Groningen&Drenthe deel 29 - de paarse editie -

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ging dus allemaal net goed?
pfff, wel schrikken zoiets.....

Heb dat ook een keer gehad, in mijn brommer tijdperk :z
Nam een busje de binnenbocht, maar ik zat er dus wel vol boven op :X
Reden beiden niet hard, maar kwam wel "lekker" aan.
Brommer wel in de kreukels, zelf gelukkig niet!

Maar gelukkig dat je zo wijs was om het gras in te gaan, en dat je er op bleef zitten!! :} *O*
Zat een beetje gras aan de onderkant maar dat was het, viel allemaal wel mee. Alleen daarna door met hartslag 250 :+

Volgende keer maar mooi weer spelen bij de Gixxer, lekker veilig :9
 
Ik moet onder dwang :r :+

Duurt nog wel tijdje voor alles af is gelukkig. Dan rustig aan steeds wat meer die kant op. Begin oud te worden man :N

Ehm, deze woensdag lukt me niet en week erop zit ik in Berlijn, wordt ook moeilijk dus. De week daarna ben ik zeker te porren voor een pilsje.

Zoooo, nog even wat minder nieuws;
Bijna de R1 op zijn kant moeten leggen door een NIET oplettende taxichauffeur.... die eikel neemt vol de binnenbocht, ik moet dus naar links uitwijken anders zat ik er vol op, ik naar links met 40 het gras in, stuiteren en alles maar kon hem houden. Taximanneke kwam meteen naar me toe van sorry dit dat, dat viel me dan nog weer enigzins mee. Maar wat een leipo zeg :/

Ey maat, doe je ff rustig? Vorig jaar een highsider, dit jaar de boel heel houden, hoor! Gelukkig dat het goed afgelopen is, dit kan heel anders aflopen. Weet niet of je de dvd's van Fast Bikes magazine kent, maar daarin zit een scene dat ie een spiegeltje met zijn schouder ff naar binnen duwt ;)
 
----Zat een beetje gras---- aan de onderkant maar dat was het, viel allemaal wel mee. Alleen daarna door met hartslag 250 :+

Volgende keer maar mooi weer spelen bij de Gixxer, lekker veilig :9


wel toepasselijk :grashapper ;) ;)

mazzel dat het gras droog was *O* *O* anders ........................ -O- -O-
 
SV_Wim

Zie op CBR600RR racing Topic deel 9 dat jij komende vrijdag en zaterdag racet op circuit in Assen?
Klopt dit zo ja dan kom ik zaterdag misschien nog even kijken

Laat het me even weten anders wat je rij tijden zijn.

Groetjes Erik of te wel Glijboon :P
 
Ey maat, doe je ff rustig? Vorig jaar een highsider, dit jaar de boel heel houden, hoor! Gelukkig dat het goed afgelopen is, dit kan heel anders aflopen. Weet niet of je de dvd's van Fast Bikes magazine kent, maar daarin zit een scene dat ie een spiegeltje met zijn schouder ff naar binnen duwt ;)
Die dvd's ken ik ja, maar dat is er ook om vragen. Dit zijn van die situaties die heb je helaas niet in de hand. Gelukkig lopen ze vaak goed af. :Y

Vandaag weer heerlijk gereden en niks gebeurd :]
 
Was/ben jij binnenkort een weekend weg? Schiet me ineens te binnen dat Monique nog heeft gevraagd om wat leuks te doen!! :Y

Ik (we) heb verder niet veel in de planning, misschien nog even naar Brussel op de motor naar family. Alleen is de bout uit mijn tank getrild en kan mijn tank bij 100+ omhoog vliegen _O- :]

Heb je trouwens binnenkort nog tijd/zin om de remleiding van mijn bike te vervangen?

:^


Alhoewel mijn vakantie nog niet eens op de kalender staat :(

zal wel ergens in oktober worden ofzo -O- -O-
 
Was/ben jij binnenkort een weekend weg? Schiet me ineens te binnen dat Monique nog heeft gevraagd om wat leuks te doen!! :Y

Ik (we) heb verder niet veel in de planning, misschien nog even naar Brussel op de motor naar family. Alleen is de bout uit mijn tank getrild en kan mijn tank bij 100+ omhoog vliegen _O- :]

Heb je trouwens binnenkort nog tijd/zin om de remleiding van mijn bike te vervangen?

die remleidingen gaat wel lukken hoor, geef maar een gil wanneer!

ben idd afgelopen weekend naar Texel geweest met 2 collega's. Was iig super gezellig :Y :Y

Komt nu alleen een behoorlijk drukke periode aan op m'n werk waardoor ff daggie vrij er helaas niet meer inzit tot oktober :N :N Zelfs m'n geboekte circuitdag van 23 september zal ws niet door gaan
 
even :W hier! Nog een weekje en dan vakantie!! eindelijk....

Billy gefeli met je huisje! Wim nog gefeli met je verjaardag!!
 
die remleidingen gaat wel lukken hoor, geef maar een gil wanneer!

ben idd afgelopen weekend naar Texel geweest met 2 collega's. Was iig super gezellig :Y :Y

Komt nu alleen een behoorlijk drukke periode aan op m'n werk waardoor ff daggie vrij er helaas niet meer inzit tot oktober :N :N Zelfs m'n geboekte circuitdag van 23 september zal ws niet door gaan


en anders kan ze altijd nog ff bij mij langs komen om de remleidingen te wisselen. is zo gebeurd met de vacuum pomp *D
 
SV_Wim

Zie op CBR600RR racing Topic deel 9 dat jij komende vrijdag en zaterdag racet op circuit in Assen?
Klopt dit zo ja dan kom ik zaterdag misschien nog even kijken

Laat het me even weten anders wat je rij tijden zijn.

Groetjes Erik of te wel Glijboon :P

Hey Erik, klopt, ik rijd aanstaande vrijdag en zaterdag op het TT-circuit met Danhoff (een Duitse organisator). Helaas worden de rijtijden pas vrijdagmorgen bekend gemaakt. Ik kan de rijtijden voor zaterdag vrijdagavond wel op het forum zetten :) . Dan weten jullie wanneer ik moet rijden.

Edit: als er nog meer mensen willen komen, jullie zijn uiteraard van harte welkom :} :) .
 
Hey Erik, klopt, ik rijd aanstaande vrijdag en zaterdag op het TT-circuit met Danhoff (een Duitse organisator). Helaas worden de rijtijden pas vrijdagmorgen bekend gemaakt. Ik kan de rijtijden voor zaterdag vrijdagavond wel op het forum zetten :) . Dan weten jullie wanneer ik moet rijden.

Edit: als er nog meer mensen willen komen, jullie zijn uiteraard van harte welkom :} :) .
Ik moet in de middag weg naar Texel maar kom vrijdag ochtend zeker even wat foto's maken :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan