Groeten jullie ook motoragenten?

Laat Baksteen het maar niet zien ;)

nee....
Ikke zie er heel anders uit B| B|
full

:j ;)
 
ja sommige , de rest zijn net als sommige mensen , die kunnen beter aan een tak gaan hangen als eikel
 
Laatst bewerkt:
Ik groet altijd en iedereen. Soms vergeet ik terug te groeten.
Ik ben blij dat ik rij op mijn motor.
En wat die IT'ers betreft: Het probleem met pc's zit tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel.
 
Meestal groet ik ze niet want ze groeten nooit terug...maar als ze groeten, groet ik terug.

Onlangs toch maar uit eigen beweging gegroet: ik reed 90 waar je 60 mag rijden en jaa hoor daar stond een motoragent met lasergun...hij maakte een "foei" beweging met zijn vinger dus dat was wel een groet waard. Hulde aan die motoragent :} (moet er wel bij vermelden dat we met zijn 6-en daar reden).
 
Ik groet ze alleen als zij eerst groeten, soms doen ze het en dan zwaai ik terug.
Maar ik heb nix tegen motoragenten, als ze na hun werk op hun R1 rijden groet je ze toch ook????? ;)
 
Ik groet ze alleen als zij eerst groeten, soms doen ze het en dan zwaai ik terug.
Maar ik heb nix tegen motoragenten, als ze na hun werk op hun R1 rijden groet je ze toch ook????? ;)


Tuurlijk zwaai ik naar ze, behalve asl ze daarna op een R1 stappen :o ;)
 
Groette er vanmorgen 2, maar zij niet terug :(
Ben je dan motorrijder of niet |(
En als een "gewone" motorrijder niet terugzwaaid, is het dan ook "Ben je dan motorrijder of niet |( " ???

lekker even als mooiweerrijder een uurtje mooiweerrijden en dan 60 keer je klauw opsteken is leuk, goed voor je posergehalte en het zgn samenhorigheidsgevoel* |( :r |(
Maar aan het eind van een 8uurs dienst heb je wel genoeg van t zwaaien hoor...

alhoewel ik persoonlijk niet altijd als eerste zal groeten zal ik wel altijd teruggroeten



*samenhorigheidsgevoel is tegenwoordig niet veel meer dan "ik heb ook een ZXGSR1Special, weet jij waar de olie bijgevuld moet worden? :? ? :?
 
Groeten :] kost niks, maarrre een RSI-arm of tenniselleboog is echt minder, Baksteen, xnap je volkomen. 8-)
Enne het gaat om de intentie van het gebaar, niet het gebaar zelluf :Z
 
Een Smeris moet je nooit Groeten
want de volgende keer dat je 'm ziet krijg je een boete
en dat terwijl hij daarna z'n zwaailicht aangooid en zelf is ff gaat racen :(
 
Een Smeris moet je nooit Groeten
want de volgende keer dat je 'm ziet krijg je een boete
en dat terwijl hij daarna z'n zwaailicht aangooid en zelf is ff gaat racen :(


jaloers?

ik groet ze gewoon, tzijn ten slotte ook motorrijders dus....
 
Een Smeris moet je nooit Groeten
want de volgende keer dat je 'm ziet krijg je een boete
en dat terwijl hij daarna z'n zwaailicht aangooid en zelf is ff gaat racen :(
een monteur moet je nooit groeten
want de volgende keer dat je 'm ziet zegt ie sorry omdat ie je motor heeft laten vallen??

:P :+
 
Tuurlijk groet ik motoragenten; waarom zou ik de wetsdienaren de schuld geven van de fouten van hun beleidsmakers? En tja, 't zijn wel "echte" motorrijders, dat ontken ik niet!

Off-topic: Overigens groet ik Hongaarse politie niet... Zie je dat iemand wordt platgereden en bied je aan om een getuigenverklaring te geven, word je naar je hotel gereden om je paspoort te halen, en proberen ze de kosten van die rit op jou te verhalen! Toen was ik 't zat. B|
 
Ben ik mee gestopt.Geven mij te vaak bekeuringen.Maat van mij is ook bij de pliesie op de motor gegaan.Gaat ie mij nou ook bekeuren?Was vroeger nogal een notoire hardrijder met zijn duuk.
 
En als een "gewone" motorrijder niet terugzwaaid, is het dan ook "Ben je dan motorrijder of niet |( " ???

lekker even als mooiweerrijder een uurtje mooiweerrijden en dan 60 keer je klauw opsteken is leuk, goed voor je posergehalte en het zgn samenhorigheidsgevoel* |( :r |(
Maar aan het eind van een 8uurs dienst heb je wel genoeg van t zwaaien hoor...

alhoewel ik persoonlijk niet altijd als eerste zal groeten zal ik wel altijd teruggroeten



*samenhorigheidsgevoel is tegenwoordig niet veel meer dan "ik heb ook een ZXGSR1Special, weet jij waar de olie bijgevuld moet worden? :? ? :?
Proef ik een snufje sarcasme? Maar motoragenten zijn niet de enige met dit 'probleem'. Een buschauffeur komt tijdens een dienst gemiddeld 325 bussen tegen, en dan heb ik het nog niet eens over 'bedankgroetjes' aan bereidwillige medeweggebruikers die een bus net even de nodige ruimte gunnen.
Maar om op jouw eerste opmerking terug te komen, als een andere motorrijder mij ziet groeten en bewust niet teruggroet moet hij dat zelf weten, maar ik vind het een béétje flauw. Maar nogmaals, ieder voor zich.
Ik denk niet dat dit een discussie is waar we uitkomen.
 
Proef ik een snufje sarcasme? Maar motoragenten zijn niet de enige met dit 'probleem'. Een buschauffeur komt tijdens een dienst gemiddeld 325 bussen tegen, en dan heb ik het nog niet eens over 'bedankgroetjes' aan bereidwillige medeweggebruikers die een bus net even de nodige ruimte gunnen.
Maar om op jouw eerste opmerking terug te komen, als een andere motorrijder mij ziet groeten en bewust niet teruggroet moet hij dat zelf weten, maar ik vind het een béétje flauw. Maar nogmaals, ieder voor zich.
Ik denk niet dat dit een discussie is waar we uitkomen.

Je vergelijkt appels met peren, collega's groet ik zelfs als ze in de auto zitten :?
Mensen die iets vriendelijks doen bedankgroet ik ook altijd en ik zei al dat ik dan weliswaar niet altijd als eerste zal groeten maar ervoor zorg dat een groet nooit onbeantwoord blijft. Niet teruggroeten vind ik ook flauw. Volgens mij zijn we eruit??

 
Dat een motoragent(e) niet groet kan verschillende redenen hebben:
- druk met het indrukken van de spreeksleutel om te praten
- onderweg naar melding, al dan niet met of zonder spoed
- er wordt tegen hem gepraat door de meldkamer en dit moet je even onthouden ( bijv. kenteken?)
- geen zin
- bezig met andere dingen op de weg / veiligheid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan