Groeten uit het Pfalzerwald..

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.986
11.379
Zuid-Limburg
Instagram
Spider en ik kwamen ff een internetcafe tegen, en zoals het de ware verslaafden betaamd... :P

Ik (we) kan zeggen, het is mooi rijden hier. Mooie omgeving, weinig dorpjes, veeeeel bochten. Vooral de B48 is een verschrikkelijke aanrader... 40 km bochten zonder bebouwde kom etc, en halverwege (Johanniskreuz) een bikertreff. Ook veel andere wegen zijn erg mooi. Helaas is de weg van Johanniskreuz naar Lambrecht (Neustadt) niet toegankelijk op za-, zo- en feestdagen :( (Oh is het vandaag zaterdag dan... ik heb trouwens geen bordje gezien }) )

Iets voor een volgend M-F treffen?
 
Leuk man zo'n cafe :P

Maarre... morgen weer lekker rijden. Alle wegen die we nog niet gehad hebben.
 
Spider en ik kwamen ff een internetcafe tegen, en zoals het de ware verslaafden betaamd... :P

Ik (we) kan zeggen, het is mooi rijden hier. Mooie omgeving, weinig dorpjes, veeeeel bochten. Vooral de B48 is een verschrikkelijke aanrader... 40 km bochten zonder bebouwde kom etc, en halverwege (Johanniskreuz) een bikertreff. Ook veel andere wegen zijn erg mooi. Helaas is de weg van Johanniskreuz naar Lambrecht (Neustadt) niet toegankelijk op za-, zo- en feestdagen :( (Oh is het vandaag zaterdag dan... ik heb trouwens geen bordje gezien }) )

Iets voor een volgend M-F treffen?

volgende week zit ik daar, ik ga een 4 daagse toer controleren.
http://members.home.nl/rtroost/hemelvaart.html
t is wel van een concurent 8-)
het is daar echt ideaal :]
 
Op zaterdag 19 april 2003 15:45 schreef Fastcruiser het volgende:
Spider en ik kwamen ff een internetcafe tegen, en zoals het de ware verslaafden betaamd... :P

Ik (we) kan zeggen, het is mooi rijden hier. Mooie omgeving, weinig dorpjes, veeeeel bochten. Vooral de B48 :} is een verschrikkelijke aanrader... 40 km bochten zonder bebouwde kom etc, en halverwege (Johanniskreuz) een bikertreff. Ook veel andere wegen zijn erg mooi. Helaas is de weg van Johanniskreuz naar Lambrecht (Neustadt) niet toegankelijk op za-, zo- en feestdagen :( (Oh is het vandaag zaterdag dan... ik heb trouwens geen bordje gezien }) )

Iets voor een volgend M-F treffen?


..lucky you (2) *D Ik ken 'em en ben op het moment ff jaloers, maar 21 mei ga ik ook over de B48 :] Bakkie doen op Johanniskreuz en door naar Italia *D
 
Op zondag 20 april 2003 06:16 schreef Arckira het volgende:
...Bakkie doen op Johanniskreuz en door naar Italia *D
Daar is het met dit weer echt beredruk! Aan het eind van de ochtend reden we langs en toen stonden er maar 4 motoren. Vanmiddag tegen enen stonden er ineens meer dan 40 :)
 
Vanaf Johanniskreuz over de B48 naar het zuiden is een inhaalverbod... ach het waren maar een paar auto's O-)

Oh wat was dat lekker rijden. Aanrader!

Was idd lekker druk bij Johanniskreuz. Ik verwacht dat daar 's zomers meer dan 100 motoren staan. Je kan ook een paar andere mooie lussen maken (20 - 40 - 80 km).

We zagen nog wel een motor (liggend) afgevoerd worden door een hulpdienst...zullen wel vaker brokken gebeuren.
 
Laatst bewerkt:
Oke, wij komen vanuit Adenau en we doen ons best om jullie te vinden maar het zal wel beredruk zijn. We zijn er waarschijnlijk rond half 3.
 
Hahahahaha....Nur PKW Fahrer fuhren schneller....hahaha...wat een giller..hahaha


Motorradkontrollen bei Johanniskreuz - nur Pkw zu schnell

Am Sonntag, 13.04.2003, führte die Kaiserslauterer Polizeiinspektion 2 im Bereich Johanniskreuz Motorradkontrollen durch mit Schwerpunkt Geschwindigkeit und Fahrzeugzustand Insgesamt wurde die Geschwindigkeit von 230 Fahrzeuge gemessen. Es gab zwar 13 Verwarnungen und eine Anzeige wegen zu hoher Geschwindigkeit - die Betroffenen waren jedoch alle Pkw-Fahrer. Das "Frühwarnsystem" der Motorradfahrer vor der Kontrollstelle funktionierte an diesem Tag aufgrund des starken Betriebs so gut, daß sich alle Kradfahrer dem "Gefahrenpunkt" mit korrekter Geschwindigkeit näherten. Lediglich die Pkw-Fahrer, die die Warnungen nicht verstanden, fuhren ungebremst weiter
 
Op dinsdag 22 april 2003 20:10 schreef mogwai het volgende:
...Das "Frühwarnsystem" der Motorradfahrer vor der Kontrollstelle funktionierte an diesem Tag aufgrund des starken Betriebs so gut, daß sich alle Kradfahrer dem "Gefahrenpunkt" mit korrekter Geschwindigkeit näherten. Lediglich die Pkw-Fahrer, die die Warnungen nicht verstanden, fuhren ungebremst weiter
En dat is natuurlijk de enige reden waarom de motorrijders niet te hard reden. Wat zijn ze weer positief :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan