Groeten uit Utrecht! :)

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Hey mannen en vrouwen!

Hier duderuud vanaf de beurs!!

Stand is best leuk geworden, wel veel Italiaanse motoren, hehe!!
- Supermono zelfbouw (erg mooi, en erg apart)
- De race-duc 996 van Toine biggelaar
- Een zwaar opgeleukte Duc 996 van een vriend van Toine.

Al deze motoren zijn dus geleverd door Toine Biggelaar (aka Redbullman op het forum), thx he!

De planning is 2 pc\'s met het forum, en 1 pc met beamer voor wat leuke filmpjes :} (Te denken aan Allied Assault en filmpjes van Biggelaar Racing Clan)

Als er nog mensen leuke filmpjes hebben, stuur dan even een mailtje naar duderuud of Unstable.

Moeten wel wat langere filmpjes zijn, zodat we niet elke minuut een ander filmpje op moeten starten...
Het mooiste is een linkje waar we ze kunnen downen, dat is het snelst.

Nou, ik en Gizzmo gaan lekker verder met schilderen...zie jullie allen wel de aankomende dagen!
 
Succes... :} Heb je ook een stukje hal afgehuurd om die motoren uit te testen?

[edit]
uit te proberen
testen
(doorhalen wat niet van toepassing is)
[/edit]
 
Succes!!
misc.php


Kunnen er ook wat foto\'s worden gepost van de stand voor diegene die niet :( kunnen komen :?
 
Ik kan nog wel even wachten tot morgen hoor. En ik zal als een Japanner over de beurs wandelen met mn digitale camera. Dus foto\'s zullen er vast wel komen.
 
Morgen (donderdag) kom ik ook naar de Beurs. Hopelijk staan er ook nog wel een hoop Jappen (beter dan die italiaanse }) ), maar dat zie ik dan wel.

En hopelijk is het standje van MF niet ergens in een hoekje weggemoffeld... maar dat zien we morgen dan wel weer ;)
 
En hopelijk is het standje van MF niet ergens in een hoekje weggemoffeld... maar dat zien we morgen dan wel weer ;)

We staan tussen de Agusta owners club en Moto Guzzi Nederland (stand 5D102)

Op http://www.motorbeursutrecht (www.motorbeursutrecht) kun je een http://www.motorbeursutrecht.nl/tekstframes/plattegrond.html (plattegrond) downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie jullie zo, ik breng mijn VMax naar de stand van Frans de Weerdt, vlakbij de MF stand. Zet de koffie maar vast klaar :)

We zijn alweer thuis man! Alles staat klaar, zelfs wat geschilderd :)
Morgen rond 09:00 zijn we er weer...ik moet nog even een pc klaarmaken voor de filmpjes...
 
Ik zat me net te bedenken dat je op internet nog wel een macro recording programaatje moet kunnen vinden. Hiermee kan je je eigen muiskliks opnemen waarmee je dus het starten van de filmpjes kan automatiseren.

Als je zo een macrotje met tijdvertragingen (ter grootte van de film) opneemt ben je al een heel end denk ik.

Mijn laatste ervaring met een dergelijk tooltje is helaas van een jaar of 8 terug dus een naam kan ik je niet geven.
 
Op woensdag 20 februari 2002 18:55 schreef duderuud het volgende:We zijn alweer thuis man! Alles staat klaar, zelfs wat geschilderd :)
Ja, dat had ik in de gaten ( iets te laat |( ), maar ik krijg dat blauw nog wel van m\'n mouw af hoor ;) .
Mooie motoren van Toine, vooral die rooie die achter op de verhoging staat !
 
Terug
Bovenaan Onderaan