Groeten........

Status
Niet open voor verdere reacties.
het stomme van groeten op de motor vind ik dat zodra de helm af gaat bij een terras, motorzaak of waar je dan ook maar komt waar ook andere 'bikers' zijn het goeten opeens over is.

Loop je die drukke motorzaak binnen met in de ene hand een helm en in de andere een bak koffie dan kan er nog geen hoi of glimlachje af bij de 'bikers' die er rondopen.
Op het moment dat je buiten de helm weer op doet en er weer een paar aankomen om ook een bakkie te doen begint het geknik en gezwaai weer.. :')
 
het stomme van groeten op de motor vind ik dat zodra de helm af gaat bij een terras, motorzaak of waar je dan ook maar komt waar ook andere 'bikers' zijn het goeten opeens over is.

Loop je die drukke motorzaak binnen met in de ene hand een helm en in de andere een bak koffie dan kan er nog geen hoi of glimlachje af bij de 'bikers' die er rondopen.
Op het moment dat je buiten de helm weer op doet en er weer een paar aankomen om ook een bakkie te doen begint het geknik en gezwaai weer.. :')
Nou, poeh hé. Koop een dagboek en schrijf het van je af :')
 
Dus..............................

als ik niet groet beledig ik niemand?????????

is dat een goede conclusie?
 
het stomme van groeten op de motor vind ik dat zodra de helm af gaat bij een terras, motorzaak of waar je dan ook maar komt waar ook andere 'bikers' zijn het goeten opeens over is.

Loop je die drukke motorzaak binnen met in de ene hand een helm en in de andere een bak koffie dan kan er nog geen hoi of glimlachje af bij de 'bikers' die er rondopen.
Op het moment dat je buiten de helm weer op doet en er weer een paar aankomen om ook een bakkie te doen begint het geknik en gezwaai weer.. :')

Voor mijn werk ben ik de hele dag onderweg en merk dat het groeten per provincie verschilt.
Maar als ik zelf vriendelijk kijk en zeg passanten/klanten gedag, dan groeten zij ook vriendelijk terug.
Dus: "wie goed doet, goed ontmoet."
Het heeft echt met je eigen uitstraling te maken, charisma.
Als je zelf met een zeiksmoel binnenkomt dan straal je ook uit dat je er geen zin in hebt.
Probeer het maar eens.
 
het stomme van groeten op de motor vind ik dat zodra de helm af gaat bij een terras, motorzaak of waar je dan ook maar komt waar ook andere 'bikers' zijn het goeten opeens over is.

Loop je die drukke motorzaak binnen met in de ene hand een helm en in de andere een bak koffie dan kan er nog geen hoi of glimlachje af bij de 'bikers' die er rondopen.
Op het moment dat je buiten de helm weer op doet en er weer een paar aankomen om ook een bakkie te doen begint het geknik en gezwaai weer.. :')
Hmm.. Ervaar ik toch heel anders. Bijvoorbeeld bij ons in Veenendaal.

Als ik daar naar motofit ga zegt echt iedereen gedag en vragen ze altijd ff naar je motor en hoe het is enzo.
 
Tijdje gedaan, maar scootterrijders = pure noodzaak = geen passie = 99% vd tijd niet zwaaien. Dan hou ik er ook een keer mee op.
 
Dus..............................

als ik niet groet beledig ik niemand?????????

is dat een goede conclusie?

jeremy clarkson zegt, wat je ook zegt of doet, Iemand, Ergens zal daar beledigt om zijn ;)

maar nee hoor, gewoon zwaaien als je zelf wil.
maar naar een scooter, al is het een motorscooter, zwaaien maar weinig motorrijders.

maakt niet uit hoor, als je zelf begint, sommigen vast wel (ik wel).

als je klaar bent met het topic mag je vragen of het dicht mag met het gele driehoekje bovenin je scherm.

en iig tot slot : :W :W ;)
 
Voor mijn werk ben ik de hele dag onderweg en merk dat het groeten per provincie verschilt.
Maar als ik zelf vriendelijk kijk en zeg passanten/klanten gedag, dan groeten zij ook vriendelijk terug.
Dus: "wie goed doet, goed ontmoet."
Het heeft echt met je eigen uitstraling te maken, charisma.
Als je zelf met een zeiksmoel binnenkomt dan straal je ook uit dat je er geen zin in hebt.
Probeer het maar eens.

Ik zet het er ook wel een beetje kort door de bocht neer maar het gaat meer om de
achterliggende gedachte. Het is echt niet zo zwart wit.

Natuurlijk merk ik ook wel dat er wat meer een 'we hebben dezelfde hobby' sfeer hangt dan dat je met je vierwieler staat te tanken bij de shell. Maar het echte verschil merk je pas echt zodra je weer onderweg bent met de tweewieler.
 
Hmm.. Ervaar ik toch heel anders. Bijvoorbeeld bij ons in Veenendaal.

Als ik daar naar motofit ga zegt echt iedereen gedag en vragen ze altijd ff naar je motor en hoe het is enzo.


helemaal mee eens. laatst geweest volk op bankje buiten direct vriendelijk ( waren gewoon klanten )

en ik was nog wel op de fiets ;-)

ernstig leuke vrouw achter de balie trouwens :$
 
helemaal mee eens. laatst geweest volk op bankje buiten direct vriendelijk ( waren gewoon klanten )

en ik was nog wel op de fiets ;-)

ernstig leuke vrouw achter de balie trouwens :$
Haha klopt, dat is niks om je voor te schamen!

Nou kijk ik er als 21jarige wel anders naar dan jij denk ik:p

Maar je kan dr altijd langs voor tips of hulp Of wat dan ook, zeer over te spreken!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan