Groningen, Drenthe & Australie - deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
volgens mij was ik er nog later langs gekomen
ik zat te twijfelen of richting carpool of toch maar via witten naar huis.

laatste is dus inderdaad de optie geworden .

dus tja 3 dagen truckstar zaten er weer op hoop lol bier en spierpijn



Je bent er niet later dan rond een uur of 18:15 langs gekomen ;)
Richting carpool was idd niet handig geweest :N
 
B| .... :Z .... zow... ben ik ff in slaap geflikkerd op de bank in de tuinkamer. Heerlijk, maar motorrijden laat ik maar ff hangen vandaag '( Zo verkassen naar mn bed en lekker verder :z
 
Hmmz da's wel een goeie om te onthouden :Y Heb tot nu toe nog niet in de regen gereden, maar wat ze deze week afgeven... :X

Cathelijne zei idd al dat je nog nooit in de regen gereden had, omdat het altijd mooi weer is gebleven. Hopelijk is het tijdens het afrijden ook droog :Y . Mocht het gaan regenen probeer dan idd ontspannen te rijden en niet te abrupt remmen en bochten insturen. Zo doe ik het tenminste altijd :) .

moest ik dat niet doen? B|







:+

Eeeuuh, geen idee eerlijk gezegd :P . Ik wilde zo graag een nieuw topic openen, dat ik het maar gedaan heb :+ .

Ja.. vocht doet ook rare dingen met balken :)


Ik ga denk ik zo richting JMP.. Moet je ff luisteren of je verschil hoort bij m'n SV.. Heb nl. de snorkel van de airbox gehaald en nu lijkt het alsof ik een kudde tijgers onder de tank verstopt heb :)

Jou`n SV klinkt nu echt te gek :} . Zit een supergaaf geluid in als je aan het gas draait. Er wordt in één keer een stoot lucht naar binnen gezogen en dat hoor je *O* .

B| .... :Z .... zow... ben ik ff in slaap geflikkerd op de bank in de tuinkamer. Heerlijk, maar motorrijden laat ik maar ff hangen vandaag '( Zo verkassen naar mn bed en lekker verder :z

Das minder Timmeh, maar dat kan gebeuren. En troostje, het heeft nu en dan nog geregend vanavond, geen echt ideel motorrijweer dus.
Rjeggens en ik zijn trouwens wel een paar keer door de Gixxerbocht gereden, want deze was al weer opgedroogd van het buitje daarvoor.
 
Nou je het zegt :Y Maar dat is het niet, gewoon verrotte balk. de verticale balken zijn nog goed maar de bovenstebalk moet vervangen worden en er moet isolatie tussen. Doordat het geheel was afgetimmerd met eternith platen kon condens niet weg en dat is dus in de balk gaan zitten. -O- Morgen gaat alles er weer op en iz het weer klaar *O* . Gelukkig is het maar een klein stuk dak dus met 4 uur slopen waren we al klaar inclusief het opruimen.

Ik dacht ook dat er brand gewoed had, maar dat is gelukkig niet zo. Als het condens niet weg kan, dan krijg je idd dit. Dus morgen een nieuwe dakje + isolatieplaten leggen :) . In ieder geval success morgen :Y .
 
Deze foto's moest ik gewoon wel even posten:


img_0417.jpg

img_0427.jpg

img_0430.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik meld me ook in het nieuwe deeltje :W
net weer thuis van een heerlijk weekje egmond aan zee :P
was superrrrr *O* en lekker warm 8-)

@vienus: ik lees net jou@wooter's berichtje van 25juli,
denk niet dat dit voor jou opgaat ;)
zou wel mooi geweest zijn..als dat kon...
maar jij bent staande gehouden, en ik was tdt geflitst,
dus jij bent je rijbewijs al kwijt,
en ik raakte m pas kwijt na de uitspraak van de zitting(ruim een jaar later :X ),
dat was idd in de zomer...die zitting...
dus vandaar dat ik toen in hoger beroep ben gegaan,
en zodoende het heb kunnen rekken tot de winter *D
als je je roze papiertje nou tijdelijk trug krijgt tot dat je voormoet komen,
dan zou je daarna idd in hoger beroep kunnen gaan, om het zo mischien te kunnen rekken tot de winterperiode....
of het er bij de rechter op gooien dat je je rijbewijs echt zwaar nodig bent(en dat zwart op wit aan kunnen tonen, ondertekend door je werkgever)
dan heb je mischien een goeie kans dat je het vrij snel trug kunt krijgen, maar dan wordt de boete uiteraard aanzienelijk hoger....

verders kun je veel info vinden via google ;)

succes ermee...

@ik heb nog heel wat bij te lezen, maar dat ga ik niet doen :N
:Y ff doorbladeren
 
*O* *O* zooo ik ook hier.


seredinges waarom heb je je foto weg laten halen??
wil je niet meer bij ons horen,.??
 
Ik ben ook weer in het nieuwe deeltje!! :W


Maaruh :(
Zou het niet topic: "Groningen, Drenthe en Australie" worden??
Humm... Ik hoor er niet meer bij geloof ik '(


















*D hi, hi, hi...
Ach, misschien moet ik ook weer een motor kopen of in ieder geval op eentje rijden voordat ik er weer bij mag horen... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan