groeten naar agenten??

VlammeR

MF veteraan
15 mei 2002
2.251
0
Eindhoven
ok, moet je nu wel of niet naar motor agenten groeten? het zijn dan wel motor rijders, maar het zijn ook agenten die je niet tegen wil komen met 160.......
 
ok, moet je nu wel of niet naar motor agenten groeten? het zijn dan wel motor rijders, maar het zijn ook agenten die je niet tegen wil komen met 160.......
Ik groet altijd naar motoragenten :)
Kan misschien een keer goed van pas komen.
En het zijn tenslotte ook motorrijders.
Sommige groeten terug en andere niet.
 
Ik groet ze meestal wel, de meeste zwaaien ook vrolijk terug.
 
Zekers
rocketwhore.gif
 
kunnen ze je een boete geven voor het rijden met 1 hand 8-) maar ik groet ze (kan ooit nog van pas komen)
 
ik doe het niet, heb het 3x gedaan ofzo, ze keken me aan alsof ik van een andere planeet kwam.. :?
 
ik doe het niet, heb het 3x gedaan ofzo, ze keken me aan alsof ik van een andere planeet kwam.. :?
Ligt er ook aan met welke vinger je zwaait :P

Maar ff ontopic...ik zwaai ook naar pliessiemuizen.
Waarom niet? Omdat ze je ooit een keer een bekeuring kunnen geven? Das voor mij iig geen reden om niet te zwaaien.
Je hebt er ook genoeg (lees de topics maar) die je gewoon een waarschuwing geven en het bonnenboekje in hun pocket laten :}
 
Ik zwaai wel, gister nog naar eentje gezwaaid... Was op een provinciale weg. Ik ging 140 waar dus 80 mocht. En dan zwaaien naar een agent op de tegengestelde richting, dat ziet hij toch niet. Maar het geeft wel voldoening... })
 
jij zwaaien en hun terug kijken van,gna gna waag het eens om aan je gas te draaien,dan maak ik een turning around stoppie(??)een wheely van een km,en ben ik bij je.

Kijk alleen net zo schaapig terug.
 
Groeten natuurlijk.

Ik kan me voorstellen dat een hoop hier van de
politie :r .
Ik heb ook al veel slechte ervaringen met de
politie , maar dan niet met snelheidsovertredingen.
Komt bij mij vooral omdat de efficientie ver te
zoeken is bij de politie en ze hun prioriteiten
verkeerd leggen.Proberen de gevolgen van iets
op te lossen maar niet de oorzaak.
Dit zal jullie vast bekend in de oren klinken.
Maar je moet niet generaliseren.
 
Ik zag van de week een motoragent achter mij de snelweg op :] , toen hij naast me reed stak hij zijn hand op en ik beantwoorde die :)
Het maakt mij niet uit wie er op die motor zit... als ik in de gelegenheid ben om te groeten dan doe ik dat, politie of niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan