Groningen&Drenthe deel 29 - de paarse editie -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeemig, jullie rijden toch meer in de buurt dan ik dacht. Ik zie nooit iemand :( :$ .
Zo hebben we er dus al een aantal. Nou een keertje rondje omgeving Hoogezand/Veendam doen????


Is goed hoor :Y
Rij ook weleens door Schildwolde :9 en dan via Siddeburen naar
't Schildmeer > Appingedam en dan door die dorpjes heenslingeren [langs
'n kanaaltje] via Ten Boer, achterlangs naar Bedum en dan via Stad > Harkstede weer naar Hoogezand
 
Is goed hoor :Y
Rij ook weleens door Schildwolde :9 en dan via Siddeburen naar
't Schildmeer > Appingedam en dan door die dorpjes heenslingeren [langs
'n kanaaltje] via Ten Boer, achterlangs naar Bedum en dan via Stad > Harkstede weer naar Hoogezand


Daar rij ik ook vaak precies hetzelfde rondje, die gladde stukkies is wel uitkijken bij appingedam, ik zie je daar alleen nooit....
 
Klinkt spannend *LOL* Is dat ook poeierhard rubber, of kun je hiermee nog wel een beetje bochtjes trekken.
Ik blijf altijd van mening dat dat in de rijder zit en niet in het materiaal :)
Ik heb mijn knie wel aan de grond gehad met die band, maar moet zeggen dat het niet 100% goed voelt :P

Als sportief/tour bandje = het een prima band!
 
Zekers lekker gereden!
Crazy600 heeft er een concurrent bij als voorrijder voor mooie bochten!
Het begon zeker leuk, jammer dat zxr400 en maarten naar huis wilden. Volgende keer rij ik wat verder mee :Y

Sorry,ik heb 3 kaarten al weggegeven en 1 hou ik zelf.
Als die anderen waar ik ze aan heb gegeven geen belang bij hadden,dan kreeg je misschien ook wel een kaart :)
Najaaaaaaaaaa zeg ;)
 
Ik blijf altijd van mening dat dat in de rijder zit en niet in het materiaal :)
Ik heb mijn knie wel aan de grond gehad met die band, maar moet zeggen dat het niet 100% goed voelt :P

Als sportief/tour bandje = het een prima band!

Hihi.. nou, knietje aan de grond op die GS begin ik niet aan. Heb ff gekeken, maar de bandjes op de GS zijn eerst nog RUIM voldoende qua profiel. voorband is nog haast nieuw. Ik hou hem in mijn achterhoofd iig ;)
 
Is goed hoor :Y
Rij ook weleens door Schildwolde :9 en dan via Siddeburen naar
't Schildmeer > Appingedam en dan door die dorpjes heenslingeren [langs
'n kanaaltje] via Ten Boer, achterlangs naar Bedum en dan via Stad > Harkstede weer naar Hoogezand

Ik hoor wel wanneer je weer gaat dan.......dan wil ik ook mee.
Ik woon hier dan wel maar ben er eigenlijk helemaal niet zo bekend :$
Is goed hoor :Y
Rij ook weleens door Schildwolde :9 en dan via Siddeburen naar
't Schildmeer > Appingedam en dan door die dorpjes heenslingeren [langs
'n kanaaltje] via Ten Boer, achterlangs naar Bedum en dan via Stad > Harkstede weer naar Hoogezand


Daar rij ik ook vaak precies hetzelfde rondje, die gladde stukkies is wel uitkijken bij appingedam, ik zie je daar alleen nooit....

Dat zijn dus al drie man ehhhhh 1 vrouw. Maare, wanneer weer zo'n rondje dan?
 
ik heb het ook zonder gedaan ging niet gemakkelijk maar wel gelukt.

tegenwoordig wordt er vaan ook een dingetje bij geleverd die de juiste afstand aanhoud vanaf de velg rand en meteen de rimstriping van het papier afhaalt.
Met zo'n ding kan ik dus echt niet werken.... losse hand kan ik beter :Y

Monique, kom maar een keer langsbrengen hoor :)

Ik denk dat ik die tip van je mee neem. Heb nog 2 over. Was eigenlijk bedoeld voor voor en achter (met tekst). Maar denk dat ik alleen tekst achter doe en voor een "gewone striping"....
Om te showen dan maar :X
 
Laatst bewerkt:
ahhh eindelijk weer es mooi weer in aantocht! *O* *O* *O* *O*

as zondag ritje met aansluiten een bbq hier??

Kan geen 40 man bergen :P maar laat maar ff weten wie er belang bij heeft, zal ik alles verzamelen etc 8-)
Ooooooooooooooo..................

Daarom kwam je met al die kilo's vlees aanzetten :P :9

Voor de bbq-ers: speciale wensen bij mij melden!
Disclaimer: dit betekent niet dat er rekening mee gehouden wordt :N
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan