Groeten

Tof dat je ook naar lessers zwaait. Ik rijd op een crossbrommertje en er wordt vaak gezwaaid. Maar op de lesmotor steekt niemand z'n hand op.
Wel lullig ben al helemaal gewend aan het zwaaien.
 
Tof dat je ook naar lessers zwaait. Ik rijd op een crossbrommertje en er wordt vaak gezwaaid. Maar op de lesmotor steekt niemand z'n hand op.
Wel lullig ben al helemaal gewend aan het zwaaien.

hmm op de lesmotor gewoon hand duidelijk in het zicht houden dan willen ze opzich wel ff terug groeten ;) :D
 
Wat doen jullie op de snelweg? Toen ik net motor reed zwaaide ik me het apenzuur op de snelweg, maar er wordt niet teruggezwaaid (op 2 Harley rijders na in de regen : }) . Ik ben er ook maar mee gestopt...
 
- Ik groet alle motorrijders, mits ik ze op tijd zie en ik niet m'n koppeling vast hou.
- Ik groet ook motorpolitie, hoewel ik toch jaloers op ze ben.
- Ook lessers krijgen van mij een groet, al is het alleen om ze te laten wennen. Verder is het ook zo, dat wij op woensdag avond met een clubje in een rijschool bijeen komen, met enige regelmaat uitjes hebben. De eigenaar/instructeur van die rijschool, toetert meestal ook "Je mag wel terug zwaaien als je bezwaait wordt" in je oor.
- Motorscooters voldoen ook aan de criteria om bezwaait te worden, hoewel het niet mijn smaak is.
- Hells Angels, doe ik neutraal, til 2 vingers van het stuur op. Worden ze boos dat je het lef hebt ze te bezwaaien, kan je je koppeling ging vast pakken. Worden ze boos dat je niet zwaaide, zeg je dat je alleen 2 vingers optilde omdat je met de andere twee de koppeling vast had.
- Koekblikken en beschuitbussen laat ik alleen het stuur voor los om een sarcastisch duimpje of een middelvinger op te steken of als ik een mooie spiegel zie, die ik nog niet in mijn collectie heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan