Groetjes uit Curacao

Een neger op een bank die een stelletje photoshoppers steeds in een ander plaatje zetten... okééé whatever gets you going...
 
Werd een soort cult ding daaro. Vergelijk het met die negerin.
Maar ik begrijp, vliegtuigenspotten is inderdaad stukken boeiender.
 
Werd een soort cult ding daaro. Vergelijk het met die negerin.
Maar ik begrijp, vliegtuigenspotten is inderdaad stukken boeiender.

Of treinspotten he ;)

Mwuaaaaaa de Ntweeduizendelef......
.....precies op tijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd :P

Harry Jekkers ;)
 
In plaats van een jeep zou je misschien eens een pispot kunnen proberen. Jaren geleden was ik voor een weekje op curacao. Had toen nog geen motorrijbewijs dus wilde een brommertje huren. Dus ik in het hotel even gebeld naar een verhuurbedrijf en die stuurden toen een jochie van naar schatting hooguit 13jaar op een 250cc pispot. Dat vond ik wel wat leip. Bleek ook nog dat alleen het groot licht van dat ding het deed. Toen ik daar wat van zei kreeg ik te horen:"dat maakt niet uit meneer, u bent immers blank!!!!" <=Dat is geen lulkoek, letterlijk zo gezegd door aflevernegertje.

Anywayz met die pisbak toch heerlijk een weekje rond kunnen knarren. Regelmatig politie tegengekomen onderweg, geen hond die over dat groot licht begon. (ben niet eens ergens aangehouden)
 
Mijn ZZR 1100 nog gezien daar?.. B|

..enne, Appie..
Toen ik nog in Julianadorp woonde, huurde ik wel eens een motor bij dat verhuurbedrijfje ergens richting Oostpunt – kweet de naam niet meer.
Over de wegen ed heeft Base alles al geschreven. En geen woord te veel.
M'n vriendin kwam een keer over, wij met die motor tuffen richting de Tafelberg. Ik was nog niet aan de voet of ik ging op m'n plaat, gleed in de flank van een auto. Van hun dagverzekering heb ik tot op heden nog geen cent ontvangen en mijn doorlopende reisverzekering vond dat ik een onaanvaardbaar risico had genomen...
Gewoon niet tuffen daar; d'r eigenlijk geen klap aan.
..die/dat is toch in zuid-afrika.. :?
 
ik zou ook beslist niet motor willen rijden op curacao

- na regen is het idd spek en spekglad
- overal gaten in de weg
- overal zand op de weg
- straat honden/geiten over de weg
- men kan daar gewoon NIET rijden.
- 90% van het jaar te warm om te rijden (als je iig beschermd wil rijden)
- als je daar je nieuwe gsx-r op otrabanda zet is ie binnen 5 minuten weg --->
- leuke/veilige bochten zijn er ver te zoeken. die bocht die hierboven genoemd wordt is er een met kut asfalt, vangrail EN daarachter een afgrond. als je valt ben je dus dood :X

pluspuntje is dat je wel maximaal kan pimpen daar als je een beetje een lekkere bike hebt. motor is daar een absoluut status symbool. owja. ze kennen er ook geen pekel :+

nee doe dan maar nederland waar het een paar maanden wat kouder is.

Het is Otrobanda :P

En het is idd geen plek voor een motorrijder B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan