Groeten - moeten we er niet eens mee stoppen

Na een tijdje uitsluitend motor gereden te hebben :] groet ik zelfs motorrijders als ik in de auto zit :9~

Komt niet over, maar kan er zelf wel om lachen. Zo beleef je zelfs plezier aan het rijden als je niet op je motor zit.
 
stoppen met groeten waarom?

Ik heb vandaag mijn eerste ritje op mijn eerste motor gemaakt (amersfoort naar tiel) ben 1 motor tegen gekomen en die heb ik trots gegroet :P :P

Gerard
 
stoppen met groeten waarom?

Ik heb vandaag mijn eerste ritje op mijn eerste motor gemaakt (amersfoort naar tiel) ben 1 motor tegen gekomen en die heb ik trots gegroet :P :P

Gerard
Je allerallereerste ritje ooit? Want in dat geval verdient dat een felicitatie! *O*

Maar, je zult het probleem wel beter leren kennen wanneer je in de zomer niet één maar duizend motoren tegenkomt op precies dezelfde rit. :P
 
Je allerallereerste ritje ooit? Want in dat geval verdient dat een felicitatie! *O*

Maar, je zult het probleem wel beter leren kennen wanneer je in de zomer niet één maar duizend motoren tegenkomt op precies dezelfde rit. :P

Allereerste ritje zonder instructeur erachter ja :P

Denk dat ik er vandaag ook wel meer tegen gekomen ben, was alleen een beetje druk met op de weg voor me letten :D

Gerard
 
stoppen met groeten waarom?

Ik heb vandaag mijn eerste ritje op mijn eerste motor gemaakt (amersfoort naar tiel) ben 1 motor tegen gekomen en die heb ik trots gegroet :P :P

Gerard

*O*

Gefeliciteerd!!

selectief groeten !!! is dat een optie ???


Ik denk dat TS kijkt naar het type motor... lijkt het op een winterfiets... dan groet ie wel... anders niet ;)

Allereerste ritje zonder instructeur erachter ja :P

Denk dat ik er vandaag ook wel meer tegen gekomen ben, was alleen een beetje druk met op de weg voor me letten :D

Gerard

Tja.... wat er voor je gebeurd blijft altijd belangrijker dan groeten natuurlijk :Y
 
Ben zelf van mening dat we inderdaad moeten stoppen met dit soort onzin topics, het zou verboden moeten worden!
bye-drop.gif
 
Naar je eigen buren niet zwaaien, en op de motor wel??

Ik dacht het niet :N

(Mij buurman zwaai ik ook niet naar, en hij rijd motor..)



Joran vd Sloot kan er wel onder de helm zitten... :r
 
Gewoon iedereen lekker groeten, al rijden ze in hun nakie met badslippers aan.......dat is ook het mooie van motorrijden, iedereen moet op zijn of haar manier van motorrijden genieten en dus zwaai ik ook naar iedereen.

Jaaaa.......zelfs naar smerissen(op de motor)

Ik zwaai altijd naar smerissen. Het zijn tenslotten net mensen *D
 
Als alle doorrijders nou even een oranje handje (lees net dat sjaaltjes ook hip zijn en multifunctioneel, dus dat kan ook) op hun motor plaatsen dan kunnen we allemaal sellectief zwaaien en de mooi-weer-rijders massaal negeren.
Zie hier de oplossing voor al onze problemen, op deze manier kunnen we ons onderscheiden van de massa en langer de handjes aan het stuur houden dus het komt de veiligheid te goede...
Zo, was er nog meer onzin gewenst?
 
Naar je eigen buren niet zwaaien, en op de motor wel??

Ik dacht het niet :N

(Mij buurman zwaai ik ook niet naar, en hij rijd motor..)



Joran vd Sloot kan er wel onder de helm zitten... :r

Die heeft geen motor, die heeft een boot...

*zucht*

Zwaaien mensen met boten wel naar elkaar?
Kon het hier even niet zo snel terugvinden, het leek mij een aardig serieus forum :+

Wij (motorrijders) lullen allemaal aardig, maar de meesten vreten beter. :P
Wat boeit het nou of je nu wel of niet zwaait?
Als het kan zwaai ik of steek een poot uit. Het hoort er bij vind ik.
Ook heb ik een paar keer per ongeluk gezwaaid naar een 50cc machine.... :$ Dat vond ik nou weer niet zo stoer.... |(


Wandelaars op de dijk staan ook altijd te wapperen met hun handen. Wat ze daar nou mee bedoelen :? :? Harder, sneller, wheelie of nou toch maar een stoppie? :+ :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan