Groningen Drente Friesland part2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeeaaahhhh passende nieuwe ID

Voor wat betreft Villie, eerst commentaar dat je geen maniakale rijstijl hebt en vervolgens lekker uitglije over het water??!!!!

Volgens mij heeft Suzuki ook wel buitenboordmotoren

Iets voor jou?? ;)

Ciao
 
Vanavond een bakje doen in Leek :9 het klaart steeds meer op en ik moet het rustig aan doen met de slick achter O-)
Dus lekker die kant op toeren :] :Z

Ik rij rond 19.00 uur nog ff langs het JMP, groeten :+
19:00 uur red ik niet meer anders ging ik met je mee.
 
Yeeaaahhhh passende nieuwe ID

Voor wat betreft Villie, eerst commentaar dat je geen maniakale rijstijl hebt en vervolgens lekker uitglije over het water??!!!!

Volgens mij heeft Suzuki ook wel buitenboordmotoren

Iets voor jou?? ;)

Ciao
Ik was al onderuit gegaan toen ik dat zei :o
Ach, het valt wel mee, alleen die achterwielen van Suzuki hè, niet te vertrouwen.... 2 keer over achter weg gegleden....

Dr. Dre-> Dit weekend weet ik pas zaterdagochtend waar ik sta, met de Superbike sta ik op 17. 8-)
 
Hoe laat red je wel??
half uurtje later had ik wel gered maar ik lees het nu pas '( ik zag jullie nog wel wegrijden. Ik heb m,n tijd toch nog wel nuttig besteed want ik heb nu weer 2 knipperlichten.


ook al zijn ze niet erg zichtbaar voor sommige :X
 
Ik was al onderuit gegaan toen ik dat zei :o
Ach, het valt wel mee, alleen die achterwielen van Suzuki hè, niet te vertrouwen.... 2 keer over achter weg gegleden....

Dr. Dre-> Dit weekend weet ik pas zaterdagochtend waar ik sta, met de Superbike sta ik op 17. 8-)

Zat je wiel los of kan die band dat enorme vermogen O-) niet aan?? :?

full
 
half uurtje later had ik wel gered maar ik lees het nu pas '( ik zag jullie nog wel wegrijden. Ik heb m,n tijd toch nog wel nuttig besteed want ik heb nu weer 2 knipperlichten.


ook al zijn ze niet erg zichtbaar voor sommige :X
Jammer, koffie was weer lekker, lekker glijden met die achterband. Ik voelde me net Villie }) en we rijden vanzelf een keer binnen als we de knippers niet zien............. :+
Dus hou het zichtbaar en duidelijk........ :?
full
 
Is ook leuk, ik ben verbannen naar post 9. Dit lijkt me wel weer leuk want ik heb hier nog nooit gestaan op het internationale gedeelte. Wel rustig zonder publiek.
Ik moet voor die tijd nog wel ff met HAGA 41 praten.

(Afbeelding)

post 9 daar ben ik begonnen ooit zijn niet zo super veel val partijen maar op post 8 wel daar vliegen ze er vaak af in de noordlus
 
maar ff terug komend op de nurburgring spa verhaal

de tribune links boven in op de foto was voor mij het twijfel gevalletje
zover ik daar zelf ooit heb gestaan ergens in 96 zat daar een slingerend weggetje naar beneden om er voor te zorgen dat het normale verkeer de eau rouge niet hoefde te rijden.
en die zag ik niet op de foto maar wel een tribune die ik niet kende.
vandaar de twijfel.

al had ik wel weer dat de pitsraat uitgang 100% spa moest zijn.

twijfel alom dus
 
KARTEN


1 Tomsoes
2 Villie
3 Janice
4 demous
5 aanhang Demous
6 Webster
7 ikusa
8 vriend 1 van ikusa
9 vriend 2 van ikusa
10 Starr
11 crazy600
12 eska
13 Patrick
14 ZX7-aRnold
15 motorengeltje: alleen eten en niet karten
16 doelpaal
17 firebird
18 drdreracingteam
19 Davidos
20 Ikbengek
21 kawalida: alleen eten en niet karten
22 rene: (gauw maar es aanmelden op mf )
23 Wile E. Coyote
24 seatsnifferdré
25 (rixt) aanhang seatsnifferdré
26 meendering

http://www.indoorkartracing.nl/

ff het lijstje van het andere topic hierheen verplaatst. Als het aangepast moet worden dan hoor of lees ik het wel. :)

Ik heb nog ongeveer 4 mensen die wel mee willen waarschijnlijk, Kan dit nog? ;)
 
maar ff terug komend op de nurburgring spa verhaal

de tribune links boven in op de foto was voor mij het twijfel gevalletje
zover ik daar zelf ooit heb gestaan ergens in 96 zat daar een slingerend weggetje naar beneden om er voor te zorgen dat het normale verkeer de eau rouge niet hoefde te rijden.
en die zag ik niet op de foto maar wel een tribune die ik niet kende.
vandaar de twijfel.

al had ik wel weer dat de pitsraat uitgang 100% spa moest zijn.

twijfel alom dus
Vroeger, kon je over het circuit maar helaas is dat voltooid verleden tijd, maarrrrrrrrrrrrrr er is hoop *D want er worden regelmatig circuitdagen georganiseerd op het circuit en ik krijg al kriebels in de buik }) want dat ga ik wel een keer doen hier, :} :} :} september en oktober zijn er ook nog CRT dagen hier :P
 
....dus nooit meer verwarren met de Nurburgring..... :)
full


....enne dat weggetje wat nu om het circuit heen loopt is ook net een circuit dus het blijft mooi sturen aldaar. :} of niet.....Tomsoes??
 
In het weekeinde van 21 & 22 augustus worden op het circuit van Assen ONK races verreden. De organisatie is in handen van de MC Assen en het bijzondere van deze racedag is dat de racefans :) GRATIS toegang :) hebben tot dit schitterende evenement. Want bijzonder wordt het, zeker nu wellicht ook diverse buitenlandse toppers acte de presence zullen geven. De racefans moeten deze kans dus beslist aangrijpen om de allerbeste Nederlandse toppers GRATIS in actie te kunnen zien! :} :}

In dit weekeinde rijden voor het ONK naast de meest prestigieuze Supersport ook de 125cc, de Superstock, de Supermono en de Zijspannen. Voor het NK rijden ook de Classics. Daarnaast is er tevens een afzonderlijk klassement voor het Belgische Kampioenschap 125cc, Superstock en zijspannen.

In de 125cc zal de strijd vooral gaan tussen klassementsleider Jarno van der Marel, Mark van Kreij, Adri den Bekker, Rob Verhoef, Gert-Jan Kok, Harold de Haan Frank van den Dragt. Wellicht zijn dan ook van de partij de jonge honden Joey Litjens, Hugo van den Berg en Ernst Dubbink die normaal in het IDM uitkomen maar dan een vrij weekend hebben en ongetwijfeld de kans zullen aangrijpen op het betaamde TT circuit te rijden.

In de Supersport delen momenteel Jan Hanson en regerend kampioen Barry Veneman de lakens uit en beurtelings worden de wedstrijden door dit koppel gewonnen. Tijdens Rizla Day won Hanson maar Veneman staat 5 punten achter in de stand en wil zich zeker revancheren. Mogelijk komen nog meerdere sterke buitenlanders aan de start waaronder Werner Daemen e.a. want in het verleden grepen diverse rijders de kans aan om voor het laatst te rijden op het circuit waar kort daarna de WK ronde wordt verreden. Maar hoe dan ook, Arie Vos, Jeroen Turkstra, Jarno Janssen, Harry van Beek, Rene Winkel, Michel van Kleef, Marco Opheij, het pas 15-jarige Supertalent Ronald ter Braake, Ron van Steenbergen, en de rest van de vaderlandse toppers zullen het publiek laten smullen. Het staat buiten kijf dat de Supersport een knaller wordt! :} :}

In de Superstock maken favorieten John Bakker en Paul Mooijman veel sier met de Yamaha’s van het GS Racing Team en Robert Mentzen, Bob Withag, Arno Visscher, Alwin Hes, Richard Fluttert en, Bertus Folkertsma en Marco Pietjouw zorgen meestal voor spannende gevechten om de topklasseringen. *D

In de Zijspanklasse maken vader en zoon Martien en Tonny van Gils de dienst uit en na een moeilijke seizoenstart van Jan Bevers en Gunter Verbrugge zijn ook zij goed op dreef gekomen. Paul en René Steenbergen zijn natuurlijk de huidige kampioenen en zijn aan hun stand verplicht te rijden voor een podiumplaats. Voor de zijspanklasse hebben overigens al meer dan 30 teams ingeschreven. :)

In de Supermono }) maakt vooral Dennis Verschuren dit seizoen veel indruk en het zal niet meevallen hem van de overwinning te houden. Evert van de Beek, Marco Winkelaar, Christian van der Velden, Jan-Frank Bakker en Winfred Reinbergen behoren eveneens tot de snelste rijders in de klasse voor de rappe ééncilinders.

Ook in de Classics is het dit jaar aanmerkelijk interessanter met de deelname van o.a.a vader en zoon Adrie en William de Ridder, Jan Rademaker en natuurlijk Roel Pasop en kampioen Jan-Frank Bakker.

Zaterdag 21 augustus is de training vanaf 10.00 uur, zondag warm up en races vanaf 11.00 uur.

Racefans mogen dit spektakel niet missen! De entree is gratis, zelfs inclusief tribune. Om ook nog eens een kijkje te kunnen nemen bij de vedetten in de paddock kan men voor € 10.00 een toegangskaartje kopen. :} :} :}






Programma:
       Trainingen zaterdag 21 augustus
10.00 - 10.16        Classics
10.30 - 10.46        125 cc
11.00 - 11.16        Superstock
11.30 - 11.46        Supermono
12.00 - 12.16        Supersport
12.16 - 13.10        PAUZE
13.10 - 13.26        Zijspannen
13.40 - 13.56        Classics
14.10 - 14.26        125 cc
14.40 - 14.56        Superstock
15.10 - 15.26        Supermono
15.40 - 15.56        Supersport
16.10 - 16.26        Zijspannen
      
      

      










       Wedstrijden zondag 22 augustus
11.00 - 11.08        Warm Up Classics
11.20 - 11.28        Warm Up 125 cc
11.40 - 11.48        Warm Up Superstock
12.00 - 12.08        Warm Up Supermono
12.20 - 12.28        Warm Up Supersport
12.40 - 12.48        Warm Up Zijspannen
13.00        Wedstrijd Classics 12 ronden
13.40        Wedstrijd 125 cc 14 ronden
14.20        Wedstrijd Superstock 16 ronden
15.05        Wedstrijd Supermono 14 ronden
15.45        Wedstrijd Supersport 16 ronden
16.30        Wedstrijd Zijspannen 12 ronden
16.10 - 16.26        Zijspannen
      
      

       groeten, Dr Dré 8-)

full
 
Ik heb nog ongeveer 4 mensen die wel mee willen waarschijnlijk, Kan dit nog? ;)


tjonge..nu zijn het er weer 4 :?

kost je 50 euro per persoon extra voor administratie kosten :+

geen probleem, heb je al een mail gestuurd ;)
alleen nog steeds de bijlage niet gevonden, moet tom maar even doen of iemand die het overzicht van de avond nog heeft.
 
Vroeger, kon je over het circuit maar helaas is dat voltooid verleden tijd, maarrrrrrrrrrrrrr er is hoop *D want er worden regelmatig circuitdagen georganiseerd op het circuit en ik krijg al kriebels in de buik }) want dat ga ik wel een keer doen hier, :} :} :} september en oktober zijn er ook nog CRT dagen hier :P


*grin*
wist je nog niet dat tom zijn TL verkoopt en er een drag star voor terug wil? O-)
})
 
KARTEN


1 Tomsoes
2 Villie
3 Janice
4 demous
5 aanhang Demous
6 Webster
7 ikusa
8 vriend 1 van ikusa
9 vriend 2 van ikusa
10 vriend 3 van ikusa
11 vriend 4 van ikusa
12 vriend 5 van ikusa
13 vriend 6 van ikusa
14 Starr
15 crazy600
16 eska
17 Patrick
18 ZX7-aRnold
19 motorengeltje: alleen eten en niet karten
20 doelpaal
21 firebird
22 drdreracingteam
23 Davidos
24 Ikbengek
25 kawalida: alleen eten en niet karten
26 rene: (gauw maar es aanmelden op mf )
27 Wile E. Coyote
28 seatsnifferdré
29 (rixt) aanhang seatsnifferdré
30 meendering

http://www.indoorkartracing.nl/

Ok ikusa, aangepast.

Zo ziet het eruit op de kartavond:

We worden verwacht om 19:00 uur en we beginnen met een kop koffie en een plakje cake.

All In 1
•      Rijdersbriefing
•      Trainingsmanche karten
•      wedstrijdmanche karten

•      Barbeque-buffet Monaco      € 45,00
•      Monaco
•      Pepersteak, varkensteak, biefstuk, karbonade, kipfilet, speklapje,
braadworst, hawaispies, hamburger, satehsotkjes
•      Gegarneerde rundvlees-, huzaren- en aardappelroomsalade
•      Frisse Hollandse salade
•      4 verschillende koude sausjes
•      Satehsaus
•      Frietjes & aardappeltjes
•      Stokbrood & kruidenboter
•      Al onze vleessoorten worden, voor zover mogelijk, vooraf gekruid en
gemarineerd

Iedereen kan zich tot 16 oktober aanmelden voor het karten en dit is tevens de laatste dag dat er betaald kan worden. Het bedrag kan vanaf ongeveer 10 oktober overgemaakt worden op mijn rekening die ik iedereen op deze lijst gestuurd heb :) , zo niet meld het dan ff.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan