Groningen Drente Friesland part2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tuurlijk, voor een kop koffie magoen zelfs Honda rijders langs komen *D
Maarre, we zijn net al ff in Leek geweest. Was nou niet echt bijzonder ofzo. Misschien als je echt iets zoekt kun je wat voordeliger uitzijn.

[me]ZX7-aRnold dacht een echt mega-spektakel op motorgebied te gaan bezoeken...... '(
[/me]

Kwam daar nog wel een of andere luid toeterende gek tegen in een grijze Kadet (Afbeelding)Ohw..... Laat haar dat maar niet horen :o

Ohw, enne Janice, je hoeft niets speciaals bij de koffie te halen hoor... een gewoon gebakje is meer dan genoeg :z



:+

pfff....was al begonnen met het bakken van een mega taart ;)
maareehh hazelnootjes schuimtaart of slagroomgebakje dan maar :?

[me]janice is aan het kunsten en tomsoes lacht me uit B|
[/me]

is anders een zeer bijzonder werk *D
 
Nou nou wat een Supersale zeg bij Motoport(leek). Als je dat super sale noemt, hoe noemen ze het dan als er echt iets in de aanbieding is Faillisementsverkoop? Pffff

Staan daar allemaal motoren voor de deur.... Geen enkele MFer, was er rond 15:00

Fritz, ik kwam je nog tegen! Je reed net het Julianaplein over richting Leek. Ik kwam er net vandaan. Er stonden vlak voor ik wegging 2 MF-ers. 1 op een groene Kawa en 1 op een blauwe Honda. (ze hoorden volgens mij bij elkaar en kwamen van boven, de kleding, jullie wezen nog naar mijn sticker buiten)
 
Fritz, ik kwam je nog tegen! Je reed net het Julianaplein over richting Leek. Ik kwam er net vandaan. Er stonden vlak voor ik wegging 2 MF-ers. 1 op een groene Kawa en 1 op een blauwe Honda. (ze hoorden volgens mij bij elkaar en kwamen van boven, de kleding, jullie wezen nog naar mijn sticker buiten)
Ja idd klopt. MAar goed, ik ben geloof ik net onder de flitser uitgekomen,we reden voor het eerst een keertje netjes op de snelweg, tot na hoogkerk, toen kon BikerM het niet meer volhouden. Dan heb ik je idd nog gegroet, grappig.Was verder niets trouwens, alleen een nieuw paar handschoenen gekocht, Lekker voor de winter
 
Tuurlijk, voor een kop koffie magoen zelfs Honda rijders langs komen *D
Maarre, we zijn net al ff in Leek geweest. Was nou niet echt bijzonder ofzo. Misschien als je echt iets zoekt kun je wat voordeliger uitzijn.

[me]ZX7-aRnold dacht een echt mega-spektakel op motorgebied te gaan bezoeken...... '(
[/me]

Kwam daar nog wel een of andere luid toeterende gek tegen in een grijze Kadet (Afbeelding)Ohw..... Laat haar dat maar niet horen :o

Ohw, enne Janice, je hoeft niets speciaals bij de koffie te halen hoor... een gewoon gebakje is meer dan genoeg :z



:+
Ow ok, Demo dacht dat je mischien van daaruit op wilde rijden.Maargoed gaan ik en dame fijn met het Fjordblik.Koffie doen we een andere keer ok??
of een keertje met een ploegje bij ons O-)
 
Ik hoor btw veel negatieve verhalen over Boonstra. Nou ben ik vandaag ff naar Motoport leek geweest, mijn vizier had rare butsen en krassen en de coating aan de binnenkant liet los, zegt die vrouw bij motoport: nou daar ken je wel naar fluiten bij Boonstra.
Ik naar Boonstra, vizier laten zien, huppa direct kosteloos een nieuw vizier erop gekregen, geen probleem, hoefde niet eens een bonnetje te laten zien. Ook al eerder met mijn laarzen terug geweest bij boonstra (scheurtjes in het leer) Tadaa ik mocht nieuwe laarzen naar keuze uitzoeken. Uiteindelijk duurdere uitgezocht en ik hoefde maar de helft van het verschil te betalen.
Ben ook weleens bij Motoport terug geweest voor iets, alles rustig uitgelegd, no way dat ik aanspraak kon maken op garantie.

Dus bij deze Boonstra :} goeie service
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan