Groeten uut Gelderland!

REVIT85NL

MF'er
2 apr 2017
146
0
Hoi allemaal, even snel voorstellen: Kris, 31(bijna 32) uit omgeving Heerde (Gelderland). Na wat Japanse buikschuivers te hebben gehad en het gas open getrokken te hebben tot zo hard die krengen konden, toch maar tot bezinning gekomen en besloten om beter een chopper te gaan rijden.
Bij gebrek aan geld voor mijn droom motor: HD Dyna, viel er met al het geluk van de wereld een Suzuki Intruder VS1400 uit '93 in m'n schoot. 15k gelopen op de km-teller, dus ben enorm blij.
Daarnaast nog een schuurvondst voor een prikkie op de kop getikt als opknapper: Honda CX500 C uit '81. Dus van niks naar 2 choppers, I'm a happy man :)

Inmiddels zo'n 10kg ijzer van de Intruder afgetrokken. Ik ben van het less is more principe, geen bobber, maar wel lekkere ruige motoren zonder chroom etc. Wat er niet op hoeft, trek ik eraf! :+ Het is dus nog een work in progress, vandaar ook nog niet echt een mooie foto beschikbaar.
Ik plof wel rond in de omgeving Zwolle, maar de gaten zitten in het spatbord _O- De motor is verre van af verder :N
 
:W Kris
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan