Groeten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik groet eigelijk altijd iedereen die ik tegen kom.

Ik maak geen onderscheid tussen motorrijders. :N
 
Racers zien door hun buikschuif-positie toch alleen maar het asfalt?
 
Er zijn ongeveer 3.073 resultaten, verdeeld over ongeveer 123 pagina's.

Er is gezocht op: 'zwaaien'. Resultaten per woord: zwaaien: 5122.
 
Zondag nog van die verwaande KTM'ers die onze groep tegemoet kwamen maar net deden of we niet bestonden, altijd jammer, zelfs motorscooters krijgen van mij een handje :)
 
Als je zo graag wil dat mensen groeten wees dan degene die het initiatief neemt. Er zijn veel mensen die niet uit zichzelf groeten omdat ze twijfelen of bang zijn dat ze voor niks groeten maar als jij dan groet dan groeten ze over het algemeen allemaal wel terug. Al moet ik zeggen dat ik de hoop met choppers wel heb opgegeven want die zwaaien 90% van de keren niet '( . Maar de normale cruisers groeten eigenlijk wel altijd, alleen het 'Hells Angel type' groet niet, om maar meteen even te generaliseren.
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai zelden , en dan nog vaak te laat.
Komt omdat ik nog zo ontzettend bezig ben om overeind te blijven . Beginner he.
 
Ik zwaai ook altijd. Maak ook geen onderscheid. Al heb ik het idee dat sommige er anders over denken.
 
Als je zo graag wil dat mensen groeten wees dan degene die het initiatief neemt. Er zijn veel mensen die niet uit zichzelf groeten omdat ze twijfelen of bang zijn dat ze voor niks groeten maar als jij dan groet dan groeten ze over het algemeen allemaal wel terug. Al moet ik zeggen dat ik de hoop met choppers wel heb opgegeven want die zwaaien 90% van de keren niet '( . Maar de normale cruisers groeten eigenlijk wel altijd, alleen het 'Hells Angel type' groet niet, om maar meteen even te generaliseren.


Dus jij denkt dat ik geen initiatief neem...... ik begin juist dit topic,en zwaai altijd als eerst :W :W :W :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan