groeten naar agenten??

Als ik politie zie heb ik eerder de neiging
om de andere kant op te blazen dan nog even
te groeten :)

ik zeg altijd: voorkomen is beter dan genezen
maw. politie vermijden is beter dan ze te groeten
ofzoiets })
 
Deze wit-oranje gestreepte heren (en dames ??) zijn vaak ECHTE motorrijders. Niet van die weekend figuren maar gewoon weer en wind, snel en veilig. Ik kan het soms niet laten even achter zo'n diender te blijven plakken en even van hun rijstijl mee te genieten. Daarom toch maar het zwaaien waard.

De agentjes op de scooters en cross motoren - Amsterdam ZO(O) krijgen ook mijn zwaai als ze later groot zijn geworden!
 
Ik zwaai naar alles op een motor.

Mits ik me hand vrij heb en niet net aan het koppele ben ofzo.

Anders ff koppie schudden of been uitsteken.
 
Groet af en toe wel eens pliesie mijnheren. Maar ik zou het niet vreemd vinden als ze dan omkeren en mij achterna komen. 't Is nogal verdacht namelijk. Normaal groet er niemand.... :)

Het is net als met kleine kinderen. ALs ze wat uitgevreten hebben, dan zijn de ettertjes bijna onnatuurlijk lief (honden doen dit trouwens ook).

Dat kan nooit kloppen en dus moet je op onderzoek uit. Kan me voorstellen dat zo'n agent hetzelfde denkt.
 
ik wist het niet. de eerste die ik vandaag onderweg naar adam tegen kwam groette ik wel, maar daar kreeg ik geen respons van terug. en toen ik later op de dag drie achter elkaar rijdende agenten tegen kwam ontbrak mij de moed om te zwaaien..... nog zo'n 'ik rij een zwaar opgefokt scootertje' fenomeen denk ik.
maar de volgende keer zal ik me vermannen en toch eens groeten. 8-)
 
Ik heb er eigenlijk nog nooit eentje terug zien groeten.
:^ ik denk er ook hard over om pas te gaan groeten als zij mij groeten, het lijkt wel of ze te lam zijn om een poot uit te steken |( (tja... het blijven ambtenaren hè of ze nu op een motor rijden of niet)
 
Pimmetje vond al dat normen en waarden vervagen in dit land, maar dat er mensen zijn die naar de wouten zwaaien :r , daarvan draait 'ie zich om in z'n graf!
 
ook naar cabrio-driewielers dus? :)
Jep zelfs naar trikes. Die zullen wel zoiets hebben van "wat zit die mongool te zwaaien", maar dat is niet mijn probleem toch?

By the weg, is het niet zo dat ze bij de politie liever niet hebben dat je al motor rijdt, voordat je aan de motoropleiding begint. Heb zoiets gehoord op de motorclub over een van onze knmv-instructeurs die nu ook bij de politie werkt...
 
Hoe minder ik ze zie hoe beter. Meestal zien ze jou toch wel als je niet door hen gezien wilt worden.

En daar het tegenwoordig mogelijk is dat een agent die geen dienst heeft er toch voor kan zorgen dat je een prent kunt krijgen...

Ik groet dus nooit Polizei.
 
Op donderdag 27 juni 2002 00:08 schreef Kubiekdriehoekje het volgende:Jep zelfs naar trikes.
Wow ;)
Ik zwaai ook altijd naar de politie en ook naar lesmotoren.
BTW gisteren nog "gezakt" voor de slalom. Ik reed over een afgesloten weggetje ( sluiproute ) over de Uithof en daar waren lesmotoren bezig met 8-tjes en de slalom. De pilonnen waren vrij, dus ik ertussendoor. Reed ik toch mooi de derde pillon om, ging ook ietsje te hard ;)
 
Ik groet altijd naar motoragenten :)
Kan misschien een keer goed van pas komen.
En het zijn tenslotte ook motorrijders.
Sommige groeten terug en andere niet.

stupid.gif


Je kan ze maar een keer nodig hebben :)
 
Wow ;)
Ik zwaai ook altijd naar de politie en ook naar lesmotoren.
BTW gisteren nog "gezakt" voor de slalom. Ik reed over een afgesloten weggetje ( sluiproute ) over de Uithof en daar waren lesmotoren bezig met 8-tjes en de slalom. De pilonnen waren vrij, dus ik ertussendoor. Reed ik toch mooi de derde pillon om, ging ook ietsje te hard ;)
Bij de VRO1 cursus maaide ook iedereen die kegels om, leek wel bowling...
 
Ik zwaai altijd en krijg en krijg dan ook meestal wel response. Maar ik zwaai wel een beetje extra opvallend naar politiemotoren, maar dat is dan met de bedoeling : Sukkels !! :j Meestal snappen ze dan nog ook.
 
altijd groeten, net als lesmotoren
:^ En meestal zwaaien ze allebei wel terug!

Op woensdag 26 juni 2002 23:58 schreef VFRob het volgende:
Pimmetje vond al dat normen en waarden vervagen in dit land, maar dat er mensen zijn die naar de wouten zwaaien :r , daarvan draait 'ie zich om in z'n graf!
:? Het lijkt mij dat juist het niet groeten van motoragenten de vervaging van normen en waarden is waar jij het over hebt...
En verder...
shutup.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan