Groningen, Drenthe & Australie - deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.

:} You're the best!! :Y

Mijn dank ik groot, heel GROOT
Nu nog een foto in de beginpost en dan hoor ik er weer helemaal bij ;)
Foto moet natuurlijk met een Australische achtergrond zijn, hummm... Ff zoeken. Eerst maar eentje voorlopig, totdat ik er eentje heb met een motor (of op een motor). Hoeft niet mijn eigen te zijn toch?
O-)


Deze?
x1pZXbYrDov2wvN38Tk3QLb15ZKgCETIPI1nXWCcixSanvDWXZFEGykbQX-ifA8qtpLzWRrAidXTEGn2qGFpHfZS6qylSzuSVBRtRz7UQA5e-Eus7GuJqeF2w7h97wt5J6PM5pMIt6Z9wY
 
Laatst bewerkt:
Hallo iedereen is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. Ik heb ook niet alles gelezen van de afgelopen tijd, is echt teveel. Na mijn tripje naar Luxemburg ben ik niet meer zo bezig geweest met motorrijden, vond het vaak te warm overdag en sávonds kwam het er ook niet van. Afgelopen weekend (zaterdag) lekker stuk gereden door het groningse landschap. Bij terugkomst zie ik tot mij schrik dat mijn achterband finaal af is, kanvas komt erdoor heen. Volgens mij heb ik wel geluk gehad dat ik weer veilig thuis ben gekomen.
 
He Mas, alles goed daar aan de andere kant?

Hoi...
Ja, alles goed hier. Morgen mijn eerste les, spannend. Ben benieuwd!
Vandaag me ingeschreven bij een 'Scubbadiving-club'. Ben heel benieuwd... Volgende week woendag is daar een welkomst BBQ van. Dus weer meer mensen leren kennen denk ik :Y
 
[me]Jee-A kijkt niet dagelijks in de startpost, aangezien hij de meeste mensen wel tijdens het rijden tegenkomt...... }) ;) [/me]



Dat is logisch dat je de meeste mensen tegenkomt tijdens het rijden als je een motorrijbewijs en een motor hebt :) O-)
Maar helaas dat heb ik allemaal nog niet....... :N
 
*O* *O* zooo ik ook hier.


seredinges waarom heb je je foto weg laten halen??
wil je niet meer bij ons horen,.??



Ik heet geen seredinges...Serendipity_1981 is de naam :Y (weet dat het voor sommige een moeilijke naam is maar als je even oefend,weet je wel hoe je de naam moet uitspreken ;) )
Heb zo mijn eigen redenen waarom ik die foto's van mezelf laat verwijderen ;)
 
Hoi...
Ja, alles goed hier. Morgen mijn eerste les, spannend. Ben benieuwd!
Vandaag me ingeschreven bij een 'Scubbadiving-club'. Ben heel benieuwd... Volgende week woendag is daar een welkomst BBQ van. Dus weer meer mensen leren kennen denk ik :Y
bbq? hoor ik daar bbq?


:9 :9 :9



ow iets te ver rijden -O-
 
-O-


wat ging er mis?

alles, was ineens alles kwijt wat ik geleerd had. zenuwen...

belangrijkste commentaar was dat ik m'n eigen rit reed en dus de instructies negeerde :X

rest van t verhaal komt later wel, ik ga ff verder zitten balen -O-
 
alles, was ineens alles kwijt wat ik geleerd had. zenuwen...

belangrijkste commentaar was dat ik m'n eigen rit reed en dus de instructies negeerde :X

rest van t verhaal komt later wel, ik ga ff verder zitten balen -O-
zenuwen dus :Y

volgende keer beter... heb je nu niks aan .... maar dan weet je wel wat je te wachten staat, en gaat het waarschijnlijk iets soepeler
 
ik zal me ook maar ff meleen .... in deel 19 tjesus wat gaat het snel zo .....

@ roos mooi klote voor je ... wanneer mag je voor de herexamen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan