Groningen,Drenthe & Australie-deel 27 the sunrise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Whohoooo... *O*
Het was een groot FEEST hier!! Jihaaa. En geweldige vuurwerk. Je mag hier dus zelf geen vuurwerk afsteken, maar dat maken ze dan weer goed met een vuurwerk-spectakel bij de Harbour Bridge. Wauw, zo ontzettend geweldig!
En ik was bij een 'roof-top'-feest, gewoon aan het water op een paar honderd meter van de brug. Jaiks!!! :Y

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hoop dat iedereen zo'n geweldige oud en nieuw heeft gehad en bedankt voor de sms-jes!!! :Y







Arnie, nog gefeliciflapdrol!! Hoop dat je ook een geweldige avond hebt gehad!! :j
 
Iedereen de beste wensen voor 2008 *O*

Ben lekker aan de zuip geweest, ik bedoel: gezellig oud en nieuw gevierd.
Dacht de 1e post van het nieuwe jaar te posten, maar was dus de tweede.(nee,niet derde, aussies tellen niet mee :P )

Maak er wat moois van! :] :Y
 
Om het nieuwe jaar goed te beginnen wat leuks om naar te kijken:

full


Zo, nu stop ik.Kan maar beter naar bedje gaan.Straks naar pappie en mammie op de nieuwjaarsborrel,pffffff B|
 
De beste wensen voor iedereen *O* *O*

En uiteraard: arnold, gefeliciteerd nog met je verjaardag :j
en monique, die chocoladeavond doen we binnenkort even met dames onder elkaar :9
Nog meer dames die wel zin in chocola een gezellige avond hebben?
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal,
heel veel heil en zegen in het nieuwe jaar.
maak er een beter jaar van dan 2007.
groetjes harald en emma
 
gelukkig nieuwjaar...




en ik weet niet hoe het bij jullie was, maar ik heb niet veel vuurwerk gezien...
was wel op tijd rustig *O*
 
Gaaaap.... Ook van hier een veilig en zonnig 2008 met heel veel mooie motorkilometers! Ik hoop dat die opwarming van de aarde dit jaar eindelijk eens zal doorzetten ;)

@Arnold Gefelicteerd! (ik tel er zelf deze maand zelfs nog eentje bij de 40 op)
 
Laatst bewerkt:
Iedereen hier ook de beste wensen voor 2008 *O* *O* .

Al was het vanmorgen een beetje eng om terug te fietsen _O- . Je hoorde wel stemmen om je heen, alleen zag je past op het laatst mensen voor je lopen :P .
 
Iedereen hier ook de beste wensen voor 2008 *O* *O* .

Al was het vanmorgen een beetje eng om terug te fietsen _O- . Je hoorde wel stemmen om je heen, alleen zag je past op het laatst mensen voor je lopen :P .
Daar hebben ze medicijnen voor hoor, dat je stemmen hoort. Ben inmiddels ervaringsdeskundige *LOL*
 
Iedereen ! een gelukkig nieuw jaar en veel veilige kilometers en een goede gezondheid en hopelijk krijgen we eindelijk een zomer die 3 maanden duurt met 20 graden + :} :}

*O* *O* *O* *O*


Hier hebben ze wel veel geknald en sier vuurwerk afgestoken :Y :}

En de mist viel mee hier 8-)

En de kater valt ook mee |(
 
happy new year
een een heel erg mooi 2008
met heel veel motor rij plezier :]
dat er maar heel erg veel mooie dagen mogen komen dat we er op uit kunnen met de bike :P
groetjes emma en harald
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan