groeten

Op zondag 03 februari 2002 17:37 schreef JK het volgende:
Ik groet alles behalve chopperrijders, die verdommen het gewoon om hun klauwen uit te steken, kwam er 2 tegen, ...

Deze chopper-piloot groet alles en iedereen op een motor! Choppers, Harleys, Sportneuzen, GoldWings, Motorscooters en soms zelfs per ongeluk een brommer 8-) . Gisteren heel veel motoren tegengekomen, op de brommer na alles van bovengenoemde gegroet en op de scooter en 2 sporters na groette iedereen terug of zelfs eerder dan ik zelf kon groeten. Ook de Harley!

Waren er gisteren MF\'ers op de Lekdijk????? :]
 
Ik groet ook gewoon alles op twee en drie wielen.
Oke, geen Reliant Robin\'s, maar echte trike\'s wel degelijk, zelfs de \"triking\'s\" met twee voorwielen, die hebben namelijk gewoon Guzzi blokken voorop gebouwd.

Ook groet ik naar de motoragenten, die zelf meestal afwachten of ze gegroet worden, en ze zwaaien bijna altijd terug. Nou krijg ik van de hardcore chopper en harley rijders meestal ook nog wel een groet terug omdat ik op een zwaar verboude machine rijdt, en dus niet als standaard motor herkenbaar ben.

Soms groet ik inderdaad per ongeluk wel eens een brommer, maar laten we hier niet vergeten dat we A: 9 van de 10 keer zelf ook zo begonnen zijn, en B: dat dit de volgende generatie motorrijders zijn. of is iedereen hier zo van : nou, ik heb mijn rijbewijs gehaald, dus mij zal het geen reet schelen of ze dat voor aspirant motorrijders moeilijker gaan maken?

Gegroet.....
 

:^

Heb alleen geen zwaar verbouwde machine (zelfs niet licht verbouwd). Moet er wel bij zeggen dat ik bij trikes niet zo snel het initiatief neem.

Gisteren nog kwam ik iemand op een XT500 tegen. Die man had een jethelmpje op. Op het moment dat ik hem groette verscheen er een vette smile op zijn gezicht en stak hij ook z\'n handje op.
 
wat mij opgevallen is dat de oudere dames (duozit) meestal het heftigst reageren op een groet.
hun hele arm volledig uitgestrekt! :)

waarschijnlijk uit pure verveling omdat de ouwe voorop niet sneller durft dan de gemiddelde traktor ;)

de jongere dames zijn dan waarschijnlijk te fel op zoek naar houvast (en dat hebben we graag, zeg nu zelf...) om te groeten, grabbelend naar de grootste vouw in het leer dat ze te pakken krijgen :P
 
:j je ziet snel genoeg het verschil

a. het 4takt geluid (als je dat niet hoort ben je echt doof)
b. enduro motoren zijn een stukkie hoger dan de brommermodellen + groter uitgevoerd
c. motorjas en perikelen aan ?
d. ik rijd op wegen waar geen brommers komen
e. Ik heb mijn verlichting aan, iets wat brommers niet doen, zelfs \'s nachts niet

Dus genoeg redenen om naar me te groeten, heb vandaag dus alleen maar gegroet naar motoren met een kuip. Die zwaaien tenminste fatsoenlijk terug.
Mijn brommer maakte ook leuk veel herrie
Mijn brommer was opgehoogd (Honda Mt)
Ik reed met een leren jack
ik reed op wegen waar geen brommers mochten komen
heb altijd al mn verlichting aan gehad.

Dus je verhaal gaat niet helemaal op...

Op zondag 03 februari 2002 21:48 schreef JK het volgende:Och, als het licht verkeerd is afgesteld (lees : te hoog) dan weet je dat het brommers zijn ;) Je wil niet weten hoe vaak ik \'s morgens vroeg vol in m\'n bek wordt geschenen door achterlijke brommertjes.

Ik zou zweren dat je in je vorige post zei dat brommers hun licht nooit aanhadden...
 
Buiten dit alles, mijn brommer was een echte viertakt, soms met dragpipe, maar meestal met lage uitlaat zonder de einddemper (soort Db-Killer)

Ook ik had altijd m\'n verlichting aan, en keek gewoon over mijn schouders en in m\'n spiegel en dergelijke.....

ennu wel effies dik 50.000 kilometer gedraaid met dat ding!!!!!!en nog schadevrij ook!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan