Groeten

Hilbert

MF'er
2 mei 2004
227
0
Coevorden
Hallo ik ben van de oudere generatie motorrijders ben pas 43 maar rijd toch al wat jaartjes mee.
Wat ik zie is dat er steeds minder gegroet word door motorrijders onderling.
Ik vind dit eigenlijk erg jammer en vind dat we deze traditie moeten behouden zou zonde zijn als dit verloren ging.
Ik ben zeer nieuwsgierig of jullie nog wel groeten.


www.kawagpx.tk

Hilbert
 
het 327ste zwaaitopic?

[me]Humz heeft een lamme hand van al het zwaaien vandaag[/me]

:^ maar hij heeft wel gelijk... leek wel alsof vandaag minder dan 50% terugzwaaide.... vreselijk ik zit er echt mee.... :P :+
 
Zit hier pas een paar weken maar dit is geloof ik mijn 7de zwaaitopic.

Nou ja, [me]Flagg zwaait ff[/me]
 
Ik ben hier net 3 dagen en het is mijn eerste .
dus sorry als ik jullie er mee lastig val.
Je liegt, je 'bestaat' al 14 dagen :+ .
Je valt ons niet echt lastig, maar er zijn al diverse groet-topics geweest. Veel M-Fers hebben zoiets van '3 keer hetzelfde vertellen, ok, maar daarna wordt ik het zat'.
Ik zal mijn visie nogmaals geven: Ik groet alles op 2 (soms ook 3 :P ) wielen wat legaal meer dan 50cc heeft!
 
ik zit er niet mee hoor, het heeft zelfs een voordeel want sommige oude topics zijn ZO lang en er word zoveel in geluld dat bij de laatste pagina's niet eens meer weet waar het over gaat! dus van mij mag je, het is aan de moderators om te beslissen of ze het topic openhouden of niet
 
1827.gif
1827.gif
1827.gif
1827.gif

})
 
Ik groet altijd wanneer het kan. Dus als je net lekker uit een bocht komt kan het niet. Over de snelweg naar de andere kant ook niet....en ook als je 220+ rijd groet k ook niet .... *D
 
Xwaai eigenlijk alleen onder de 5 graden Celsius, of bij oud-Hollandsch pestpokkenpleurisweer. })

Ik stop wel voor :] motorrijders (M/V) met panne, en ook voor Harliedeevidsonsendauchtersknakkers met pech, terwijl legio ook lid zijn van de WW of KNMV hulpservice. Ik stop / benader ze ook als ik loop, fiets of rondrij in m'n emmer
 
Ik deed niet meer mee met de "zwaai-topics", maar er moet me even van het hart dat ik vandaag een prima zwaai-dag vond. Alle choppers zwaaiden zelfs :+


Denk dat iedereen blij is met het mooie weer, dat het zo mag blijven tot oktober ;)
 
Ik groet over het algemeen altijd, tenzij ik bezig ben met schakelen/afremmen of iets dergelijks waardoor het moeilijk wordt. Dan doe ik meestal een vriendelijk knikje...

Wat ik me WEL afvraag is of de motorgroet iets typisch Nederlands is. Ik reed vanmiddag in Duitsland en daar kijken ze erg vreemd op als je ze probeert te groeten :(
 
Ik denk het, maar toch... ik dacht dat het door Europa misschien wel bekend was, maar het blijkt alleen in NL veel voor te komen :P
 
Vroegâh toen er nog slechts 25.000 motorrijders waren was het nog een unicum om een motorrijder tegen te komen dusssss..... zwaaien.

Vandaag de dag rijdt elke Jan Jurk op de motor en zeker op de wat warmere en droge dagen komen die dan als kakkerlakken naar buiten.
Soms worden ze ook wel eens vertrapt door hun onkunde maar dat mag de pret niet drukken.

Zwaaien, OK maar in het vervolg dan met 2 handen tegelijk, dat maakt het dan weer uniek. :}

zo nu weer een topicje zoeken over beschermende motorkleding
 
Terug
Bovenaan Onderaan