Grondanker, Groot en Zwaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alvilon

MF veteraan
7 jul 2005
2.135
6
Delft
Uit een gebruikt stuk heras hekwerk een grondanker gemaakt met 2 stalen buizen (afmetingen; 100x10) afgelakt met hamerslag lak. Totaalgewicht ongeveer 50-60 kilo. Kunnen dus 2 kettingen doorheen en is dus geschikt voor 2 motoren (kop en staart idee zegmaar :) ) Had hem voor iemand gemaakt, maar is niet meer nodig!

De ogen zijn er hoog opgelast zodat je ketting niet op de grond ligt, waardoor hij moeilijker door te knippen is.

full

Foto van een vriend van me die hem ingegraven heeft.

Prijs, gezien mijn gasfles nu leeg is, een hervulling, en dat kost ongeveer 45 euro :)

full

Het desbetreffende anker
 
Laatst bewerkt:
wat weegt dat anker? hij is zonder beton ws makkelijker te verkopen.
kuiltje graven ankertje dr'in beton dr bij en klaar is kees.


knap en netjes werk iig :Y
 
Ik denk dat zonder beton hij nog geen 10 kilo is. Mooie is alleen dat het beton er al aanzit, hoef je het zelf niet te storten ;)
 
Niemand zijn kerstboom uitgegraven en nu een gat over in zijn tuin? Past precies zo'n anker in! :Y
 
Voor 4 tientjes kom ik hem wel bij je ophalen, moet je hem alleen zelf ff mijn auto in tillen (rug enzo)
 
Prima! Stuur jij mij een mailtje over wanneer je tijd heb :) Je email is niet zichtbaar
 
N beetje constructiebedrijf flanst dit zo voor je in elkaar. Moet je daarna wel zelf schilderen en beton storten (dwarsankers gebruiken).
Of je k8jkt op MP, Facebook of zo of je n originele Heulock kon vinden. Zelfde idee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan