 
Ik groet nooit omdat ik niet al te opvallend wil zijn bij de politie :)
Het ergste wat ik heb gegroet is een brommerrijder (groeten nooit terug), maar dat hoort bij een ander topic...
 
Tuurlijk groet ik geen motor juuten. De nazis vd wet zeker groeten,

ooit gehoord van de term: heulen met de vijand... ;)

doe ik niet aan mee.

Gasten rijden motor omdat ze anders geen kunnen betalen.

Jullie kunnen wel aan mijn schrijven zien dat ik niet gecharmeerd
ben vd hermandad.

(ik bedoel iedereen heeft een grote bek over hun, maar als ze langs rijden toch groeten...bah)

Zo dat ben ik effe kwijt ;) :)
 
Tuurlijk groet ik geen motor juuten. De nazis vd wet zeker groeten,

ooit gehoord van de term: heulen met de vijand... ;)

doe ik niet aan mee.

Gasten rijden motor omdat ze anders geen kunnen betalen.

Jullie kunnen wel aan mijn schrijven zien dat ik niet gecharmeerd
ben vd hermandad.

(ik bedoel iedereen heeft een grote bek over hun, maar als ze langs rijden toch groeten...bah)

Zo dat ben ik effe kwijt ;) :)
|(

Ik heb geen grote bek over een motorjuut, vind het nog enigzins eerlijk als ik door een motoragent aan de kant wordt gezet als van een normaal auto'tje met een camera erin! zo'n motoragent zie je tenminste.
Ja ik groet, het is een motorrijder.
 
Ik groet meestal wel. Alleen die groet terug snap ik nooit ze maken altijd zo'n op en neer gaande beweging met hun hand en kijken een beetje boos. :+
 
Binnen de bebouwde kom kom ik ze zelden tegen, maar dan groet ik wel hoor. Op de snelweg groet ik zowieso weinig. Waarom zou je ze niet groeten, als ze in het weekeind op de eigen motor zitten groet je ze ook.
 
Altijd. Dat zijn pas die-hard motorrijders, die verdienen het meer gegroet te worden dan mooiweer rijders en posers. Hoewel ik die ook groet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan