Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Van 19 t/m 29 augustus. zie httpTot hoelang duurt dat Noorderzon? Ik ben namelijk van 20 aug tot 23 aug ff uit Nederland!
Van 19 t/m 29 augustus. zie http/www.noorderzon.nl/
Ik ga ook zeker weer kijken. Ik had alleen wel gehoord dat bijna alle kaarten voor de voorstellingen al waren uitverkocht..., maar ach het is daar altijd wel erg gezellig.
Oh, was jij dat. Ja, normaal gesproken reageer ik ook niet op "Willy"Heey Willy.........
ik heb je gespot gister avond. Je fietste over de grote markt voor het newscafe langs! Ik riep nog "Willy", je keek half maar fietse gewoon door!!! LUL!!!!
![]()
Hallo daar,
de naam is al weer verouderd, zou nu ZX10R-Storm moeten wezen, maar kan m'n ID niet aanpassen (of wel???)
Heb met 2 MF-ers wat gedronken op een terras in Assen.
Ben de namen alweer kwijt (sorrryyy), beide baco geloof ik
Ene op een Stukgaatie en de ander op een soes 2pitter, met maniakale rijstijl.
Had belooft dezelfde avond nog wat te schrijven op het forum, zoals je ziet iets te laat.
Vanavond toertocht van MC Roden (hebben ook een "snellere" ploeg.
Hopen dat het onweer tot 11 uur wegblijft
Groeten
de stukgaatie rijder is doelpaal
en die maniak das villie maar die rijd voorlopig niet onderuit bij aqua planning
en dat was bij hem niet gepland.
zijn er nog mensen die vanaaf naar jmp gaan ?
Ik een maniakale rijstijl???Hallo daar,
de naam is al weer verouderd, zou nu ZX10R-Storm moeten wezen, maar kan m'n ID niet aanpassen (of wel???)
Heb met 2 MF-ers wat gedronken op een terras in Assen.
Ben de namen alweer kwijt (sorrryyy), beide baco geloof ik
Ene op een Stukgaatie en de ander op een soes 2pitter, met maniakale rijstijl.
Had belooft dezelfde avond nog wat te schrijven op het forum, zoals je ziet iets te laat.
Vanavond toertocht van MC Roden (hebben ook een "snellere" ploeg.
Hopen dat het onweer tot 11 uur wegblijft
Groeten
tis wel errugh rustig de laatste tijd hier![]()