Groeten uit Utrecht! :)

Laat mijn vriendin het maar niet horen, dan gaan de bandjes ( dankjewel Max.) de monoseat ( dankjewel Mar1tin.) en de undertail ( dankjewel Max.) niet door...

Pfffhahahaha en sparen dan??

Op maandag 25 februari 2002 11:02 schreef Maximum het volgende:
enne, graag gedaan voor de bandjes....en zeg nou zelf....300 euro per set, BT010, inc montage is niet veel :) :}

Das een leuk prijsje zeg, ik weet niet wat ze normaal kosten maar mijn achterband kostte rond de 200 euro. (een Metzeler soft compund weet niet welke MZ01 of 03)
 
RBM, heb nu je Duc in het echt kunnen bewonderen, hij is erg :9~

Ik kwam Scarface trouwens ook nog tegen ergens in een hal (herkende hem eerste niet eens), is hij ook nog op de M-F stand geweest?

Ik ben idd nog wel bij de stand geweest, maar heb niemand gesproken. Het was er zo tyfusdruk, gewoon niet grappig meer, ik kon zelfs RBM z\'n Ducs niet zien.. En er liepen 3 mensen bij me die geen zin hadden om te wachten :(

Ik heb alleen Mozhan op de stand zien staan... En verder nog een paar vage figuren ;)

Denk niet dat iemand me herkend heeft, ik zag Maximum, Nitromax, Duderuud en Unstable, 2 daarvan hebben me eerder gezien.

De stand en de Vmax zagen er erg :9~ uit, verder viel de beurs me erg tegen.
Het nodige nieuws was er, leuk. Maar ik miste onderdelenstands bv. En meiden in strakke
pakkies :9

Gelukkig was er die avond veel bier om alles goed te maken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan