groeten

twisted Paul

MF veteraan
16 okt 2001
2.633
20
Net weer een beetje heerlijk doelloos rondgereden. :]

Was weer druk op de weg met motorcollega\'s En nu groet ik in principe elke motor die me tegemoet komt, maar wat moet ik nu met de volgende gevallen?

- Goldwing rijders (mij groeten ze niet,4 uit 4 niet)
- Motorscooter rijder ( ja, hier zwaai ik nu juist weer liever niet tegen, die gasten hebben het toch
echt niet helemaal gesnapt, gelukkig zijn er niet veel van).
- O ja, die ECHTE Harley-Beulen, weet ik ook niet
wat ik er mee moet..


Wat doen jullie??
 
Net weer een beetje heerlijk doelloos rondgereden. :]

Was weer druk op de weg met motorcollega\'s En nu groet ik in principe elke motor die me tegemoet komt, maar wat moet ik nu met de volgende gevallen?

- Goldwing rijders (mij groeten ze niet,4 uit 4 niet)
- Motorscooter rijder ( ja, hier zwaai ik nu juist weer liever niet tegen, die gasten hebben het toch
echt niet helemaal gesnapt, gelukkig zijn er niet veel van).
- O ja, die ECHTE Harley-Beulen, weet ik ook niet
wat ik er mee moet..


Wat doen jullie??

Hier is ook al eens een topic over geweest, maar goed ik groet altijd, tenzij ik door een rij-actie ff me koppeling in moet knijpen ofzo groet ik iedereen altijd, ik houd niet zo van die hokjesgeest .
 
Gister per ongeluk een brommerrijder gegroet. Die nieuwe aprilia dingetjes zien en net echt uit. Jochie zwaaide enthousiast terug :)
 
ik groet alles en iedereen en die kapsoneslijders die niet terug groeten moeten dat zelf maar weten.
 
tenzij ik door een rij-actie ff me koppeling in moet knijpen ofzo groet ik iedereen altijd, ik houd niet zo van die hokjesgeest .

oplossing: duidelijk met je hoofd knikken. doe ik ook als het niet met het handje kan.
ooit één keer meegemaakt been uitsteken. ik liet een motorrijles instructeur langs zodat ie achter z\'n leerlingen kon rijden.
 
Ik groet in principe dus ook alles, maar het viel
me op dat de goldwing rijder wel een hokjesgeest
heeft...

En van die harley-gasten weet ik dat ze het maar
\'plestik brummerkes\' vinden.


Maar goed, Paul blijft maar vrolijk doorgroeten en rondrijden.. :]
 
Laatst bewerkt:
Ik groet in principe dus ook alles, maar het viel
me op dat de goldwing rijder wel een hokjesgeest
heeft...

En van die harley-gasten weet ik dat ze het maar
\'plestik brummerkes\' vinden.


Maar goed, Paul blijft maar vrolijk doorgroeten en rondrijden.. :]
die Boeren Mest Wielen(BMW) rijders hebben ook last van een meerderwaardighieds complex.
 
Vrijdag tijdens het rijden hadden ik en de mij tegemoet komende medemotorrijder ook niet de kans om ff het handje op te lichten. Dus werd er even geknikt. Werkt ook prima... :)
 
Ik groet ook iedereen die op een motor rijdt
wave.gif
, behalve naar de zwaantjes (politie op motor) :j Zou ik misschien nog een boete kunnen krijgen voor overdreven vriendelijkheid en het besturen van een motor met een hand waardoor de mede weggebruiker in gevaar gebracht kan worden en daaraanhangend het onnodig aandacht trekken op de openbare weg etc...
 
voor bijna iedere motorrijder handje omhoog.
enkel scooterrijders niet, en ook hell\'s angels groet ik niet.
maar telkens als ik groet en de andere niet denk ik van \"klootzak\", ben ik dan te min met m\'n gs???
als ze me straal negeren krijg ik de neiging een vinger uit te steken.

en ja, ook bij het voorbijsteken even voetje uit.
 
Ik groet alles behalve chopperrijders, die verdommen het gewoon om hun klauwen uit te steken, kwam er 2 tegen, een met zijspan, ennuh beiden verdommen om hun hand uit te steken, misschien waren ze bang het stuur even los te laten met 100km/u. Die met zijspan hoeft niet bang te zijn, die kan bijna niet vallen.

Zul je zien dat als ik op een naked bike rijd, ze wel naar me groeten, nou daag.. volgende keer krijgen ze van mij een :j
 
o ja, ik groet veelal niet als ik op snelweg rijd
niet dat ik aso ben maar dan vind ik veiligheid iets belangrijker zeker als je op de 3e baan zit
btw meestal doen andere dat ook niet
 
o ja, ik groet veelal niet als ik op snelweg rijd
niet dat ik aso ben maar dan vind ik veiligheid iets belangrijker zeker als je op de 3e baan zit
btw meestal doen andere dat ook niet

Op de snelweg is idd een ander verhaal, maar op een gewone weg moet je je niet aan stellen en gewoon je hand van het stuur af durven te doen.
Maar hier heb ik eens maanden geleden een topic over geopend, en over het algemeen kwam het er op neer dat de mensen op choppers niet groeten naar mensen op een ander type motor (lees supersport, enduro/allroad enz.)
 
Op zondag 03 februari 2002 17:37 schreef JK het volgende:
Ik groet alles behalve chopperrijders, die verdommen het gewoon om hun klauwen uit te steken...

Tot hiertoe hebben er toch ook schopperrijders e.a. naar mij gegroet, ik ga ook niet zeggen dat elke rijder dat doet, maar er zijn ook supersport rijders die niet groeten. Of is het hier in Belgie dan zo anders dan in Nederland ? :?
 
Tot hiertoe hebben er toch ook schopperrijders e.a. naar mij gegroet, ik ga ook niet zeggen dat elke rijder dat doet, maar er zijn ook supersport rijders die niet groeten. Of is het hier in Belgie dan zo anders dan in Nederland ? :?
:^
Probeer iedereen te groeten zolang de verkeers situatie het toelaat. Motorrijders die niet terug groeten kunnen beter in hun koekblik kruipen :j
:]
 
Maar da\'s logisch JK dat ze jou niet groeten, wij groeten ook geen brommerrijders. }) :P
 
Maar da\'s logisch JK dat ze jou niet groeten, wij groeten ook geen brommerrijders. }) :P

:j je ziet snel genoeg het verschil

a. het 4takt geluid (als je dat niet hoort ben je echt doof)
b. enduro motoren zijn een stukkie hoger dan de brommermodellen + groter uitgevoerd
c. motorjas en perikelen aan ?
d. ik rijd op wegen waar geen brommers komen
e. Ik heb mijn verlichting aan, iets wat brommers niet doen, zelfs \'s nachts niet

Dus genoeg redenen om naar me te groeten, heb vandaag dus alleen maar gegroet naar motoren met een kuip. Die zwaaien tenminste fatsoenlijk terug.
 
Op zondag 03 februari 2002 20:06 schreef JK het volgende::j je ziet snel genoeg het verschil

a. het 4takt geluid (als je dat niet hoort ben je echt doof)
b. enduro motoren zijn een stukkie hoger dan de brommermodellen + groter uitgevoerd
c. motorjas en perikelen aan ?
d. ik rijd op wegen waar geen brommers komen
e. Ik heb mijn verlichting aan, iets wat niet doen, zelfs \'s nachts niet

in de donkere uren is echt lastig om \'even\' snel tezien of het een brommer is of een motor ook al hebben ze licht aan. dus dan groet ik niet.
 
in de donkere uren is echt lastig om \'even\' snel tezien of het een brommer is of een motor ook al hebben ze licht aan. dus dan groet ik niet.

Och, als het licht verkeerd is afgesteld (lees : te hoog) dan weet je dat het brommers zijn ;) Je wil niet weten hoe vaak ik \'s morgens vroeg vol in m\'n bek wordt geschenen door achterlijke brommertjes.
 
Ik groet gewoon iedereen. En of ze teruggroeten: lekker belangenrijk, dat is hun zaak, ik heb dan toch al gegroet.
 
Ik groet alles wat ik tegenkom..

Vandaag weer even naar de Route67 geweest (ergens wel een topic wat/waar dat is).. Mr Hornet nog tegengekomen en het belangrijkste!!!, vandaag de zomerhandschoenen weer aan :) Wat een weelde.
Maar... (om niet af te dwalen), aangekomen bij Route67 even voorop de kuip gekeken van mijn motorkameraad die voorop had gereden om te kijken of daar geen sticker zat met \"ZWAAI MAAR NIET TERUG\", tering... echt (bijna) niemand zwaaide. Zeker allemaal nog wakker aan het worden na de winter, met 100 per uur het stuur niet los durven laten...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik groet ook alle motorrijders, zelfs die met van die lichtgevende strepen aan de zijkant van hun leren broek en met van die lulijzers die verbonden zijn met Driebergen, die rijden tenslotte ook motor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan