Groeten uit Australie

Hey Lemmy

Heel veel plezier daar
Op de vliegbasis waar ik werk is een kerel die er dus vandaan komt.. binnen nu en een paar weekjes komtie ook naar Aussie... hij trekt meestal de bush in zonder al teveel toeristen.. ik zal hem wel ff vragen waar redelijk goedkope maar toch goeie motoren te vinden zijn in Aussie

wie weet komen Skippy( zn bijnaam op de basis) en jij elkaar nog wel tegen... alhoewel t land wezeloos groot is.. maar de bijzonderheden hoor je nog van me...

Sukses man.. geniet ervan.. :} ...
 
ok.. Ik ben naar me werk geweest en aan die man gevraagd voor wat tips

Huren van een motor is duur... heel duur.. waarom zei hij.. omdat in de steden vaak MINDER ongevallen gebeuren met een motorrijder dan als ze in de buitenwijken en of natuurgebieden zijn Natuurgebieddeen staan bekend om diverse dodelijke en zware ongevallen met rondlopend wild.. overstekende dieren... Dingoos enz
De verzekeringen maken t hierdoor moeilijk om een verzekering voordelig af te sluiten vandaar dat huren van die dingen haast niet te doen is

Als je besluit langer te blijven ipv 3 maanden is t een tip van hem om uit te zien naar grote steden waar Backpackers Studenten enz hun eigen motor / brik weer goed koop van de hand doen als hun visum aan t verlopen is

Kijk daar voor een voordelige koop motor.. ook gaf hij deze tweede tip

als beste plaats voor slagen op een koop motor gaf hij Cairnes (QLD) als tip

Lonely Planet Australie versie .. duur boek maar onmisbaar voor een goede hulp voor je verblijf en rondtrekken aldaar


Heel veel plezier .. enne namens Skippy.. je hebt de mooiste en beste land gekozen om een trektocht te maken... :) ..maarja dat zegtie wel..hij komt er zelf vandaan..

Over precies 3 weken vetrekt hij ook t vliegtuig in.. als hij ouder is en met de VUT is gaattie terug naar zn geboorteland

T GA JE GOED en ik kijk uit naar je verhalen :} :} :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan