groeten motorrijders

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwaai zelf altijd naar andere :] , indien de situatie dit toelaat natuurlijk. :+
Kleine moeite groot plezier.
En bij grote groepen die tegemoet komen, gewoon hand in de lucht houden. ;)
 
Ik zwaai ook naar iedereen, behalve BMW rijders op voorhand , die zwaaien nooit terug (is daar al topic over? ) mocht de BMW rijder naar me zwaaien ben ik zo enthousiast dat ik bijna in staat ben om rechtsomkeert te maken en hem te gaan bedanken dat ie zwaaide :')
 
Laatst bewerkt:
inderdaad gewoon :W lijkt wel of het steeds mider wordt dat :W of er gaat eerst gekeken worden op wat voor motor de tegenligger rijdt voordat er :W kan worden
 
groeten hoort erbij ,vroeger was het veel meer toen werdt er geen onderscheidt gemaakt tussen racer en chopper ,dus gewoon blijven doen tissssss uniek :W :W :W
 
Wat is de moeite nou om even je hand op te steken? Het is een mooie traditie en het zet ons apart van de koekblikkers.

Groet altijd, ook als ik iemand op de snelweg voorbij rij. Gewoon even de voet uitsteken, easy as that.
 
ik stel voor om een subrubriek genaamd: "Zwaaien: alles omtrent het gedrag en regelgeving van groeten onderling" te openen.
of een vrijdag-subrubriek.

wordt het algemene motorpraat niet zo vervuild.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan