Groeten uit Delft - eerste deeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Octopussy

Die hard MF'er
28 okt 2005
787
0
Delft
Een heel vers topic voor de mensen uit Delft en omstreken. *O*

Omdat er op MF vast wel een zooitje gezellige Delftenaren en import-Delftenaren (moi) zitten, leek het mij leuk om wat kletsmomenten in te bouwen op bijvoorbeeld de beestenmarkt of een ander terras onder het genot van een drankje (of veel drankjes).

En lekker toeren met z'n allen natuurlijk! :}

Welkom :W

full
 
Laatst bewerkt:
ik zal me even voorstellen: ik ben Linda, studeer VIA (een informatica studie) aan de Haagse Hogeschool en woon sinds anderhalf jaar in Delft, samen met vriend (Brainy).
Tot nu toe vind ik het erg gezellig in de indische buurt en ik ben nog een beetje de leuke tentjes in het centrum aan het verkennen.

Sinds juni heb ik mijn motorrijbewijs en misschien binnenkort een eigen motor. Tot die tijd klooi ik lekker aan met een pekelfiets van een vriend (diversion 600) :]
 
Ook ik sluit me aan in dit topic.

Woon ook in Delft, eigenlijk al mijn hele leven (20). Woon in het voorhof, maar heb nog maar weinig M-F'ers gespot in Delft helaas :N

Heb net mijn MBO opleiding afgerond aan het Mondriaan op de bras. Ben nu werkzoekende O-)

@Octopussy: In Delft vind ik maar weinig leuke tenten in de binnenstad zitten eigenlijk. Voor de wat gezelligere tenten zal je toch iets verder van huis moeten ben ik bang (of je moet met een gezellige groep gaan natuurlijk, zoals M-F'ers :+ )
 
Ik heb denet nog even een plaatje gemaakt. Misschien leuk om de startpost wat uitgebreider te maken en dit plaatje toe te voegen?

Owhja, octopussy, nog bedankt voor het maken van ons eigen topic :}

full
 
Hoi.. Leuk topic! 8-)
Ik ben dus ook Delftenaar. Vijfentwintig jaartjes oud en ik studeer elektrotechniek aan de TU.
Ik heb een Kawasaki ZZR600 uit 1993. En rij altijd voor het plezier.. ik heb nu vakantie, en het is mooi weer.. wat wil je nou nog meer :)
 
ik zal me even voorstellen: ik ben Linda, studeer VIA (een informatica studie) aan de Haagse Hogeschool en woon sinds anderhalf jaar in Delft, samen met vriend (Brainy).
Tot nu toe vind ik het erg gezellig in de indische buurt en ik ben nog een beetje de leuke tentjes in het centrum aan het verkennen.

Sinds juni heb ik mijn motorrijbewijs en misschien binnenkort een eigen motor. Tot die tijd klooi ik lekker aan met een pekelfiets van een vriend (diversion 600) :]

ik heb jou nog nooit gespot @ hhs :N je komt zeker niet met de motor naar school (of hebt geen stickert?)
 
klopt, ik ben een paar keer met een rode diversion naar de HHS geweest. Heb ook geen MF sticker omdat het niet mijn fiets is. Maar zodra ik een eigen fiets heb (misschien morgenavond, dan ga ik kijken naar een fazer) zal ik de sticker voeren :)

En voor alle jaloerse Hagenaars/Hagenesen: even langswippen in scheveningen is niet handig vanuit Delft. Vandaar dat ik liever in Delft mensen ontmoet.

Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat mensen buiten Delft niet welkom zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan