Groetjes uit Curacao

FallenAngel

MF'er
13 okt 2003
148
0
Heerlen
Ik loop momenteel stage op Dushi Korsou bij een aannemer.
De motoren wat hier rondrijden zijn niet normaal, ze hebben bijna allemaal verlengde achterbruggen, helemaal verlaagd en heel veel chroom. Profiel? Waar is dat voor nodig?
Ze kennen hier maar 2 standen van het gas; helemaal dicht of vol open. En ze rijden als idioten. Niet gek dat 1 op 10 een dodelijk ongeval krijgt.

Gisteren een Hayabusa in de vangrail zien staan. De berijder zag er niet erg geweldig uit gezien het bloed op het asfalt. De motor lag helemaal in puin. Het leek me niet verstandig om er foto's van te maken, maar ik heb het toch gedaan O-) Alleen jammer dat er niets op te zien is en dichterbij lopen was niet zo'n goed idee.

Maar jullie willen natuurlijk pics! nou hier zijn er een paar.


ik spreek jullie snel weer, hopelijk met nog een paar nieuwe pics.
Ayo
 
full

full

full

full

full

full

full
 
Je vergeet voor het gemak er bij te vermelden dat ook 1 op de 5 motoren daaro gejat in de us of a is ofzo ;)
 
tip:

ga zaterdagavond/nacht eens op salina kijken, bij de kentucky fried chicken (in willemstad).
een grote ontmoetingsplaats voor patsers met snelle bakken en af en toe een motor.

hoe meer, hoe beter want ze fokken elkaar allemaal op. resultaat: dikke camaro's die donuts draaien, busa's met kilometers lange rolling burnouts, enz enz. maar ook gassies die gewoon een oud corsatje helemaal aan stront burnen totdat ie weggeduwd moet worden.

ff iets verder heb je aan een rotonde een hele lange 2 baans weg, gescheiden door een meter grasveld. grenst aan havengebied. daar willen ze ook wel eens dragracen.

ik vermaakte me daar ook elke week :+
wel oppassen voor politie. als ze komen (weinig) beginnen ze ook meteen omstanders te meppen.
 
Laatst bewerkt:
Kan me voorstellen dat het een leuke tijd is.. Zou er alleen niet voor altijd mee te maken willen hebben.
Wel een rare gedachtengang, eerst de geometrie van je fiets naar de maan helpen, en dan jezelf afvragen waarom je ermee onderuit gaat..
Bovendien neemt de politie het ook niet al te serieus met de veiligheid (korte mouwtjes, potjes op hun kop waar je hier een bekeuring voor krijgt.. etc.
Bedankt voor de plaatjes, leuk om te zien! :}
 
Die lui zijn idd niet goed wijs. Ik ben er een paar weken geleden een paar weekjes op vakantie geweest.

Ze komen overal driftend de weg opdraaien (ook niet zo gek met dat asfalt daar).
Rijden als het donker wordt (of is) zonder licht of met slechte verlichting.
en laten geen ruimte als je wilt invoegen op de julianabrug.

Maar wel een rielekst eilandje.

Die laatste foto heb je gemaakt bij het tankstation als je van de centrum supermarkt naar het vliegveld rijdt of niet??

Trouwens katja schuurman nog gezien, die was daar toch afgelopen weekend.
 
Die lui zijn idd niet goed wijs. Ik ben er een paar weken geleden een paar weekjes op vakantie geweest.

Ze komen overal driftend de weg opdraaien (ook niet zo gek met dat asfalt daar).
Rijden als het donker wordt (of is) zonder licht of met slechte verlichting.
en laten geen ruimte als je wilt invoegen op de julianabrug.

Maar wel een rielekst eilandje.

Die laatste foto heb je gemaakt bij het tankstation als je van de centrum supermarkt naar het vliegveld rijdt of niet??

Trouwens katja schuurman nog gezien, die was daar toch afgelopen weekend.


Jah idd bij dat tankstation.

En ik heb Katja gezien. 2 keer zelfs.
1 keer op het strand, daar hebben we zelfs met haar gepraat, vriend van me staat me haar op de foto en een keer bij de premiere van 0605. Coole film BTW.
 
hee vakantiegangster

hebbie zelf al een keer gereden met zon verlengde achterbrug. ik heb er voor de soes ook nog 1 liggen, maar dan een paar cm langer. is bedoelt voor de 750 versie.

veel plezier daar met de mooie vrouwen })
 
Die laatste foto heb je gemaakt bij het tankstation als je van de centrum supermarkt naar het vliegveld rijdt of niet??

ah nog een kenner :+

dat is idd dat tankstation vlakbij piscadera centre, burger king en costuless :P
ik logeer daar altijd vlakbij in dat appartementencomplex achter dat rijtje winkels bij piscadera centre.

vond ik 2 jaar geleden dit ding :}

dit kwam ik tegen op Curacao

[me]BasE komt er elk jaar[/me]
 
Als je drag-races wilt zien kun (of kon) je ok gaan kijken bij landhuis Sta. Catharina. Het landhuis is vervallen, maar in de buurt is een oude drag-strip. Elke zondagavond verzamelen daar 10-tallen motoren. Je kunt zien wanneer ze er zijn, want dan zitten twee jochies bij de ingang "op wacht".
 
Ik loop momenteel stage op Dushi Korsou bij een aannemer.
De motoren wat hier rondrijden zijn niet normaal, ze hebben bijna allemaal verlengde achterbruggen, helemaal verlaagd en heel veel chroom. Profiel? Waar is dat voor nodig?

Misschien om die dikke negerin achterop te kunnen nemen? 8-)

[me]M91 kon het bijbehorende topic ff niet vinden... |( [/me]
 
Mooi man, geniet ze daar, je hebt groot gelijk, laat ons jalours wezen (want dat ben ik stiekum wel)

Hier nu 40 cm sneeuw
 
Terug
Bovenaan Onderaan