Groeten uit Utrecht! :)

Hey Gizzmo,waar staat mijn fietsje?
Ik kom vanmiddag wel ff,i.p.v. zaterdag want dan is het niet zo gezond voor iemand.
See yah.
 
gR1d met vriendin en zoontje en buurman komen vandaag langs dusse tot zooooo })

gR1d
 
Laatst bewerkt:
Op de beurs of op je werk? Nou ja, waar je nu hoort te werken. Of zit je net als ik te wachten op enthousiaste verhalen over de beurs en verscheen er nix in dit topic :(
Op mn werk, waar ze me betalen zodat ik kan op mn brommer kan rijden....en jah...er verschijnt verdomd weinig...
 
Hehe, alles draait eindelijk zoals ik het wil hebben...het delen van de internetverbinding wilde niet zo lukken op een pc...

Er staat inmiddels een hoop volk, die LVX-filmpjes trekken echt een hoop volk! :)

We draaien nu dus via een beamer wat filmpjes, en op 2 pc\'s hebben we nu motor-forum draaien.

Albert heeft zijn camera bij zich, en met een beetje geluk kunnen we de foto\'s gelijk hier neerploffen!

Dan zie je ze strax wel verschijnen! :)
 
Laat maar komen die foto\'s!
Ik zit hier op kantoor en wil naar de beurs
toe. Moet wachten tot zaterdag, kan niet vrij krijgen. Bluuuuh
 
Jammer dak zo ver weg woon.... \')

Niet aanstellen, gewoon langs komen ;) Nu meteen wegrijden en dan kan je zaterdagochtend rondlopen op de beurs :) MIsschien vrijdagavond al !
Alleen hoorde ik wel dat het zou gaan sneeuwen ofzo... maarja of dat nou waar is....
 
Niet aanstellen, gewoon langs komen ;) Nu meteen wegrijden en dan kan je zaterdagochtend rondlopen op de beurs :) MIsschien vrijdagavond al !
Alleen hoorde ik wel dat het zou gaan sneeuwen ofzo... maarja of dat nou waar is....

Hier (Lochem e.o.) hebben ze iig al gepekeld, dus gladheid zal geen probleem zijn ;)
 
Voel mij plotseling heel erg ziek (ziekte van urgentus motorus beursus). Ga maar even naar de baas toe om me ziek melden en zeggen dat het maar door 1 ding verholpen kan worden
(inderdaad......door bezoekje aan de motorbeurs).
 
Bedankt,Ryser.Beetje richting Doetinchem dus...?!
A12 uitrijden neem ik aan en dan naar boven....

A12 niet helemaal uitrijden, want dan zit je in Oberhausen ;) Misschien wel het makkelijste om via Arnhem --> Zutphen te rijden, maarre voor routebeschrijvingen ed. moeten we waarschijnlijk een andere topic openen aangezien dit aardig
misc.php
is *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan