groeten we maxiscooters?

maxiscooters groeten?

  • Jawohl mein Führer!

    Stemmen: 50 37,9%
  • Nein mein Kommandant!

    Stemmen: 82 62,1%

  • Totaal aantal stemmers
    132

softwave

MF'er
29 sep 2003
163
0
Sterrebeek, België
in het kader van eerdergeposte topics "groet jij bakstenen", "groet je wagens", "groet je pizza's" en "groet je klaprozen" meen ik dat de tijd rijp is voor de volgende poll :)

"Groet jij maxiscooters"? Honda Silverwing en consoorten. Persoonlijk groet ik niet als eerste maar zwaai soms wel terug. Maar behoren deze mensen tot het ras van motards? Ik mag het graag van jullie horen :)
 
hm, lijkt me niet, zie ze vaak rijden maar op de motor nog geen tegen gekomen.

denk niet dat het "echte" motorrijders zijn. op die veelste comfortable stille dingen...
 
no way. ik zag ze in italie ontzettend veel, die zwaaien daar bijna niet, domweg omdat dat je anders een lamme arm zou krijgen, zoveel motorrijders! (in de stad dan)
 
Maandje of twee geleden nam ik deel aan een motorrondrit georganiseerd door de firma. In het peloton zat toch wel zo'n uit de kluiten gewassen scooter zeker? Nu vraag ik je... |(
 
Dingen zijn puur bedoelt voor woon-werk en niet omdat 2wielig>50ccin zit het bloed gevoel.. Dus now way!!! Vakantie door Italie versterkt mijn mening!
 
Gelukkig, weer een zwaaitopic! Misschien een idee voor de volgende: zwaaien we naar bejaarden op een scootmobiel?
 
moto's: altijd ... ook goldwingrijders })
scooters: als ik door hun rotgang zo stom ben om te denken dat het moto's zijn
maxi scooters: enkel als ze zelf als eerste hun poot uitsteken.
trikes: met beide handen en beide voeten zelfs ... YIHAAAAAAAA :9~
 
cbf 250 :groeten of niet? vanaf hoeveel ccm word een motorfiets als zwaar genoeg aanzien door de echte bikers? :+
 
Ike niet zijn toch scooters geen motoren dus ga ik ook niet groeten, en trouwens ze zwaaien naar mij ook nooit.
 
Tuurlijk wel,

ze hebben het zelfde stempeltje en zijn dus ook motorrijders.
Of zwaaien we ook niet naar <25kW-ers :?
 
Niet zwaaien naar 25-kw ers?????? :( :( :( :(
DAAR wordt deze jongeman niet blij mee, en (probeert) haalt ie je dikke Mille bij de volgende bocht wel in! (als ie er niet vanaf glijdt wel te verstaan :P )
En die Motorscooters dat zijn echt geen echte motorrijders, ik krijg er geen emotie bij. Terwijl als er een een 125cc tje zijn best staat te doen om een bochtje fatsoenlijk plat te nemen er toch soms een vlindertje begint te vliegen in mijn maag ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Toch?? Of begrijpt deze gebruinde jonge het weer eens niet goed???
 
Kan de starter hier , niet beter met zn reet op zn motor zitten ipv zo topic te openen? Waar is de Slotenmaker 8-) Tijd voor Slotjeeeeeee
 
Ik zie meer brommerscooters langs komen dan motorscooters en aangezien ik met de eerstgenoemden helemaal niets te maken wil hebben komt het er in 99,99% van de tijd op neer dat ik motorscooters niet groet.
 
Yello Hello,

Ik lig altijd helemaal in deuk als ik denk dat het een brommer is (niet zwaaien) en het blijkt een maxiscooter te zijn.

Ik lig nog meer in een deuk als ik naar een motor zie( wel zwaaien :} ) , waarbij dichter bij blijkr dat het scootertjetjetje is. |(

Ik lach wat af in mijn helmpie :]

FaDen
"Never a dull moment in live if you are mentally challenged"
 
Ik zwaai weleens, maar meestal als vergissen, dat ze in schaduw rijden, en de koplampen er motorachtig uitzien... zwaaien, zie dat het een maxiscooter is, tja, maar dat is het te laat :p
 
Mijn definitie van een motor: 2-wielig vervoersmiddel waarbij je je knietjes niet tegen elkaar kan doen als je op het zadel zit.

Ik zwaai enkel naar motors, maar okay, ik zwaai wel terug. Soms.
 
Terug
Bovenaan Onderaan