Groeten uit Utrecht! :)

Ja, dat had ik in de gaten ( iets te laat |( ), maar ik krijg dat blauw nog wel van m\'n mouw af hoor ;) .
Mooie motoren van Toine, vooral die rooie die achter op de verhoging staat !

KRIJG DAT BLAUW NOG WEL VAN ME MOUW AF !!!! :(

De hele dag aan het schilderen geweest, bloed, zweet en tranen!!

En Nitromax loopt onze stand een beetje te verbouwen. ;)

Nee hoor, dankzij Nitro staan we daar :}

Kom je morgen nog even langs, Nitro??
 
Laatst bewerkt:
Het is wel jammer eigenlijk dat je niet ZIET dat er HEEL veel werk in zit, tenminste, door een leek.

Als je goed kijkt, zie je dat alleen het blok al bergen tijd (en geld :) ) moet hebben gekost...

Het is wel zo, toen ik bij Toine een kijkje ging nemen, vond ik \'m niet zo \'toer\', maar hoe langer ik er naar kijk...toch wel leuk! ;)
 
Hoe zit het met de filmpjes, lukt het??
Kan ik ze al downloaden??
Schiet toch eens op. ;)
In de lift was je ook al zo langzaam. *D
daar moet je rico voor hebben die heeft de cd mee gekregen dus.......
en ik langzaam dacht dat die deur het niet goed deed ,maar dat zal wel aan mij gelegen hebben dan })
 
Het is wel jammer eigenlijk dat je niet ZIET dat er HEEL veel werk in zit, tenminste, door een leek.

Als je goed kijkt, zie je dat alleen het blok al bergen tijd (en geld :) ) moet hebben gekost...

Het is wel zo, toen ik bij Toine een kijkje ging nemen, vond ik \'m niet zo \'toer\', maar hoe langer ik er naar kijk...toch wel leuk! ;)
welke bedoel je de redbull of de mono ???
oja natuurlijk de mono dat zei ik in mijn post zelf al.maar zelfs een leek kan toch zien dat het veel werk kost om zoiets stoms te doen als een cilinder te demonteren,en de meeste kosten zitten hem raar genoeg niet in het blok maar in het rijwielgedeelte
 
Laatst bewerkt:
KRIJG DAT BLAUW NOG WEL VAN ME MOUW AF !!!! :(

De hele dag aan het schilderen geweest, bloed, zweet en tranen!!

En Nitromax loopt onze stand een beetje te verbouwen. ;)

Nee hoor, dankzij Nitro staan we daar :}

Kom je morgen nog even langs, Nitro??
Ik moest toch met m\'n dikke lijf tussen die tafeltjes door om de Duc te bekijken ;)
Ik hoorde van Albert ( via m\'n mobiel ) dat je misschien nog op de beurs was toen ik bij de stand was, maar om nou keihard Gizzmo te gaan staan roepen......
Ik kom Vrijdag langs bij de stand als ik daar op m\'n vrijgenomen middagje de beurs bezoek. Zondag sta ik er zelf.
Ik hoop een hoop koppies bij de nicks te gaan zien, altijd leuk.
 
zo,, ff de platte gronden geladen en afgedrukt

morgen om half 10 liggen we voor de deur!!!


let the show begin !!!
 
Jammer dat er alleen ducs staan!
zo wek je wel de indruk dat het een italiaans/race-clubje is...

Op woensdag 20 februari 2002 22:40 schreef Raging R6 het volgende:Hoezo kan het nou jammer zijn dat er ducs staan???
Hier begrijp ik echt niets van :? :? :? :?

Ik zeg niet dat het jammer is, maar alleen Ducs geeft misschien wel een scheef beeld.
Maar gelukkig is een van de 996 officieel R1 Blauw, en dat zegt toch weer genoeg. *D *D

Het is wel leuk dat er hier en daar ook wel eens een Duc staat, en bij ons staan er gewoon 3 hele fraaie. :} :}
 
Laatst bewerkt:
maar om nou keihard Gizzmo te gaan staan roepen......
Ik kom Vrijdag langs

Ik had het wel geinig gevonden om jouw luid schreeuwend over de beurs te zien lopen.

MAMA, MAMA, MAMA

Oh nee, das wat anders, zie je morge.
 
Nou, mensen zouden de indruk kunnen krijgen natuurlijk dat het een ducati-club is ja, hehe!

Maar het maakt me niet zoveel uit, want het zijn wel een aantal van de mooiste motoren die er staan, hehe!
 
stonden er geen film op de ftp ?
nee niet die blows






breng de film wel vrijdag mee
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hé top man! Ik kom zeker langs. Heeft iemand nog ingehaakt op die presentatie? Niet zeker... ;( Ikzelf heb ook geen tijd gehad. En dit weekend is het nog steeds druk. Werken en herhalingsopleiding voor parachutespringen...

Ik moet binnenkort toch weer oefenen met Flash, dus dan neem ik MF wel als onderwerp. Wie weet kan het ooit nog gebruikt worden. Maar sorry dat ik er niks van heb kunnen maken. (Had overigens wel een begin gemaakt.)
 
Ik wens jullie (Duderuud, Gizzmo, Nitro, Redbullman, etc.) heel veel succes vandaag (en de komende dagen) en kom zelf a.s. zaterdag langs.
Zal ik zeker een bakkie komen doen bij jullie stand en de machines van Redbullman bewonderen. En natuurlijk een aantal forummembers in levende lijve te zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan