Groeten uit Zwolliewood

HanT57

Rookie
23 jan 2011
1
0
Zwolle
Beste Forumisten

Mijn naam is Han en woon in Zwolle. 33 jaar geleden heb ik mijn eerste motor gekocht. Het rijden van toertochten en reizen met de motor vind ik fantastisch :) . Dit doe ik met veel plezier met mijn BMW R1200RT *D . Aanmelden bij Motor-Forum heb ik gedaan om mijn ervaringen te delen en ook ervaringen van anderen te ontvangen. Op dit moment ben ik bezig met een reis naar de BMW DAYS 2011 in Garmisch Partenkirchen.

Met vriendelijke motorgroet

Han
 
:W Han
full
Succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
Hey Han *D ,

Welkom op het forum :W


In het voorjaar, zondag 3 april 2011, is er weer een echte goede, grote gezellige voorjaarsrit waarbij iedereen welkom is. Een dagje bedoeld om kennis te maken met anderen, ervaring op te doen met groepsrijden, maar vooral gezelligheid *O* . We gaan een mooie route rijden van ongeveer 150 kilometer over onder andere De Veluwe :] . McDonalds Deventer is het start- en eindpunt en onderweg eten/drinken we nog wat bij Eet Tapperij Bijsterbosch :) . We rijden met Follow Up systeem, waardoor iedereen op zijn of haar eigen tempo kan rijden :) . De rit is dan ook prima geschikt voor her-opstappers, beginnend bestuurders, kersverse rijbewijzen, nieuwe forumgebruik(ers/sters) of andere gezellige motorrijders die ervan houden om te genieten van de gezelligheid en omgeving *O* .


Voor meer gezelligheid, informatie en om je aan te melden, zie het topic: Dé voorjaarsrit, 3-4-2011 Een vrolijk begin!


Hopelijk tot zien bij de rit :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan