groeten uut grunn

uutgrunn

Rookie
3 mrt 2011
11
0
groningen
jaja het is dan eindelijk zover maandag 28-2-11 mijn rijbewijs gehaald (en nu dus nog niet eens in mijn bezit :+ )
ik ben cornelis v/d vorst (int kort cor) ik woon dus in het mooie Groningen
na meerdere hobby's gehad te hebbe (rc-racing/car-tuning) heb ik afgelopen november besloten mijn rijbewijs te halen en dit dus ook gedaan (alles in een keer O-) )
ik denk dat jullie dit niet verwachten aan gezien mijn leeftijd (20) is mijn droom motor en dus ook meteen toekomstige motor een honda gl1500 (jaja goldwing dus)
helaas is dit met mijn 25kw rijbewijs niet te combineren
mijn vader heeft wel een gl1500se die ik dus mag bewonderen :9~
ik heb nu een peugeot speedfight2 100cc in de schuur staan (motorkenteken)
waar ik dus vanaf komende dinsdag op mag rijden
ik ben ook zins kort opzoek na een suzuki gs500 (25kw) voor het echte motor gevoel zegmaar
als er belang is zal ik foto's posten van mijn 4wieler seat leon (van de tuning hobby dus)
en verder als er vragen zijn hoor ik het wel

mvg uutgrunn
p.s. ik ben helaas dyslectisch en het is voor mij zeer moeilijk om goede zinnen en dergelijke te maken bvd voor uw begrip
full
 
Laatst bewerkt:
full
Cor(nelis)


Veel plezier hier. :)


p.s. ik ben helaas dyslectisch en het is voor mij zeer moeilijk om goede zinnen en dergelijke te maken bvd voor uw begrip
Slim dat je het er direct even bij vermeld. Er is hier begrip. :Y
En wat schrijfstijl betreft: de stukjes hier op het forum zijn soms een stuk beroerder dan jouw tekst. :)

als er belang is zal ik foto's posten van mijn 4wieler seat leon
Je kan het zo gek niet bedenken of MF heeft er al een topic voor. _O-
Foto's van je koekblik kan je hier kwijt.
 
Ook groet'n ut Grun!!
En dat voor een limbo die daar neergestreken is ;)
Ben nieuw hier op het forum, met de achterliggende gedachte om ook maar een proefles op de motor aan te vragen en kijken wat ik ervan vind :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan