groeten naar agenten??

Lekker groeten... Doe je anders toch ook?
Er zijn genoeg motoragenten die in het weekend op hun eigen fietsje scheuren en dan groet je ze ook... Dus iedereen die nu nee heeft geroepen, zal het onbewust toch wel eens gedaan hebben... :P

Motoragenten zwaaien nooit uit zichzelf, want ze worden toch niet teruggegroet door het gros... Ik vind het wel leuk, vooral als je rustig rijdt en zo'n knakker komt je tegenmoet... Die blij verbaasde blikken als je ze groet... Da's gewoon leuk... :) Het gros zijn motorliefhebbers die, zolang je het niet al te dol maakt, best wel een oogje willen dichtknijpen... Ook op een 'gevaarlijk' klaverblad als Ressen... Was vanmiddag lol... Reed over Ressen, stond een motorwout boven op het klaverblad, richting Bemmel... groeten... Niks... Nog een keer groeten, smile... Nog een keer groeten... Handje omhoog... Rondje daarop aangehouden (was over de lijn gereden die bocht naar boven...) :(

Zegt ie: "Als je iets ruimer de bocht ingaat, wat later naar binnen stuurt en wat meer naar voren hangt, kan je met meer controle toch snel de bocht door... Probeer maar..." :) Nog een paar rondjes gedaan, kreeg toen na het derde rondje een duimpje... Nog effe gestopt, bedankt voor de tip en toen vertelde hij dat hij zelf ook vaak op Ressen reed met zijn privé R6... We zouden elkaar nog wel eens zien dan... Zeldzaam type motoragent, maar wel leuk, toch... :)
 
Oke, ik zal het een keer proberen... maar mag ik dan wel een :j vinger opsteken als ze niet terug groeten?
 
Lekker groeten... Doe je anders toch ook?
Er zijn genoeg motoragenten die in het weekend op hun eigen fietsje scheuren en dan groet je ze ook... Dus iedereen die nu nee heeft geroepen, zal het onbewust toch wel eens gedaan hebben... :P

Motoragenten zwaaien nooit uit zichzelf, want ze worden toch niet teruggegroet door het gros... Ik vind het wel leuk, vooral als je rustig rijdt en zo'n knakker komt je tegenmoet... Die blij verbaasde blikken als je ze groet... Da's gewoon leuk... :) Het gros zijn motorliefhebbers die, zolang je het niet al te dol maakt, best wel een oogje willen dichtknijpen... Ook op een 'gevaarlijk' klaverblad als Ressen... Was vanmiddag lol... Reed over Ressen, stond een motorwout boven op het klaverblad, richting Bemmel... groeten... Niks... Nog een keer groeten, smile... Nog een keer groeten... Handje omhoog... Rondje daarop aangehouden (was over de lijn gereden die bocht naar boven...) :(

Zegt ie: "Als je iets ruimer de bocht ingaat, wat later naar binnen stuurt en wat meer naar voren hangt, kan je met meer controle toch snel de bocht door... Probeer maar..." :) Nog een paar rondjes gedaan, kreeg toen na het derde rondje een duimpje... Nog effe gestopt, bedankt voor de tip en toen vertelde hij dat hij zelf ook vaak op Ressen reed met zijn privé R6... We zouden elkaar nog wel eens zien dan... Zeldzaam type motoragent, maar wel leuk, toch... :)

Zo zeldzaam is ie niet, heb ik laatst ook nog gedaan op de Baars.
 
wat heb je op de Baars gedaan :?
er staan zoveel dingen die je gedaan kunt hebben.
of wil je ze allemaal :)
 
Tuurlijk groet je motoragenten.. 't zijn in ieder geval gepasioneerd motorrijders dus voordeel van de twijfel gun'k ze wel.
Noujah, toen'k nog motor had toch :)
 
Ik ben nog nooit door agenten teruggegroet. Alleen als mijn humeur echt heel goed is, steek ik nog wel eens een hand naar hun op.
Lessers groet ik altijd.
Verder maak ik geen onderscheid tussen de typen motoren, ik groet ze allemaal :)
 
Ik heb laatst ook nog uitgelegd hoe je een bocht het beste kon nemen. Het viel mij op dat vele motorrijders de bocht heel vroeg inzetten met als gevolg dat de eindsnelheid uit de bocht heel laag was of dat men van het gas moest terwijl als je de bocht heel hoog opzet en pas laat naar binnen gaat dat dan je eindsnelheid veel hoger ligt.

Verder ga ik naar de Baars om lekker een praatje te maken. Gisteren toevallig nog ff met Pocahontas en een paar anderen staan babbelen.
 
Op woensdag 03 juli 2002 11:40 schreef Vlammer het volgende:
offtopic, maar wat is de BAARS??

Een vis.


Een leuk iets om te rijden bij Tilburg...
Precies weet ik het niet, maar moest die bijdehandte opmerking ff kwijt ;)
 
De Baars is een verkeersknooppunt bij Tilburg. Een paar leuke bochtjes en paar leuke rechte stukjes.
'kWas laatst in/rond Tilburg aan 't rijden,kwam ik toch zomaar op de Baars terecht :+
'tZag er wel leuk uit voor zover ik 't kon zien.
Geen enkel koekblik gezien toen ik er langs reed :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan