Groningen, Drenthe & Australie - deel 20

OP welke dag gaan we paintball of karten

  • Vrijdag 13 Oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 21 Oktober

    Stemmen: 6 75,0%
  • Zondag 22 Oktober

    Stemmen: 1 12,5%
  • Zaterdag 11 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 12 Novemeber

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zaterdag 25 November

    Stemmen: 0 0,0%
  • Andere datum

    Stemmen: 0 0,0%
  • Watte gaan we doen ?

    Stemmen: 1 12,5%

  • Totaal aantal stemmers
    8
Status
Niet open voor verdere reacties.
Serendipity is op zoek naar een rijschool waar ze niet met de auto achter je aan rijden maar met de motor :Y
En als het regent dat de instructeurs niet een auto pakken want dat lijkt mij niet echt leuk om zo les te krijgen :N
Iemand tips?? :)
 
wat wist ik al O-)
ik ben onschuldig
je mag tom straffen door hem een poster vd bmw te geven of de appie ik weet het niet meer. :+

tentamen ging voor men gevoel goed *O* *O*


Hij zit in de orientase fase :X
tot nu toe is appie het leukste geloof ik.
nu gaat ie nog de yamaha en de kwaak vergelijken met de appie en dan komt ie, als het goed is, tot een keuze ;)

En jij onschuldig :? _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
 
Serendipity is op zoek naar een rijschool waar ze niet met de auto achter je aan rijden maar met de motor :Y
En als het regent dat de instructeurs niet een auto pakken want dat lijkt mij niet echt leuk om zo les te krijgen :N
Iemand tips?? :)


Volgens mij doen de meesten dat toch wel?
o.k. Braker pakt de auto als t regent, maar meestal tuft ie met de motor achter je aan. de eerste keer pakt hij de bus :X daarmee blokkeert ie de weg als je motor afslaat op een kruispunt ofzo ;)
nadeel daar is dat er lange tijd steeds tussen de lessen zit.
Daarom les ik ook niet bij Braker meer. (en oosterpoort weet je)

Roddy dank voor de tip.
Wat voor rijscholen zijn er eigenlijk allemaal in Assen?
we hebben de ANWB, Braker, Radix, De lange en Koops. Verder nog?
ANWB is me te duur, braker duurt me te lang en te korte lessen, Radix ken ik niet en de Lange ook niet. Koops schijnt goed te zijn, maar ik ben wat bepaalde soorten mannenschuw :X |( Wil me wel op mijn gemak voelen. (dit is puur persoonlijk hoor en nergens op gebasseerd!)

Maar heb je besloten om op korte termijn te gaan lessen dan?
 
Laatst bewerkt:
@ wim: al een beetje concrete plannen voor volgend raceseizoen?

Voor volgend jaar wil ik eigenlijk een aparte circuitmotor hebben en dan een beetje meedoen met CRT-dagen. Van echt racen zal nog wel niet veel komen (duur en dergelijke), misschien dat ik wel volgend jaar voor mijn racelicentie ga.

Maar ik zie wel ffies, een andere motor heeft de eerste prioriteit en een ander pak. Het pak die ik nu heb is niet echt toonbaar meer (lees: vliegen :+ ) en hij zit mij veel te ruim (en dat voor een maat 46 :X ).

@Heb jij nog plannen voor volgend jaar?

jawel het weer was goed
paar dagen regen gehad maar ach dat viel wel mee

Harstikke mooi Harry *O* .

zit helemaal vol helaas -O-

Jammer, maar is niet anders ;) .

Jihaaaa... (alweer)

Verhaal van Masscha.

Leuk verhaal Masscha, zo te horen lijkt het wel een Wild West daar, omgevallen bodem, bosbranden is natuurlijk niet mis :X .
Mooi dat je weer hebt kunnen rijden, dus de volgende keer maar een broek met sliders aan doen ;) .


Mooi René :} . De hoes ziet er goed uit trouwens, heb hem nog niet over de motor gehangen. Bij de gebruiksaanwijziging staat namelijk dat ik dat bij een schone motor moet doen en de meine is dus niet schoon :+ .

Niemand die belangstelling hier in heeft terwijl het gratis was.... -O- :?
En sporten is zo gezond zeggen ze O-)

Ik vind fitness eigenlijk niet zo leuk, heb trouwens ook al een keer een proefles meegedaan :) . Ik loop wel 1 a 2 keer per week hard, dat dan weer wel. Verder had ik vandaag een teamdag in Zwiggelte, waar ik op fiets heen geweest ben. Dus ik kom wel aan mijn beweging :P .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan